Auditarea comunicării strategice la firma SC TNA Chic Team SRL

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 1831
Mărime: 16.85KB (arhivat)
Publicat de: Ernest Albu
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Prof. Univ. Dr. Vasile N. Popa
UNIVERSITATEA SPIRU HARET FACULTATEA DE MANAGEMENT PROGRAM MASTER: MANAGEMENTUL STRATEGIC AL ORGANIZATIEI ÎN ECONOMIA BAZATĂ PE CUNOASTERE DISCIPLINA: COMUNICAREA SI RELATIILE STRATEGICE IN SOCIETATEA CUNOASTERII

Cuprins

  1. Introducere 3
  2. Comunicarea strategica in organizatiei 4
  3. Auditarea comunicarii strategice 5
  4. Comunicarea strategica la firma
  5. SC TNA CHIC TEAM SRL 6
  6. Concluzii 9
  7. Bibliografie 10

Extras din referat

INTRODUCERE

Fiecare manager trebuie sa inteleaga importanta unei comunicari eficace si trebuie sa fie capabil sa-si comunice deciziile clar si cu autoritate.

Credibilitatea lui depinde nu doar de rezultatele pe care le obtine, ci si de modul in care reuseste sa comunice cu ceilalti. Un raport prost prezentat ori incoerenta pot afecta imaginea competentei sale.

Orice angajat sau membru al conducerii firmei se afla frecvent in situatia de a transmite informatii.

Din perspectiva comunicarii eficiente, acesta trebuie sa decida ce mesaj anume vrea sa transmita si cum va face acest lucru, astfel incat sa se faca inteles.

In ceea ce-l priveste pe manager, comunicarea cu ceilalti este indispensabila pentru a coordona, motiva si informa personalul pe care-l conduce.

Comunicarea va ajuta sa inteleaga mai bine ce se intampla in propria organizatie si contribuie la bunul mers al activitatii din cel putin urmatoarele motive principale:

- aciliteaza implicarea in luarea deciziilor;

- influenteaza opiniile si atitudinile angajatilor si creeaza relatii de munca mai bune;

- informeaza in legatura cu oportunitatile de promovare si dezvoltare;

- face cunoscut angajatilor nivelul performantelor lor;

- clarifica relatia dintre conducere, angajati si sindicate;

- incurajeaza colaborarea intre departamente.

COMUNICARE STRATEGICĂ ÎN ORGANIZAŢII

Conform cursului prezentat de Prof. univ. dr. Vasile N. Popa, „comunicarea strategică într-o organizaţie reprezintă modalitatea prin care aceasta integrează comunicarea în sfera problemelor de afaceri”.

Comunicarea este regasita ca solutia prin care oamenii pot deveni mai productivi, iar interactiunea creata confera managementului o mai mare credibilitate in randul angajatilor. In plus, comunicarea deschisa este considerata ca fiind un factor critic pentru asigurarea satisfactiei locului de munca.

Pentru a putea fi caracterizata drept organizata, comunicarea organizationala trebuie sa prezinte urmatoarele caracteristici:

- sa fie orientata spre finalitate (scop), adica sa reflecte un plan de ansamblu si obiectivele pe

care si le asuma organizatia

- sa fie multidirectionala, adica sa se realizeze de sus in jos, pe orizontala, pe verticala etc.

- sa fie instrumentala, adica sa se sprijine pe o varietate de suporturi in functie de obiectiv

- sa fie a daptata, adica sa foloseasca sistemele de informare specifice fiecarui sector de

activitate si sa concorde cu cultura organizationala promovata

- sa fie flexibila, pentru a integra comunicarea informala si pentru a crea structurile care o

favorizeaza

Drept urmare, comunicarea organizationala nu este un proces spontan si natural. Ea trebuie proiectata in asa fel incat sa permita: coordonarea: proces ce are in vedere atingerea unui obiectiv prestabilit, necesar pentru realizarea scopului final al organizatiei armonizarea : activitate ce are drept scop definirea unui obiectiv comunicational.

Luarea deciziilor este una dintre abilităţile elementare oricărei persoane aflate într-o poziţie de conducere. Decizia este forma cea mai importantă de exprimare a managementului: în ultimă instanţă, conducerea se regăseţte concretizată în hotărârile cu privire la domeniul condus. Orice activitate managerială presupune, înainte de toate, capacitatea acestora de a analiza şi evalua soluţiile alternative în vederea adoptării deciziei optime. Alegerea furnizorilor, perfectarea contractelor cu clienţii, crearea unui nou compartiment, ce strategie să urmeze sunt câteva exemple de decizii ce revin managementului organizaţiei.

Preview document

Auditarea comunicării strategice la firma SC TNA Chic Team SRL - Pagina 1
Auditarea comunicării strategice la firma SC TNA Chic Team SRL - Pagina 2
Auditarea comunicării strategice la firma SC TNA Chic Team SRL - Pagina 3
Auditarea comunicării strategice la firma SC TNA Chic Team SRL - Pagina 4
Auditarea comunicării strategice la firma SC TNA Chic Team SRL - Pagina 5
Auditarea comunicării strategice la firma SC TNA Chic Team SRL - Pagina 6
Auditarea comunicării strategice la firma SC TNA Chic Team SRL - Pagina 7
Auditarea comunicării strategice la firma SC TNA Chic Team SRL - Pagina 8
Auditarea comunicării strategice la firma SC TNA Chic Team SRL - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Auditarea Comunicarii Strategice la Firma SC TNA Chic Team SRL.doc

Alții au mai descărcat și

Diagnoza Culturii Organizaționale a Băncii Raiffeisen

1. CADRU GENERAL Firma este un ansamblu de activităţi tehnice şi economice specifice unei afaceri, completat de portofoliul de produse şi / sau...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Diagnoza culturii organizaționale la SC Ice-Dyp Balaș SRL

S.C. ICE-DYP BALAS S.R.L. cu sediul în Cărpiniş, județul Timişoara este o firmă cu capital privat românesc, înființată în anul 1996 şi are ca...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Cultură organizațională Vodafone

Pentru abordarea acestui subiect, am ales ca exemplu compania Vodafone, deoarece am avut oportunitatea de a lucra in cadrul acestei firme pe o...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Ai nevoie de altceva?