Referate pentru domeniul Limbaje de Programare

doc

Prelucrarea Fisierelor in Limbajul C - Gestiunea Cartilor dintr-o Librarie

Descrierea programului Programul realizat este un program multifunctional ce realizeaza gestiunea cartilor dintr-o librarie. Programul utilizeaza un fisier secvential ce contine informatii despre fiecare carte din librarie,avand urmatoarea structura a articolului: Carte: ISBN Titlu Autor Editura Categorie An_aparitie Pret o ISBN - variabila de tip int - reprezinta codul de identificare al cartii o Titlu - variabila de tip char - reprezinta titlul cartii o Autor - variabila de tip char - reprezinta autorul cartii o Editura - variabila de tip char - reprezinta editura de unde provine ... vezi detalii

doc

Probleme in C

1. Se considera un nr natural n (n< 100000000). Se cere sa se verifice daca n are toate cifrele distincte doua cate doua. -pt fiecare cifra calculez de cate ori se afla printre cifrele nr n. -daca o cifra apare de cel putin doua ori, atunci cfrele care compun nr nu sunt distincte Pseudocod: read n b=1 for i=0,9 do m=n k=0 while m<>0 do if i=m%10 then kssk+1 m=m/10 if k>=2 then b=0 if b=1 then write cifre distincte else write nu sunt distincte C: #include<stdio.h> long n,m,k,i,b; void main() { printf("intr numarul"); scanf("%d",&... vezi detalii

doc

Transferul Electronic al Fondurilor si E-banking

I. Transferul electronic al fondurilor - EFT (Electronic Funds Transfer at the Point of Sale) Dezvoltarea si utilizarea monedei electronice ("e money") si a unor forme de servicii bancare electronice ("e banking") sunt inca intr o faz[ incipient[ in ara noastr[. Lu`nd in considerare gradul ridicat de incertitudine al viitorului tehnologic ]i al dezvolt[rii pieelor pentru banca electronic[ ]i pentru bani electronici, autorit[ile care supravegheaz[ aceste activit[i au recunoscut faptul c[, pe l`nga beneficiile pe care le aduc aceste activitai, exist[ ]i multe riscuri pent... vezi detalii

docx

Generarea codului cu ajutorul sabloanelor textuale T4

I. Introducrea in tema Sablon textual Sablon textual contine un text care va fi creat pe baza acesteia. De exemplu, un sablon care creeaza "<html>..." si alte parti standarde a HTML- pagina. Elementele care urmeaza sa fie introduse in sablon este numit unitati de control. Acestea sunt fragmente de cod. Unitati de control asigura valori diferite si asigura conventie si repetarea textului. Aceasta structura simplifica dezvoltarea unui sablon, penrtru ca astfel puteti incepe cu fisier prototip creat si treptat sa introduceti unitati de control, care vor asigura schibarea rezult... vezi detalii

doc

Implementarea Polinoamelor de Grad N pe Diferite Structuri de Date

1.Introducere Obiectivul problemei Proiectul urmareste implementarea operatiilor de adunare si inmultire a polinoamelor de grad n pe diferite structuri de date determinandu-se cea mai eficienta structura in rezolvarea acestei probleme. 1.Necesitatea Necesitatea este reflectata in : -economisirea de timp -economisirea de memorie -realizarea unui program cat mai usor de actualizat 2.Mijloacele de realizare Pentru implementarea acestor operatii am realizat 3 variante de rezolvare: -folosind structura de date vector - folosind structura de date articol - folosind structura de date l... vezi detalii

ppt

Tipuri de Date - Pointeri

Multimea de valori ale tipului predefinit de date pointer(indicator) consta din adrese si valoarea speciala nil. Insa, spre deosebire de tipurile de date referinta adresele carora identifica numai variabilele dinamice ce apartin tipului de baza, valorile de tip pointer pot identifica variabile dinamice de orice tip. Evidennt, valoarea nil nu identifica nici o variabila dinamica. Prin conventie, tipul de date pointer este compatibil cu orice tip de date referinta. Operatiile care se pot face cu valori de tipul de date pointer sint = si < >. Valorile de acest tip nu pot fi citite de la... vezi detalii

doc

Limbajul C++

Limbajul C++ 1. INTRODUCERE Istoria limbajului C++ Limbajul C++ a fost creat prin extinderea limbajului C, ambele fiind limbaje de programare de nivel inalt. Prima implementare limbajului C++ a fost dezvoltata la inceputul anilor 80 in laboratoarele Bell ale firmei AT&T, unde a fost creat sistemul de operare Unix. Parintele limbajului C++ este Bjarne Stroustrup, care a conceput limbajul ,,C with Classes". Acest limbaj a dus la imbunatatirea C-ului prin adaugarea unor noi facilitati, printre care si lucrul cu clase. In 1983, C-with-classes a patruns si in lumea academica si a i... vezi detalii

doc

Tema MSIT

1. Pentru a putea initia o rezervare in Medallion, dupa lansarea programului, se apasa din bara de meniuri, butonul unei noi rezervari individiuale. 2. Se va deschide fereastra destinata unei noi rezervari, in care se vor completa datele de contact ale clientului si datele specific rezervarii. 3. La rubrica " Guest" se va completa numele clientului. 4. La rubrica "Adults" se va introduce numarul de personae care vor fi cazate in camera respective, si anume 3 in cazul nostru. 5. Ulterior, de la butonul "Display Market Segment" se va selecta segmental de piat... vezi detalii

doc

Intiere in PC

Componentele unui calculator 1. Software (soft) = componentele logice, invizibile ale unui calculator; componenta "moale", care nu se poate pipai, adica pachetele de programe. Aici intra: - sisteme de operare: MS-DOS, Windows, etc. - programe utilitare de firma (programe facute de firma pentru usurarea muncii cu calculatorul): Norton Commander, Word, Acces, Foxpro, Dbase, Excel, Corel, Auto Cad, etc. 2. Hardware (hard) = componentele fizice ale unui calculator; componenta "grea", care se poate pipai, adica aparatura propriu-zisa. Aici intra: - 3 compone... vezi detalii

doc, cpp, txt

Problema Iesirii dintr-un Labirint

1) Enuntul temei: Se da un labirint sub forma de matrice cu m linii si n coloane. Fiecare element al matricei reprezinta o camera a labirintului (1 pentru zid si 0 pentru drum liber). Intr-una din camere, de coordonate xs si ys se afla o persoana. Determinati drumul minim pe care il parcurge persoana pentru a iesi din labirint. 2) Descrierea strategiei aplicate Strategia de cautare A* este o strategie de cautare informata care incearca reducerea numarului de noduri generate din spatiul de cautare, pe baza unor anumite criterii cum sunt euristicile. Acest obiectiv include si problema ga... vezi detalii

doc

Computer Networks Project

What is POP3? POP3 is one half of the email puzzle, SMTP is the other. POP3 is the protocol, or "language", that's used to download your email from your ISP to your mail program. SMTP is the protocol used to send mail. Permits workstations to dynamically access a maildrop on a server host (TCP/IP). The most recent version of a standard client-server protocol for receiving e-mail. The default port on which the POP3 server listens for these requests is 110. Client side mail readers can issue a predefined set of commands to the mail server, to access the mail in their own desired f... vezi detalii

doc

Gestiunea Trupelor si a Veniturilor Obtinute de Acestea in urma Sustinerii de Concerte la Sala Palatului, Bucuresti

Descrierea temei alese: Acest program isi propune gestiunea informatiilor, atat despre trupele ce au concertat in anul 2008 la Sala Palatului din Bucuresti, cat si despre veniturile inregistrate de fiecare trupa prin vanzarea de bilete. Pentru aceasta proiectul contine un fis conducator, ,,trupe.dat", care contine articole despre fiecare trupa ce a concertat. Se presupune ca fiecare trupa a concertat o singura data la Sala Palatului in anul 2008. Fiecare articol contine mai multe campuri ce retin informatii despre: numele trupei, tara de provenienta, membrul fondator, numarul membrilo... vezi detalii

docx

Date Interconectate

1. INTRODUCERE In lumea de astazi, tehnologia se manifesta in toate domeniile, iar dezvoltarea si imbunatatirea echipamentelor actuale nu mai cunoaste limite. Dezvoltarile recente in tehnologia sistemelor informationale au determinat o crestere a gradului de computerizare a multor aplicatii in diverse domenii de business. Datele au devenit o resursa critica in foarte multe organizatii si astfel accesarea lor in mod eficient, distribuirea lor, extragerea de informatii utile si crearea unui sistem capabil sa le gestioneze in mod eficient, au devenit necesitati mai mult decat urgente. Efortu... vezi detalii

doc

Proiectarea si Inregistrarea unei Baze de Date Verbal-Emotionala pentru o Culegere de Texte de Sinteza in Limba Basca

Abstract Aceasta lucrare descrie o baza de date verbale- emotionale inregistrata pentru limba Basca standard. Baza de date a fost proiectata cu scopul dublu de a fi folosita pentru culegerea de texte de sintezade baza, si de asemenea pentru a permite studiul de modelele prozodice pentru emotii. Baza de date este astfel vasta, pentru a avea o buna calitate a sintezei de baza a codicelui si contine aceleasi texte inregistrate pentru cele sase emotii de baza plus stilul neutru. Inregistrarile au fost efectuate de doi actori vocali profesionisti, un barbat si o femeie. Lucarea explica intregul... vezi detalii

doc

Resursele Tehnice si Programate al unui Calculator

Figura 1.0 Conform schemei functionale a calculatorului prezentate in figura 1.0 se observa ca un calculator contine urmatoarele unitati functionale: - procesorul; - memoria interna si externa; - dispozitivele de intrare-iesire. Procesorul este unitatea centrala a calculatorului (CPU - Central Processing Unit), destinat efectuarii operatiilor aritmetice si logice: adunarea, scaderea, inmultirea, impartirea, compararea numerelor, etc. Operatiile respective se efectueaza in sistemul binar de numeratie.Parametrii de baza a unui procesor sunt: viteza de lucru, spatiul memorieidirect adre... vezi detalii

Hopa sus!