Rolul conducerii de varf in implementarea, mentinerea si imbunatatirea sistemului de management al calitatii in organizatiile din domeniul tehnologiei informatiei Conducerea de varf a unei organizatii trebuie sa asigure un asemenea mediu care sa permita implicarea intregului personal, astfel incat sa se mentina eficacitatea sistemului de management al calitatii. In acest scop conducerea de varf ar trebui sa ia in considerare urmatoarele aspecte: - definirea politicii si a obiectivelor organizatiei in domeniul calitatii; - promovarea politicii si a obiectivelor in domeniul calitatii in intreaga organizatie; - focalizarea intregii organizatii asupra cerintelor clientului; - identificarea proceselor si desfasurarea acestora astfel incat sa fie indeplinite cerintele clientului si ale altor parti interesate; - asigurarea resurselor necesare pentru realizarea obiectivelor; - analiza periodica a sistemului de management al calitatii; - stabilirea actiunilor de imbunatatire a sistemului de management al calitatii. Implicarea conducerii de varf in implementarea sistemelui de management al calitatii Implementarea cu succes a unui sistem de management al calitatii este conditionata de implicarea conducerii de varf a organizatiei. Standardul ISO 9001:2000 acorda o importanta deosebita angajamentului conducerii de varf, definind clar rolul acestuia in cadrul sistemului de management al calitatii. Se pune accent pe promovarea principiului leadership in practica ca baza pentru operationalizarea celorlalte principii ale managementului calitatii. Angajamentul si implicarea activa a conducerii de varf sunt esentiale pentru dezvoltarea, implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii eficace si eficient, avand ca scop final asigurarea si cresterea satisfactiei clientilor.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).