Analiza Swot a Firmei Kraft Foods

Extras din referat Cum descarc?

I. Date despre firma
1. Scurt istoric
Acum mai bine de o suta de ani, un tanar intreprinzator cu un cal, o caruta si 65 de dolari in buzunar a inceput sa vanda branza. Numele tanarului de origine canadiana este James Lewis Kraft, iar compania care i-a purtat numele are un succes impresionant. Imaginatia, munca indarjita si angajamentul de a oferi oamenilor alimentele lor preferate au ajutat compania sa se dezvolte, sa devina o companie ce ajunge astazi cu produsele sale la peste un miliard de consumatori, in peste 150 de tari.
1767 - Bayldon si Berry incep sa vanda fructe confiate cetatenilor din York, Anglia. Curand, se alatura Joseph Terry iar afacerea se dezvolta devenind Terry's of York.
1825 - Philippe Suchard deschide primul sau magazin de produse zaharoase in Neuchatel, Elvetia.
1893 - Se formeaza compania britanica Halls Brothers.
1895 - Johann Jacobs isi deschide la Bremen, in Germania, magazinul de specialitati - Jacobs Kaffee. In cele din urma, acesta va deveni una din companiile de varf din Europa in domeniul cafelei.
1901 - Compania Suchard introduce primul brand de ciocolata cu lapte, Milka.
1903 - James Lewis Kraft incepe o afacere en-gros cu branza in Chicago, Illinois SUA.
1908 - Theodore Tobler, producatorul elvetian de ciocolata, introduce Toblerone.
1914 - Compania isi deschide prima fabrica si incepe productia proprie de branza.
1928 - Compania Kraft Cheese achizitioneaza Corporatia Phenix Cheese, producatorul cremei de branza Philadelphia (introdusa in S.U.A. in 1880), si isi schimba numele in Kraft - Phenix Cheese Corporation.
1970 - Tobler si Suchard se unesc si devin Interfood S.A.
1978 - Rene Monnier creaza in Franta cafeaua Carte Noire.
1982 - Compania de cafea Jacobs si compania de produse zaharoase Suchard/Tobler (Interfoods) fuzioneaza pentru a forma Jacobs Suchard.
1989 - Kraft. Inc. si General Foods fuzioneaza intr-o singura companie operationala, Kraft General Foods, Inc.
1990 - Kraft General Foods (KGF) International achizitioneaza Jacobs Suchard AG. Aceasta achizitie include ciocolata Toblerone, Milka, Cote d'Or, cafeaua Jacobs si alte marci.
1994 - Kraft General Foods se schimba in Kraft Foods.
1994 - Pe 10 februarie 1994, Kraft Foods International achizitioneaza 82% din actiunile SC "Poiana - Produse Zaharoase" SA Brasov, una dintre cele mai importante companii de produse zaharoase din Romania.
1995 - Ciocolata Poiana este lansata pe piata din Romania.
1999 - Kraft Foods Romania lanseaza cafeaua Jacobs Kronung.
2000 - Companiile afiliate ale KFI isi schimba numele in Kraft Foods, in contextul unui program intern amplu, care stabileste o viziune si o identitate comunaa tuturor filialelor si regiunilor Kraft Foods International.
2001 - Kraft Foods achizitioneaza marca de cafea Nova Brasilia.
2002 - Africana a fost inclusa in portofoliul din Romania.
2002 - Lansarea ciocolatei Milka pe piata din Romania.
2004 - A fost lansata in Romania marca de branza Philadelphia.
2007 - Kraft Foods achizitioneaza afacerea cu biscuiti a Grupului Danone, la nivel global.
2010 - Cadbury devine parte a marii familii Kraft Foods.
2011 - Kraft Foods isi anunta planurile de a se diviza si de a crea doua companii independente: o companie globala avand o evolutie semnificativa in domeniul snack-urilor si o companie de produse de bacanie care detine o importanta cota de piata in America de Nord.
2012 - Kraft Foods Inc. (NYSE: KFT) anunta schimbarea numelui companiei in Mondelez International Inc. 
2. Prezentarea firmei
Kraft Foods Romania este o filiala a Kraft Foods Inc., a doua mare companie din lume din domeniul produselor alimentare. Kraft Foods comercializeaza, in peste 155 de tari, marci de renume international, cum ar fi: branza Kraft, cafeaua Jacobs si Maxwell House, biscuitii Nabisco, crema de branza Philadelphia, preparatele de carne Oscar Mayer, cerealele Post si ciocolata Milka.
Totul a inceput in 1825, cand Philipe Suchard a deschis un mic magazin cu specialitati de ciocolata la Neuchatel, in Alpii Elvetieni, in scurt timp impunandu-se prin calitatea produselor sale ca unul dintre cei mai faimosi fabricanti de ciocolata.
Aici totul a inceput in 1899, cand in Brasov se nastea ,,Prima Fabrica de Bomboane si Ciocolata din Transilvania". Micuta fabrica a supravietuit celor doua razboaie mondiale si s-a extins incepand cu anul 1921, reusind ca in 6 ani sa isi dubleze capacitatea de productie. Anul 1922 este anul cand fratii Stollwerk din Bratislava deschid o alta fabrica de ciocolata in Brasov. In anul 1954 cele doua fabrici se unesc sub numele de Dezrobirea. In urmatorii ani isi schimba denumirea si continua sa produca bomboane si ciocolata, iar in anul 1990 devine societate pe actiuni. In 1994 compania Kraft Foods se hotaraste sa investeasca in Romania, achizitionand fabrica brasoveana. Astazi investitia sa a depasit 28 milioane USD, cifra de afaceri in anul 2004 fiind de aproximativ 80 milioane USD, impozitele si taxele platite catre statul roman in toti cei 10 ani ridicandu-se la suma de 100 milioane USD. In spatele acestor rezultate sta o echipa de 750 de angajati care a facut posibil succesul marcii Poiana.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Swot a Firmei Kraft Foods.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!