Analiza Strategica si Masuri pentru Restructurare Strategica la SC Basarab Group SRL

Extras din referat Cum descarc?

1. Introducere
Scopul principal al restructurarii este acela de a cauta avantaje competitive durabile pentru societatea comerciala si de a urmari crearea conditiilor optime pentru realizarea obiectivelor. Prin restructurare strategica a unei societati se realizeaza schimbari semnificative si cu efect profund in toata organizatia si in toate procesele afacerii. 
Luarea deciziilor strategice privind definirea misiunii firmei, stabilirea obiectivelor strategice si a strategiei necesare atingerii lor, aplicarea planului care materializeaza strategia respectiva, se bazeaza pe un amplu proces de analiza si evaluare a mediului de actiune a firmei, a situatiei competitivitatii ei in acest mediu si a capacitatii acesteia de a infrunta schimbarile produse de mediu.
2. Prezentarea societatii
2.1. Date generale despre societate
Societatea comerciala cu raspundere limitata sc Basarab Group S.R.L. este situata in Bucuresti si este o firma cu capital social romanesc infiintata in anul 1999 si are asociat unic.
Obiectul principal de activitate al societatii este iportul si comertul cu amanuntul al produselor nenalimentare. 
Sc Basarab Group S.R.L. a prezentat de la infiintare si pana la sfarsitul anului 2007 rezultat financiar pozitiv.
Actiunea de restructurare strategica la sc Basarab Group S.R.L. se datoreaza dorintei proprietarului de a-si maximiza profitul.
2.2. Analiza diagnostic
Prin analiza diagnostic se urmareste stabilirea performantelor unei societati comerciale cu scopul stabilirii cauzelor care determina performantele organizatiei, nivelul acestora, deficientele, precum si enuntarea unor solutii pentru sporirea performantelor. 
La sc Basarab Group S.R.L. s-a efectuat analiza diagnostic, analizandu-se toate cele sapte diagnostice si anume; juridic, comercial, industrial, al resurselor umane si al managementului, al mijloacelor fixe, contabil si financiar. 
S-au evidentiat astfel punctele tari si punctele slabe ale societatii, activitatea sa prezenta si viitoare, factorii care ar putea ameninta activitatea acestei farmacii tendinta lor si oportunitatile ce pot aparea, precum si posibilitatile de exploatare a acestora. Concluziile analizei diagnostic alcatuiesc analiza SWOT.
2.3 Analiza SWOT a sc Basarab Group S.R.L.
Analiza SWOT reprezinta un mod simplu si circumspect de a evalua viabilitatea afacerii prin identificarea punctelor tari, punctelor slabe, oportunitatilor si amenintarilor ce privesc desfasurarea activitatii.. Primele doua privesc firma si reflecta situatia acesteia, iar urmatoarele doua privesc mediul si oglindesc impactul acestuia asupra activitatii firmei.
2.3.1. Puncte tari. 
Punctele forte sunt caracteristici sau competente distinctive pe care firma le poseda la un nivel superior in comparatie cu alte firme, indeosebi concurente, ceea ce ii asigura un anumit avantaj in fata lor. Punctele forte ale sc Basarab Group S.R.L. sunt:
- firma este inregistrata si functioneaza legal; are autorizatii de functionare, valabila;
- este unic importator al produselor Nitto Europe si Permacel ale producatorului japonez Nitto Denco;
- farmacia Panaceea intra in programul de eliberare a produsului Seretide prin care scade co-plata pacientilor cu 25% din valoarea totala a medicamentului pe baza cupoanelor emise de catre medici ;
- spatiul in care sc Basarab Group S.R.L. isi desfasoara activitatea este patrimoniul propriu construita din finante prorii, si data in folosinta in anul 2006;
Sc Basarab Group S.R.L. este proprietara tuturor mijloacelor fixe si mobile existente si folosite de catre angajati;
- nu exista gaj asupra patrimoniului societatii si nu au fost contractate niciodata credite bancare;
- firma detine licente atat pentru sistemele de operare cat si pentru pentru aplicatiile soft i contabilitate care sunt instalate pe computerele existente;
- calculatoarele firmei sunt conectate permanent la serviciul Internet;
- firma functioneaza din anul 1999 si exista un numar semnificativ de clienti fideli producatori importanti pe piata din tara dar si international.
-firma detine masini propri de transport marfa dar si pentru Reprezentantii Zonali, utilaje de debitat produsele ce le comercializeaza. 
- produsele pot fi personalizate prin colaborarea cu o firma secializata;
- produsele firmei se adreseaza producatorilor din industria hartiei, lenmului stratificat, producatorilor de profile PVC si aluminiu, producatorilor de ferestre din AL, PVC, lemn stratificat, pereti cortina, firmelor de montare a tevilor termice preizolate, instalatii electrice, producatori de cabluri, volane, borduri si diferite alte subansamble pentru automobile, telefoane mobile si waerles, electrocasnice, etc ;


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Strategica si Masuri pentru Restructurare Strategica la SC Basarab Group SRL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!