Analiza Competitivitatii si Prefigurarea Strategiei Bancii Unicredit Tiriac Bank

Cuprins referat Cum descarc?

Introducere.pag. 1
1. Prezentare UniCredit Tiriac Bank.pag. 2
2. Misiunea UniCredit Tiriac Bank.pag. 4
3. Analiza SWOT.pag. 7
4. Prefigurarea strategiei bancii UniCredit Tiriac Bank.pag. 14
Bibliografie


Extras din referat Cum descarc?

Introducere
UniCredit Tiriac Bank face parte din reteaua central si est europeana a UniCredit Group, cel mai mare grup bancar din Europa Centrala si de Est (ECE). UniCredit Group este liderul incontestabil pe piata bancara din ECE cu cea mai mare retea din regiune. In ce priveste veniturile si activele totale, Grupul este de doua ori mai puternic decat cel mai apropiat competitor regional.
UniCredit Tiriac Bank este una dintre cele mai importante institutii financiar - bancare din Romania, aflata in top 5 si una dintre cele mai atractive companii listate la Bursa de Valori Bucuresti. O prioritate a activitatii sale este perfectionarea continua a serviciilor si a angajatilor, asa incat calitatea sa fie cea care face diferenta. Cu o cota de piata de aproximativ 5,5%, UniCredit Tiriac Bank este un jucator activ pe piata, devenind, datorita accelerarii implementarii stategiei de crestere, o banca recunoscuta la nivel national.
In principal UniCredit TiriacBank activeaza pe piata ca o banca de retail oferind o gama variata de produse si servicii bancare entitatilor juridice si populatiei. Portofoliul de clienti al bancii este alcatuit din persoane fizice, companii private cu cifra de afaceri medie si mare, IMM-uri, companii din sectorul de stat si alte institutii financiare.
UniCredit Tiriac Bank doreste sa se implice activ pe piata bancara din Romania prin oferirea de produse si servicii de calitate care sa intruneasca cerintele clientilor. Introducerea de produse noi si inovatoare adresate unor segmente de piata bine determinate si utilizand canale de distributie moderne, constituie o permanenta preocupare, a stabilit obiective clare, care sa asigure o crestere echilibrata si o profitabilitate stabila, un standard ridicat de performanta si integritate in toate operatiunile pe care le deruleaza.
Analiza competitivitatii si prefigurarea strategiei bancii UniCredit Tiriac Bank
1. Prezentare Unicredit Tiriac Bank
UniCredit Tiriac Bank este membra a Grupului UniCredit, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata europeana a serviciilor financiare. UniCredit Group este liderul incontestabil pe piata bancara din ECE cu cea mai mare retea din regiune. In ce priveste veniturile si activele totale, Grupul este de doua ori mai puternic decat cel mai apropiat competitor regional.
UniCredit Group desfasoara activitati in 23 de tari, are 9000 sucursale, 142.000 de angajati si 40 milioane clienti, aceasta reprezentand doar prezenta europeana a grupului UniCredit. In total reteaua internationala cuprinde 50 de state in toata lumea.
UniCredit Tiriac Bank este una dintre cele mai importante institutii financiar - bancare din Romania, aflata in top 5 si una dintre cele mai atractive companii listate la Bursa de Valori Bucuresti. O prioritate a activitatii sale este perfectionarea continua a serviciilor si a angajatilor, asa incat calitatea sa fie cea care face diferenta. Cu o cota de piata de aproximativ 5,5%, UniCredit Tiriac Bank este un jucator activ pe piata, devenind, datorita accelerarii implementarii stategiei de crestere, o banca recunoscuta la nivel national.
UniCredit Tiriac a luat fiinta in iunie 2007 in urma fuziunii dintre UniCredit Romania si HVB Tiriac.
Principalele etape si evolutia sa in cadrul sistemului bancar romanesc
Intr-o prima etapa a existat Banca Tiriac ce a devenit operationala in aprilie 1991. Capitalul social initial de 3 miliarde de lei, a fost majorat succesiv, atingand peste 664 miliarde de lei.
Inca de la inceputul activitatii sale Banca Tiriac s-a bucurat de o reputatie internationala excelenta, care a fost evidentiata in aprilie 1993 cand Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare a devenit unul dintre actionarii principali ai bancii - prima participare a BERD la capitalul social al unei banci din Europa Centrala si de Est.
In perioada care a trecut de la infiintare banca a devenit o institutie puternica avand 1005 de angajati si o retea de 47 de unitati teritoriale situate in aproape toate centrele economice importante ale tarii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Competitivitatii si Prefigurarea Strategiei Bancii Unicredit Tiriac Bank.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!