Auditarea Comunicarii Strategice la Firma SC TNA Chic Team SRL

Cuprins referat Cum descarc?

Introducere 3
Comunicarea strategica in organizatiei 4
Auditarea comunicarii strategice 5
Comunicarea strategica la firma 
SC TNA CHIC TEAM SRL 6
Concluzii 9
Bibliografie 10


Extras din referat Cum descarc?

INTRODUCERE
Fiecare manager trebuie sa inteleaga importanta unei comunicari eficace si trebuie sa fie capabil sa-si comunice deciziile clar si cu autoritate.
Credibilitatea lui depinde nu doar de rezultatele pe care le obtine, ci si de modul in care reuseste sa comunice cu ceilalti. Un raport prost prezentat ori incoerenta pot afecta imaginea competentei sale.
Orice angajat sau membru al conducerii firmei se afla frecvent in situatia de a transmite informatii.
Din perspectiva comunicarii eficiente, acesta trebuie sa decida ce mesaj anume vrea sa transmita si cum va face acest lucru, astfel incat sa se faca inteles.
In ceea ce-l priveste pe manager, comunicarea cu ceilalti este indispensabila pentru a coordona, motiva si informa personalul pe care-l conduce.
Comunicarea va ajuta sa inteleaga mai bine ce se intampla in propria organizatie si contribuie la bunul mers al activitatii din cel putin urmatoarele motive principale:
- aciliteaza implicarea in luarea deciziilor;
- influenteaza opiniile si atitudinile angajatilor si creeaza relatii de munca mai bune;
- informeaza in legatura cu oportunitatile de promovare si dezvoltare;
- face cunoscut angajatilor nivelul performantelor lor;
- clarifica relatia dintre conducere, angajati si sindicate;
- incurajeaza colaborarea intre departamente.
COMUNICARE STRATEGICA IN ORGANIZATII
Conform cursului prezentat de Prof. univ. dr. Vasile N. Popa, ,,comunicarea strategica intr-o organizatie reprezinta modalitatea prin care aceasta integreaza comunicarea in sfera problemelor de afaceri". 
Comunicarea este regasita ca solutia prin care oamenii pot deveni mai productivi, iar interactiunea creata confera managementului o mai mare credibilitate in randul angajatilor. In plus, comunicarea deschisa este considerata ca fiind un factor critic pentru asigurarea satisfactiei locului de munca. 
Pentru a putea fi caracterizata drept organizata, comunicarea organizationala trebuie sa prezinte urmatoarele caracteristici:
- sa fie orientata spre finalitate (scop), adica sa reflecte un plan de ansamblu si obiectivele pe
care si le asuma organizatia
- sa fie multidirectionala, adica sa se realizeze de sus in jos, pe orizontala, pe verticala etc.
- sa fie instrumentala, adica sa se sprijine pe o varietate de suporturi in functie de obiectiv
- sa fie a daptata, adica sa foloseasca sistemele de informare specifice fiecarui sector de
activitate si sa concorde cu cultura organizationala promovata
- sa fie flexibila, pentru a integra comunicarea informala si pentru a crea structurile care o
favorizeaza
Drept urmare, comunicarea organizationala nu este un proces spontan si natural. Ea trebuie proiectata in asa fel incat sa permita: coordonarea: proces ce are in vedere atingerea unui obiectiv prestabilit, necesar pentru realizarea scopului final al organizatiei armonizarea : activitate ce are drept scop definirea unui obiectiv comunicational.
Luarea deciziilor este una dintre abilitatile elementare oricarei persoane aflate intr-o pozitie de conducere. Decizia este forma cea mai importanta de exprimare a managementului: in ultima instanta, conducerea se regasette concretizata in hotararile cu privire la domeniul condus. Orice activitate manageriala presupune, inainte de toate, capacitatea acestora de a analiza si evalua solutiile alternative in vederea adoptarii deciziei optime. Alegerea furnizorilor, perfectarea contractelor cu clientii, crearea unui nou compartiment, ce strategie sa urmeze sunt cateva exemple de decizii ce revin managementului organizatiei.


Fisiere in arhiva (1):

  • Auditarea Comunicarii Strategice la Firma SC TNA Chic Team SRL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!