Bazele Managementului Strategic in Cadrul Municipiului Iasi

Extras din referat Cum descarc?

PREZENTAREA ORGANIZATIEI
Organizatia MUNICIPIUL IASI
DIRECTIA ECONOMICA SI FINANTE PUBLICE LOCALE 
SERVICIUL CONSTATARE IMPUNERE, CONTROL FISCAL SI EXECUTARE CREANTE BUGETARE PERSOANE JURIDICE
Sediu: RO-700064 Iasi, B-dul Stefan cel Mare si Sfint, nr. 11
Puncte de lucru: - Cladirile Municipiului Iasi din Bulevardul Stefan cel Mare si Sfint nr.11 (cladirea administrativa - palatul Roznovanu si corpurile DIRECTIEI ECONOMICE SI FINANTE PUBLICE LOCALE);
- DIRECTIA LOCALA DE EVIDENTA A PERSOANELOR;
- DIRECTIA DE ASISTENTA COMUNITARA - Sos. Nationala nr. 43;
- DIRECTIA POLITIA COMUNITARA - Bdul Stefan cel Mare si Sfant, 10A, Bl. B1, subsol;
- DIRECTIA SERVICII PUBLICE MUNICIPALE - Sos. Nationala nr. 43;
- CASA DE CULTURA A MUNICIPIULUI IASI - Bdul Carol I, in parcul Eminescu;
- CAMINUL DE BATRANI SF. CONSTANTIN SI ELENA - Str. Sf . Constantin nr. 1;
- CAMINUL DE PENSIONARI SF. CUVIOASA PARASCHIVA - Str. Codrescu nr. 6;
- CENTRUL DE CARTIER NICOLINA - Str. Petre Tutea nr. 2 ;
- CENTRUL DE CARTIER PACURARI- Sos. Pacurari nr. 34 ;
- CENTRUL DE CARTIER TATARASI - Str. Vasile Lupu nr. 82 ;
- Serviciul GIS, Bulevardul Tudor Vladimirescu nr.32, Sc.B,;
Personal angajat: 904 , din care:
- functionari publici : 481
- personal contractual: 423
Managementul calitatii: Certificare conform SR EN ISO 9001:2000
Distinctii In 2000 - orasul Iasi a primit distinctia "Golden Stars" din partea Comisiei Europene, pentru infratiri si cooperare internationala 
In 2001 - distinctia "IASI-ORAS DE 5 STELE" , acordata de Ambasada Statelor Unite ale Americii, in cadrul programului "Sa facem afaceri simplu si rapid", pentru eforturile de imbunatatire a mediului de afaceri iesean 
OBIECTUL DE ACTIVITATE AL ORGANIZATIEI
o Activitatea privind administrarea creantelor fiscale in legatura cu inregistrarea fiscala, declararea, stabilirea, verificarea si colectarea impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor sume datorate bugetului local cu referire la persoane juridice.
Colectarea impozitelor si taxelor de la persoanele juridice la bugetul local
Urmarirea colectarii impozitelor si taxelor locale de la persoanele juridice
o Administrare creante fiscale, verifica intocmirea si depunerea la termenele prevazute de lege de catre contribuabili persoane juridice a documentelor referitoare la impunere
-stabilirea impozitelor si taxelor locale in cazul declaratiei rectificative
intocmirea si asigurarea gestionarii dosarelor fiscale si a celorlalte documente referitoare la activitatea de impunere pentru persoanele juridice
o De organizare si coordonare a ansamblului de activitati ce rezulta din calitatea de organ fiscal si organ de executare competent sa administreze impozitele, taxele, contributiile si a altor sume datorate bugetului local;
o De indrumare privind aplicarea unitara a legislatiei in domeniu, in limitele competentei si atributiilor ce-i revin, de apreciere a starilor de fapt fiscale si de a adopta solutia legala, intemeiata pe constatari complete asupra tuturor imprejurarilor edificatoare;
-activitatea de urmarire silita a bunurilor si veniturilor persoanelor juridice, pentru realizarea impozitelor si taxelor neachitate in termen si a creantelor banesti constatate prin titluri executorii ce intra in competenta organelor de specialitate ale autoritatii administratiei locale.
-intocmirea dosarelor pentru debitele primite spre executare de la alte organe de constatare si asigurarea respectarii prevederilor legale privind identificarea debitelor, confirmarea si incasarea amenzilor , despagubirilor , imputatiilor, cheltuielilor de judecata si a altor venituri.
-intocmirea documentatiilor, privind propuneri de amanari, esalonari, reduceri, scutiri si restituiri de impozite si taxe precum si a majorarilor si penalitatilor de intarziere.
-identificarea persoanelor care exercita diverse activitati producatoare de venituri sau poseda bunuri supuse impozitarii (taxarii) nedeclarate si sesizarea organelor de constatare si impunere in vederea stabilirii impozitelor, taxelor si sanctiunilor contraventionale.
PREZENTAREA PROBLEMEI
o comunicare dificila cu compartimentele din cadrul Primariei pentru solutionarea anumitor probleme;
o personal insuficient cantitativ, fiecare angajat din cadrul Serviciului gestioneaza un numar de 1500 dosare fiscale;
o volumul de munca este ridicat; 
o fluctuatii de personal;
o deficiente constatate la programul fiscal informatizat.


Fisiere in arhiva (1):

  • Bazele Managementului Strategic in Cadrul Municipiului Iasi.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!