Analiza Swot a Firmei Kraft Foods

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 11 în total
Cuvinte : 3350
Mărime: 24.05KB (arhivat)
Publicat de: Marcel Tănasă
Puncte necesare: 6

Extras din referat

I. Date despre firma

1. Scurt istoric

Acum mai bine de o sută de ani, un tânăr întreprinzător cu un cal, o carută şi 65 de dolari în buzunar a început să vandă brânză. Numele tânărului de origine canadiană este James Lewis Kraft, iar compania care i-a purtat numele are un succes impresionant. Imaginaţia, munca îndârjită şi angajamentul de a oferi oamenilor alimentele lor preferate au ajutat compania să se dezvolte, să devina o companie ce ajunge astăzi cu produsele sale la peste un miliard de consumatori, în peste 150 de tări.

1767 - Bayldon si Berry încep să vândă fructe confiate cetătenilor din York, Anglia. Curând, se alătura Joseph Terry iar afacerea se dezvolta devenind Terry’s of York.

1825 - Philippe Suchard deschide primul său magazin de produse zaharoase în Neuchatel, Elveţia.

1893 – Se formează compania britanică Halls Brothers.

1895 - Johann Jacobs isi deschide la Bremen, în Germania, magazinul de specialităţi – Jacobs Kaffee. In cele din urmă, acesta va deveni una din companiile de vârf din Europa in domeniul cafelei.

1901 – Compania Suchard introduce primul brand de ciocolată cu lapte, Milka.

1903 - James Lewis Kraft incepe o afacere en-gros cu branză in Chicago, Illinois SUA.

1908 - Theodore Tobler, producătorul elveţian de ciocolată, introduce Toblerone.

1914 - Compania işi deschide prima fabrică si incepe producţia proprie de brânză.

1928 – Compania Kraft Cheese achiziţionează Corporaţia Phenix Cheese, producătorul cremei de brânză Philadelphia (introdusa in S.U.A. in 1880), şi işi schimbă numele in Kraft - Phenix Cheese Corporation.

1970 - Tobler si Suchard se unesc şi devin Interfood S.A.

1978 - Renè Monnier crează in Franţa cafeaua Carte Noire.

1982 - Compania de cafea Jacobs şi compania de produse zaharoase Suchard/Tobler (Interfoods) fuzionează pentru a forma Jacobs Suchard.

1989 – Kraft. Inc. si General Foods fuzionează într-o singură companie operaţionala, Kraft General Foods, Inc.

1990 - Kraft General Foods (KGF) Internaţional achiziţionează Jacobs Suchard AG. Această achiziţie include ciocolata Toblerone, Milka, Côte d’Or, cafeaua Jacobs si alte marci.

1994 - Kraft General Foods se schimbă in Kraft Foods.

1994 – Pe 10 februarie 1994, Kraft Foods Internaţional achizitionează 82% din acţiunile SC “Poiana - Produse Zaharoase” SA Braşov, una dintre cele mai importante companii de produse zaharoase din Romania.

1995 – Ciocolata Poiana este lansată pe piaţa din România.

1999 – Kraft Foods România lansează cafeaua Jacobs Kronung.

2000 – Companiile afiliate ale KFI îşi schimbă numele în Kraft Foods, în contextul unui program intern amplu, care stabileşte o viziune şi o identitate comunaă tuturor filialelor şi regiunilor Kraft Foods Internaţional.

2001 – Kraft Foods achiziţionează marcă de cafea Nova Brasilia.

2002 – Africană a fost inclusă în portofoliul din România.

2002 – Lansarea ciocolatei Milka pe piaţa din România.

2004 – A fost lansată în România marcă de brânză Philadelphia.

2007 – Kraft Foods achiziţionează afacerea cu biscuiţi a Grupului Danone, la nivel global.

2010 – Cadbury devine parte a marii familii Kraft Foods.

2011 - Kraft Foods îşi anunţă planurile de a se diviza şi de a crea două companii independente: o companie globală având o evoluţie semnificativă în domeniul snack-urilor şi o companie de produse de băcănie care deţine o importantă cotă de piaţa în America de Nord.

2012 - Kraft Foods Inc. (NYSE: KFT) anunţă schimbarea numelui companiei în Mondelēz Internaţional Inc.

2. Prezentarea firmei

Kraft Foods România este o filială a Kraft Foods Inc., a doua mare companie din lume din domeniul produselor alimentare. Kraft Foods comercializează, în peste 155 de ţări, mărci de renume internaţional, cum ar fi: brânza Kraft, cafeaua Jacobs şi Maxwell House, biscuiţii Nabisco, crema de brânză Philadelphia, preparatele de carne Oscar Mayer, cerealele Post şi ciocolată Milka.

Totul a început în 1825, când Philipe Suchard a deschis un mic magazin cu specialităţi de ciocolată la Neuchâtel, în Alpii Elveţieni, în scurt timp impunându-se prin calitatea produselor sale ca unul dintre cei mai faimoşi fabricanţi de ciocolată.

Aici totul a început în 1899, când în Braşov se năştea „Prima Fabrică de Bomboane şi Ciocolată din Transilvania”. Micuţa fabrică a supravieţuit celor două războaie mondiale şi s-a extins începând cu anul 1921, reuşind ca în 6 ani să îşi dubleze capacitatea de producţie. Anul 1922 este anul când fraţii Stollwerk din Bratislava deschid o altă fabrică de ciocolată în Braşov. În anul 1954 cele două fabrici se unesc sub numele de Dezrobirea. În următorii ani îşi schimbă denumirea şi continuă să producă bomboane şi ciocolată, iar în anul 1990 devine societate pe acţiuni. În 1994 compania Kraft Foods se hotărăşte să investească în România, achiziţionând fabrica braşoveană. Astăzi investiţia să a depăşit 28 milioane USD, cifra de afaceri în anul 2004 fiind de aproximativ 80 milioane USD, impozitele şi taxele plătite către statul român în toţi cei 10 ani ridicându-se la suma de 100 milioane USD. În spatele acestor rezultate stă o echipă de 750 de angajaţi care a făcut posibil succesul mărcii Poiană.

Preview document

Analiza Swot a Firmei Kraft Foods - Pagina 1
Analiza Swot a Firmei Kraft Foods - Pagina 2
Analiza Swot a Firmei Kraft Foods - Pagina 3
Analiza Swot a Firmei Kraft Foods - Pagina 4
Analiza Swot a Firmei Kraft Foods - Pagina 5
Analiza Swot a Firmei Kraft Foods - Pagina 6
Analiza Swot a Firmei Kraft Foods - Pagina 7
Analiza Swot a Firmei Kraft Foods - Pagina 8
Analiza Swot a Firmei Kraft Foods - Pagina 9
Analiza Swot a Firmei Kraft Foods - Pagina 10
Analiza Swot a Firmei Kraft Foods - Pagina 11

Conținut arhivă zip

  • Analiza Swot a Firmei Kraft Foods.doc

Alții au mai descărcat și

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Cecetare și Proiectare Produs Nou - Milka Extra Diet

CAPITOLUL I CERCETAREA DE MARKETING – NOŢIUNI TEORETICE 1. Rolul, conţinutul şi problematica cercetării de marketing Cercetările de marketing...

Mix de marketing - ciocolata Kandia

INTRODUCERE Drumul ciocolatei Arborele de cacao a fost descoperit în urmă cu mai bine de 2000 de ani în pădurile tropicale din continentul...

Management Strategic - Kraft Food

1. DESCRIEREA GENERALA A ACTIVITATII COMPANIEI 1.1. Descriere generala Kraft Foods este lider în produse de ciocolata si brânzeturi cu un venit...

Proiect de Marketing pentru Produsele Milka

In 1901 „Legenda Mov” vede lumina zilei, cand numele marcii „Milka” este inregistrat. Inca de la aparitie, ambalajul tabletei Milka este mov, pe...

Analiza activității de marketing în cadrul Kandia-Excelent SA

1. PREZENTAREA GENERALA A FIRMEI KANDIA-EXCELENT S.A. Bucuresti 1.1. DENUMIRE AGENT ECONOMIC Societatea comerciala Kandia-Excellent 1.2. SEDIUL...

Analiza Portofoliului de Produse și Mărci a Companiei Kraft Foods

INTRODUCERE De-a lungul timpului, societatea a căpătat o formă cât mai bună pentru individul care are nevoie de schimbare, de dezvoltare și...

Prezentarea Sistemului de Management al unei Firme - SC Kraft Food SA

Capitolul I Prezentarea firmei si a sistemului organizatoric 1.1 Prezentarea sistemului organizatoric 1.2 Denumire, localizare, forma juridica...

Kraft Foods România

1. PREZENTAREA FIRMEI 1.1.Istoricul firmei Kraft Foods Romania este o filiala a Kraft Foods Inc., a doua mare companie din lume din domeniul...

Ai nevoie de altceva?