Referate pentru domeniul Limbaje de Programare pagina 6 din 10

doc

Ingineria programării

Acest proiect implementeaza operatiile ce se realizeaza in mod curent cu structura avansata de date denumita B-arbore (B-Tree in engleza). Documentul de fata contine aspectele teoretice legate de aceasta structura de date. Se vor detalia algoritmii de : o cautare o inserare o stergere 1. Prezentare B-arborii reprezinta o structura de date avansata folosita pe scara larga la implementarea bazelor de date si care asigura timpi optimi de operare cu informatia stocata pe suport magnetic care este o memorie mult mai mare decat cea interna, dar si mult mai lenta. Ei pot fi priviti ca o gen... vezi detalii

jpg, cpp, h, exe, txt, dsp, dsw, opt, plg, dat, ncb, ilk, sbr, obj, bsc, pch
docx

Comunicații de date

Se considera o structura hardware constind din doua sisteme de dezvoltare echipate cu microcontrolere de tip 80C552. Acest tip de microcontroler integreaza in cip facilitatile hardware necesare pentru a comunica pe o magistrala seriala in standard I2C. Acest hardware are structura unui automat cu stari finite, exploatabil prin intermediul unor registre ale microcontrolerului. Modul de exploatare este descris pe larg in paragraful 2. Se cere sa se lege intre ele doua sisteme, unul care functioneaza ca master si unul care functioneaza ca sclav. Pentru fiecare dintre sisteme se va scrie ... vezi detalii

doc

Internet banking

Introdus pe piata romaneasca de marile banci internationale internet banking-ul a ajuns sa faca parte din ofertele majoritatii bancilor autohtone. La inceput a fost electronic-banking-ul, a urmat Internet-banking-ul, iar de curand, in Romania a fost introdus serviciul de mobile-banking. Toate cele trei servicii ofera clientului bancii, in principiu, cam aceleasi facilitati. Diferentele dintre ele constau in libertatea de miscare oferita si in canalul folosit pentru a comunica cu banca. Electronic-banking-ul sau internet banking-ul este primul dintre aceste servicii care il scutesc pe om... vezi detalii

pdf

Strategia Națională de Edificare a Societății Informaționale - Moldova Electronică

1.Politica de edificare a societatii informationale in RM 1.1.Obiective In conformitate cu Declaratia de intentii, semnata la Lubljana in anul 2002 de catre tarile-membre ale Pactului de stabilitate pentru Europa de Sud-Est, Moldova si-a asumat responsabilitatea de a edifica o societate informationala, orientata spre interesele cetatenilor intregii societati, bazata pe principiile consfintite in Statutul ONU, in Declaratia Universala a Drepturilor Omului si in Carta edificarii societatii informationale globale de la Okinawa 2000. In ultimii ani, dezvoltarea societatii informationale... vezi detalii

doc

Algoritmi de determinare a arborilor parțiali de cost minim

INTRODUCERE 1. Definitii Se numeste arbore orice graf conex si fara cicluri. Arborele partial al unui graf conex G este un graf partial al lui G, care este arbore. Un graf (neorientat) si fara cicluri se numeste padure. Componentele conexe ale unei paduri vor fi arbori. Un arbore cu n varfuri are n-1 muchii. 2. Problema arborelui partial de cost minim Fie G = (V, E) un graf neorientat conex, unde V este multimea nodurilor si E este multimea muchiilor. Fiecarei muchii u din E ii asociem un cost c(u) > 0. Problema consta in a determina un graf partial conex A = ( V, E' ) astfel incat s... vezi detalii

doc

Descrierea comparativă a instrumentelor de HTML

Introducere Realizarea unui pagini web presupune cunoasterea limbajului HTML (HyperText Markup Language). Acesta e un limbaj de programare, introdus de Tim Berners-Lee. Fiind un limbaj de marcare, HTML nu utilizeaza instructiuni sau comenzi, ci etichete, acestea fiind numite si balize, elemente sau tag-uri. Unul din primele elemente, fundamentale de altfel, ale WWW (World Wide Web) este HTML, standard ce descrie formatul primar in care documentele sunt distribuite si vazute pe Web. Multe din trasaturile lui, cum ar fi independenta fata de platforma, structurarea formatarii si legaturile ... vezi detalii

doc

Limbaje de programare - prezentare generală

Introducere Limbajul de programare este un limbaj artificial, folosit pentru a scrie o secventa de instructiuni care pot fi rulate de un computer. Limbajele de programare au aparut o data cu inventia computerului digital in anii '40.Primul limbaj de asamblare a aparut in ultima perioada a anilor '50 ca raspuns la introducerea computerelor comerciale iar primele limbaj procedurale, au fost dezvoltate la sfarsitul anilor '50 si inceputul anilor '60 prin aparitia limbajelor: FORTRAN (FORmula TRANslation) creat de John Backus si COBOL(Common Business Oriented Language) creat de Grace Hopper.P... vezi detalii

doc

DFD - Diagramele Fluxurilor de Date

Diagrama fluxului de date ale nivelului logic curent, independenta de tehnologie, reliefeaza functiile de prelucrare a datelor executate de catre sistemul informational curent. Diagrama de flux de date ale sistemului logic nou va prezenta circuitul datelor, structura lor si cerintele functionale ale noului sistem. Descrieri ale obiectelor DFD se regasesc in asa-zisele dictionare ale proiectelor sau depozitele CASE (repository) [1]. Diagramele fluxului de date DFD au ca obiectiv urmarirea modului de transfer al datelor intre procesele de prelucrare a lor, astfel de diagrame se mai numesc ... vezi detalii

docx

Transformări echivalente asupra GIC - eliminarea redenumirilor

Def. Se numeste redenumire ? productia de tipul A->B , unde A,B ? VN. Ex: 1. E->T -redenumire 2. E->E+T 3. T->F- redenumire 4.T->T*F 5.F->a 6.F->(E) Astfel de productii se intilnesc foarte des. Daca avem A->B B->C =>?A?=>?B?=>?C?=>?D?=>??? C->D D->? vezi detalii

doc, ppt

Prezentare comparativă a Power Point și HTML

Prezentare generala Microsoft Power Point Aplicatia Power Point este utilizata pentru realizarea unor prezentari avand la baza folii de proiector, diapozitive electronice sau pot fi elaborate prezentari electronice, caz in care asupra textului pot fi aplicate efecte si animatie pentru captarea atentiei auditoriului. Modul de vizualizare al prezentarilor Ca forma de prezentare a materialului ce trebuie creat, puteti alege diferite moduri de vizualizare din meniul View (Vizualizare), sau puteti alege una din optiunile existente in partea stanga jos a ferestrei. Aceste optiuni sunt urmato... vezi detalii

doc

Plan de măsuri TIC

Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei realizeaza politicile si strategiile in domeniul comunicatiilor si tehnologiei informatiei, asigurand trecerea la societatea informationala in Romania, in contextul statutului de membru al Uniunii Europene. La data de 1 ianuarie 2007 Romania a devenit stat membru UE. Din aceasta calitate decurg o serie de drepturi si obligatii cum ar fi participarea la Consiliile de Ministri (TTE - Consiliul Transport, Telecomunicatii si Energie) si la Grupurile de Lucru ale Comisiei si ale Consiliului UE precum si aplicarea diferitelor strategii si prog... vezi detalii

doc

Algoritmi Genetici

Algoritmii genetici fac parte din categoria algoritmilor euristici, ei aplicandu-se cu succes in cazul problemelor ce nu admit algoritmi in timp polinomial. Algoritmii genetici, dupa cum sugereaza si numele, sunt inspirati din natura, mai precis din felul in care prin recombinari genetice se imbunatateste o specie. Pasii care trebuie parcursi intr-un astfel de algoritm pot fi descrisi astfel: //Algoritm genetic general P = InitPopulatie ( ); Cat timp nu s-a epuizat timpul de executie stabilit { Evalueaza ( P ); P' = SelectParinti ( P ); Recombina ( P' ); Mutatii ( P' ); P = P'; ... vezi detalii

doc

Medii de Programare

MODULUL 1. INTRODUCERE IN STUDIUL LIMBAJELOR DE PROGRAMARE 1.1 Notiuni generale privind limbajele de programare 1.2 Clasificarea limbajelor de programare 1.3. Structurarea si organizarea datelor. Tipuri de date utilizate in limbajele de programare 1.4. Caracterizarea principalelor limbaje de programare 1.5. Criterii de selectie a limbajelor de programare. 1.1. Notiuni generale privind limbajele de programare Programarea este procesul de definire a instructiunilor pe care calculatorul le va executa in scopul rezolvarii unei probleme. Aceasta se realizeaza prin organizarea si comunica... vezi detalii

doc

Descrierea Algoritmilor

DESCRIEREA ALGORITMILOR, Algoritm, program, programare DESCRIEREA ALGORITMILOR 1.1 Algoritm, program, programare Aparitia primelor calculatoare electronice a constituit un salt urias in directia automatizarii activitatii umane. Nu exista astazi domeniu de activitate in care calculatorul sa nu isi arate utilitatea. 37138rdg26xfj3r Calculatoarele pot fi folosite pentru a rezolva probleme, numai daca pentru rezolvarea acestora se concep programe corespunzatoare de rezolvare. Termenul de program (programare) a suferit schimbari in scurta istorie a informaticii. Prin anii '60 problemele r... vezi detalii

Hopa sus!