Obiect Oriented Programming vs Component Oriented Programming

Cuprins referat Cum descarc?

Introducere 2
1. PROGRAMARE ORIENTATA PE OBIECTE 2
2. PROGRAMARE ORIENTATA PE COMPONENTE 3
POO 4
DEFINIREA UNEI CLASE 4 DECLARAREA VARIABILELOR SI IMPLEMENTAREA METODELOR INTR-O CLASA 5
COM 6
COMPONENTE DIN PUNCT DE VEDERE ISTORIC 6
INTERFATA OBIECTELOR COM 8
ASSEMBLIES 10


Extras din referat Cum descarc?

Introducere
1. PROGRAMARE ORIENTATA PE OBIECTE
Programarea orientata pe obiecte este o metoda de programare in care programele sunt organizate ca si colectii de obiecte cooperante, fiecare dintre ele reprezentand o instanta a unei clase, iar clasele sunt membre ale unei ierarhii de clase, corelate intre ele prin relatii de mostenire. 
Limbajul C++ este unul dintre cele mai utilizate limbaje de programare orientate pe obiecte; compilatoare, biblioteci si instrumente de dezvoltare a programelor C++ sunt disponibile atat pentru calculatoarele personale cat si pentru cele mai dezvoltate sisteme si statii de lucru., iar limbajul Java a fost construit folosind conceptele modelului orientat pe obiecte (POO)
Modelul orientat pe obiecte este caracterizat de o serie de principii: 
- abstractizarea: fiecare element al sistemului poate executa actiuni, isi poate modifica starea si poate comunica cu alte elemente fara a dezvalui facilitatile detinute; 
- polimorfismul: reprezinta abilitatea de a procesa obiectele diferit, in functie de tipul lor; descrie situatia in care un nume se refera la doua metode diferite; in Java exista doua tipuri de polimorfism: tipul de supraincarcare si tipul de supradefinire; 
- incapsularea: exprima proprietatea de opacitate a obiectelor cu privire la structura lor interna si la modul de implementare a metodelor; 
- mostenirea: se refera la relatiile existente intre clase; o astfel de relatie permite construirea unei noi clase, denumita derivata, pornind de la clase existente, denumite de baza. 
2. PROGRAMARE ORIENTATA PE COMPONENTE
O componenta este un subprogram sau o parte a unui program proiectata in scopul de a fi utilizata de un alt program. In plus, o componenta este un cod binar care poate fi utilizata de un alt program fara a fi nevoie de recompilarea codului sursa a componentei sau a programului ce o utilizeaza. Astfel, se poate spune ca o componenta include orice subprogram in cod masina, un exemplu de astfel de componenta fiind un dll.
O data cu implementarea unor aplicatii mai complexe, a aparut necesitatea crearii unorcomponente software reutilizabile, care sa simplifice realizarea aplicatiilor. Modelul orientat pe componente este in esenta un standard binar, care defineste o cale prin care obiecte software, implementate in limbaje diferite si care opereaza pe platforme software si hardware diferite sa comunice intre ele si cu mediul software care le utilizeaza.
Elementele care participa la localizarea si conectarea dinamica a obiectului COM sunt prezentate in fig. 1.


Fisiere in arhiva (1):

  • Obiect Oriented Programming vs Component Oriented Programming.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!