Fabrica de Pâine

Extras din referat Cum descarc?

I. Specificarea cerintelor 
I.1. Descrierea problemei 
Aplicatia "Fabrica de paine" permite firmelor ce se ocupa cu transportul si livrarea produselor de panificatie sa administreze parcul de masini si sa organizere rutele de transport. Aplicatia permite de asemena gestiunea clientilor si a comenzilor acestora.
Prin intermediul site-ului, clientii pot verifica si pot modifica propriile comenzi precum si consulta data la care se vor efectua livrarile.
Aplicatia permite generarea de rapoarte cuprinzatoare ce ofera informatii de ansamblu referitoare la produsele, resursele si clientii companiei.
I.2. Identificarea actorilor 
Actorii aplicatiei sunt:
-administratorul 
-angajatul Transporturi 
-angajatul Productie 
-angajatul Desfacere 
-clientul 
Administratorul este persoana responsabila cu mentinerea functionarii sistemului informatic, din punct de vedere al administrarii bazei de date, a aplicatiei si a site-ului. Pricipalele lui responsabilitati sunt:
-Configurarea aplicatiei si asigurarea bunei functionari; 
-Mentenanta bazei de date. 
-Adaugarea de noi utilizatori; 
-Stabilirea drepturilor de acces; 
-Verificarea informatiilor introduse de ceilalti utilizatori; 
Administratorul este singurul actor care are drept de acces nelimitat (in toate modulele aplicatiei). El este actorul care poate acorda drepturi de acces utilizatorilor asupra unor sectiuni restrictionate, poate elimina un cont de utilizator sau poate modifica informatiile stocate (costurile de transport, componenta parcului de masini, capacitatea masinilor, etc)
Angajatul Transporturi este actorul care utilizeaza aplicatia in scopul administrarii informatiilor despre parcul de masini. Responsabilitatile acestui tip de utilizator cuprind:
-adaugarea de noi masini in baza de date 
-introducerea sau modificarea informatiilor referitoare la masini (capacitate, disponibilitate) 
-introducerea distantelor si a costurilor de livrare aferente diferitelor rute 
-stabilirea locatiei clientilor si a diferitelor puncte de oprire pe rutele de transport 
-notificarea celorlalti utilizatori in cazul in care apar schimbari 
Acesul agnajatului transporturi la aplicatie se face in urma autentificarii pe baza de nume utilizator si parola.
Angajatul Productie este actorul care gestioneaza informatiile legate de produsele companiei. Atributiile lui sunt urmatoarle:
-adaugarea de noi tipuri de produse sau stergerea celor existente, in concordanta cu activitatea companiei 
-modificarea numarului de produse ce pot fi transportate intr-o cutie (naveta) la un moment dat, pentru fiecare tip in parte 
Acesul angajatului productie la aplicatie se face in urma autentificarii pe baza de nume utilizator si parola.
Angajatul Desfacere este persoana responsabila cu generarea fiselor de transport utilizate de companie, precum si cu gestiunea clientilor si a comenzilor acestora. Principalele responsabilitati ale angajatului din departamentul de desfacere sunt:
-adaugarea de noi clienti in baza de date sau stergerea celor care nu mai au comenzi 
-preluarea de comenzi de la clienti si inregistrarea lor in aplicatie 
-modificarea preferintelor clientilor legate de comenzi (cantitatea si tipul de produse, zilele de livrare) 
-generarea unui nume de utilizator si a unei parole pentru fiecare client, si acordarea accesului la site-ul aplicatiei 
-generarea fiselor de transport saptamanale, cu informatii depre livrarile care vor fi efectuate in fiecare zi 
-generarea alto rapoarte folosite de alte departamente 
-consultarea fiselor si a rapoartelor 
Acesul angajatului desfacere la aplicatie se face in urma autentificarii pe baza de nume utilizator si parola. Acest actor poate oferi acces doar clientilor si doar la site-ul aplicatiei; el nu poate modifica drepturile de acces la aplicatia principala si nu poate modifica alte conturi de utilizator in afara de cele ale clientilor.
Clientul este actorul care utilizeaza site-ul aplicatiei in scopul obtinerii de informatii despre comenzile proprii si livrarea produselor. Poate efectua urmatoarele actiuni:
-adaugarea, stergerea sau modificarea unei comenzi; in cadrul unei comenzi se specifica tipurile de produse dorite si cantitatea lor (numarul de unitati dorite) 
-modificarea preferintelor legate de zilele de livrare; clientul specifica in ce zi doreste sa-i fie livrata fiecare comanda si in ce interval orar 
Accesul clientului la site-ul aplicatiei se realizeaza pe baza numelui de utilizator si a parolei oferite de angajatul desfacere.
I.3. Identificarea cazurilor de utilizare 
1. Autentificarea 
1. Autentificarea in aplicatie
2. Autentificarea in site
2. Gestiunea utilizatorilor aplicatiei 
3. Gestiunea parcului de masini 
4. Configurarea rutelor de transport 
5. Gestiunea produselor transportate 
6. Gestiunea clientilor 
7. Administrarea comenzilor 
1. Administrarea comenzilor realizata de angajatul Desfacere 
2. Administrarea comenzilor realizata de client
8. Generarea fiselor de transport 
9. Consultarea fiselor de transport 
1. Consultarea fiselor de catre angajatul Desfacere 
2. Consultarea fiselor de catre client
I.4 Detalierea cazurilor de utilizare 
descriere, preconditii, postconditii, restrictii, flux de evenimente, diagrama (relatii: <<use>>, <<include>>, <<extend>>)


Fisiere in arhiva (1):

  • Fabrica de Paine.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!