Cuprins
- 1. PREZENTAREA FIRMEI 2
- 2. ORGANIZAREA FIRMEI 2
- 3. PRINCIPII GENERALE IN DOMENIUL RU 4
- 3.1 SISTEMUL DE MOTIVARE IN MUNCA 4
- 3.2 PROMOVAREA IN MUNCA 4
- 3.3 POLITICA DE RECRUTARE – SELECTIE 5
- 4. ANALIZA SI EVALUAREA POSTURILOR 6
- 4.1 DESCRIEREA SI SPECIFICATIA POSTURILOR 6
- 4.2 EVALUAREA POSTURILOR 7
- 5. EVALUAREA PERFORMANTELOR PROFESIONALE 8
- 5.1 DEFINIREA STANDARDELOR DE PERFORMANTA SI DESCRIEREA CRITERIILOR DE EVALUARE A PERFORMANTELOR 8
- 5.2 INTOCMIREA FISEI DE EVALUARE PENTRU UN ANGAJAT 10
- 6. REMUNERAREA MUNCII 10
- BIBLIOGRAFIE : 11
Extras din referat
1. Prezentarea firmei
Hypermarketul X pe care il voi analiza face parte dintr-un grup international de hypermarketuri si are ca si domeniu de activitate comertul cu ridicata si amanuntul.
Societatea din Romania este pe actiuni cu sediul social in Bucuresti, cu un capital social subscris si varsat de 241 500 000lei.
Hypermarketul X este localizat in Sibiu, in cadrul centrului comercial Selimbar.
2. Organizarea firmei
Forta firmei este reprezentata de cei 400 de angajati, care constituie o echipa tanara de profesionisti – media de varsta este de numai 27 ani.
Hypermarktul este structurat in 2 grupuri de departamente (comercial si non-comercial), primul avand 6 departamente si al doilea 8, conform organigramei mai jos prezentata.
In cadrul acestei firme un exista discriminare intre angajati, politica lor de resurse umane garantand sanse egale la angajare, conditii de munca la standarde internationale, o politica activa de formare, o gestiune a carierei personalizata.
Obiectivele privind personalul sunt: integrarea la cel mai bun nivel a tuturor angajatilor si crearea spiritului propriu companiei reprezentat de conceptul "TOTI SUB ACELASI ACOPERIS"
Structura personalului este echilibrata si anume : 60% din personalul anagajat sunt femei, tinand cont ca magazinul este mai nou deschis, 80% din angajati au sub un an experienta, 75% sunt cu studii medii si managementul este in proportie de 99% local.
Valorile Grupului sunt:
Libertate
Respectarea libertatii de alegere a clientilor prin oferirea unei game diversificate de produse si marci, alaturi de oferirea de informatii complete si obiective. Asigurarea libertatii consumatorilor de a cumpara la preturi corespunzatoare puterii lor de cumparare. Cresterea accesului la consum. Acordarea tuturor colaboratorilor a dreptului la initiativa si la libertatea de a fi intreprinzator.
Responsabilitate
Asumarea deplina a consecintelor actiunilor noastre fata de clienti, companie, colaboratori, alte institutii si fata de mediul inconjurator.
Generozitate
Cu ajutorul experientei si fortei companiei noastre cream valori pe care le impartasim clientilor, colaboratorilor, actionarilor, partenerilor si furnizorilor nostri.
Respect
Respectarea colaboratorilor, furnizorilor si clientilor nostri. Sa stim sa-i ascultam si sa admitem diferentele dintre ei. Intelegerea si respectarea modului lor de viata, a obiceiurilor, intereselor si culturii fiecaruia, oriunde suntem prezenti.
Integritate
Respectarea angajamentelor si a cuvantului dat, precum si actionarea intr-un mod onest fata de clienti, colaboratori si furnizori. Sa fim integri atat la nivel individual cat si la nivelul intregii companii.
Solidaritate
Contributia la dezvoltarea economiei locale, reducerea ratei somajului, formarea profesionala si lupta contra excluziunii in colectivitatile din tarile, orasele, cartierele in care ne practicam meseria. Punerea in practica a unei politici comerciale echitabile, dezvoltand impartasirea valorilor noastre. Unitate intre toti membrii Grupului, indiferent de meserie sau forma de comert.
Progres
Favorizarea progresului si a dezvoltarii de noi tehnologii care sa sprijine activitatea oamenilor. Favorizarea inovatiilor si inlesnirea schimbarilor prin promovarea unei politici de pionierat.
ORGANIGRAMA
3. Principii generale in domeniul RU
3.1 Sistemul de motivare in munca
Conducerea hypermarketului foloseste atat motivatii pozitive cat si negative, in functie de mediul sefilor directi ai angajatilor. Insa pentru a-i motiva mai mult pe angajati, conducerea trebuie sa aiba un comportament cat mai aproape de asteptarile lor, deci trebuie sa cunoasca foarte bine motivatiile acestora.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Analiza Resurselor Umane in Cadrul Hypermarketului X.doc