Cap. 1 Prezentarea de ansamblu a organizatiei 3 1.1. Obiectul de activitate 3 1.2. Istoric 4 1.3. Principalii furnizori, clienti si concurenti 7 Furnizori 7 Clienti 9 Concurenti 10 1.4. Prezentare proces tehnologic si a fluxurilor tehnologice 12 1.5. Structura organizatorica DACIA GROUPE RENAULT 16 1.6. Studiu de cercetare privind rationalizarea structurii organizatorice 24 Cap 2. Procesul decizional in organizatie 26 2.1. Tipuri de decizii luate in organizatie 26 2.2 Studiu privind utilizarea instrumentelor in procesul decizional si a tehnicilor de fundamentare a deciziilor 27 Cap3. Managementul informatiilor in cadrul organizatiei 29 3.1. Sistemul informational al managementului 29 Cap 4. Studiul privind diagnosticarea valorilor dominante ale culturii organizationale in cadrul organizatiei 44 4.1. Evaluarea mentalitatii remanente 44 4.2. Evaluarea optiunilor managerilor si salariatilor referitoare la valorile cheie ale culturii organizationale 48 4.3. Perceptia managerilor si salariatilor asupra organizatiei din care fac parte 53 4.4. Concluzii, rezultate si recomandari 58
Cap. 1 Prezentarea de ansamblu a organizatiei 1.1. Obiectul de activitate Cu ajutorul Renault, Dacia a devenit o marca accesibila pe plan international, recunoscuta prin modernitatea si accesibilitatea produselor sale. Dupa 1999, Renault a investit peste 600 de milioane de euro in echipamentele de productie ale uzinei Dacia de la Pitesti, care astazi respecta cele mai inalte standarde ale uzinelor din cadrul grupului Renault. Obiectivul pentru 2010 este producerea a 500.000 de autoturisme marca Dacia, dintre care 200.000 in Romania, iar restul in alte centre de productie din strainatate. Obiectivul grupului Renault este de a transforma Dacia intr-o marca recunoscuta pe plan international pentru modernitatea si accesibilitatea produselor sale, Logan fiind prima etapa in construirea unei game complete. Dacia este moderna, robusta si accesibila. Moderna Dacia este in pas cu timpul, face totul pentru a raspunde asteptarilor clientilor sai oferind automobile moderne, care raspund nevoilor de mobilitate ale timpului nostru. Robusta Dacia ofera tehnologii moderne si testate, provenind de la Renault, de conceptie simpla dar nu simplista, rezistente in timp, adaptate conditiilor dificile si ale caror costuri de intretinere si reparatie sunt moderate. Accesibila Dacia este aproape de clienti prin densitatea retelei sale. Ea ofera produse si servicii auto la un pret competitiv, cu un raport pret / prestatii inedit. Afirmarea identitatii de marca Dacia este insotita de un nou univers vizual care contribuie la afirmarea ambitiilor si a personalitatii marcii. El insoteste reinnoirea marcii pornind de la istoria acesteia. - In 2005, Dacia a ajuns pe patru continente, iar Logan pe cinci. Pentru ca peste 90.000 de romani si peste 30.000 de cetateni ai lumii au ales-o, au cumparat-o si o conduc. 1.2. Istoric Dacia si Renault impreuna de peste 35 de ani Inceputurile Constructia Uzinei de Autoturisme Pitesti a inceput in 1966, la Colibasi, judetul Arges. Dupa semnarea unui contract de licenta intre Renault si statul roman in 1968, incepe fabricatia modelului Dacia 1100 sub licenta R8, urmat in 1969 de Dacia 1300 sub licenta R12. Intre anii 1970-1980, Dacia dezvolta o intreaga gama de modele care va cuprinde mai multe tipuri de vehicule de persoane si utilitare. Incepand din anul 1978, Automobile Dacia continua autonom productia de autoturisme derivate din gama Renault 12. Anul 1995 este marcat de lansarea primului autoturism de conceptie 100% romaneasca, Dacia Nova si de restructurarea intreprinderii intr-o societate de productie si strategie si 7 filiale comerciale. In 1998, anul in care s-au aniversat trei decenii de la producerea primului automobil Dacia, de pe portile uzinei a iesit autoturismul cu numarul 2.000.000. In acelasi an intreprinderea a obtinut Certificatul de atestare a Implementarii Sistemului Calitatii ISO 9001 si a inregistrat recordul de productie (106.000 unitati).
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.