Steve Jobs iLeadership pentru o noua generatie Jay Elliot si William S. Simon Parerea mea despre carte Scrisa de un om devotat lui Steve Jobs Este un "imn" pentru acesta de mai sus Scrisa intr-un mod lejer, usor de citit Amestecata, nu are un fir narativ coerent Fara o forta anume, doar relatari interesante Nu reuseste sa fie educativa, didactica Prolog Jay si-a parasit jobul de la Intel pt a lucra la Eagle Computer Patronul acesteia a murit subit intr-un accident, iar firma a dat faliment Jay s-a intalnit intamplator intr-un bar cu Steve Jobs Acesta i-a propus un job la Apple, iar Jay a acceptat Prolog Steve era fascinat de PARC = Palo Alto Research Centre, apartinand Xerox Acolo a vazut ceea ce va deveni mouse-ul Acolo a gasit oameni deosebiti, care mai tarziu l-au insotit Acolo i-a venit ideea produselor "user friendly" Cap. I - Un tar al produsului Pasiunea pentru produs Steve avea 25 ani cand l-a recrutat pe Jay Nu avea deloc abilitati tehnice, fiind un consumator prin esenta Apple era pe piata de aproape 4 ani si avea vanzari nete de aprox. 300 mil $ Produsul de succes era computerul Apple II Se lucra la "urmas", computerul Lisa Pasiunea pentru produs Steve fusese numit presedinte al CA al Apple, insa nu i se mai permitea sa intre in contact cu produsul - nu putea accepta "nu se poate" Echipe diverse dezvoltau proiecte deosebite Steve s-a implicat in dezvoltarea unui produs nou, in grupul Macintosh Macintosh = scriere gresita a tipului de mar preferat al sefului echipei, Jef Raskin (McIntosh) Pasiunea pentru produs Citate de-ale lui Steve " nu ai sanse sa faci decat un numar limitat de lucruri in viata" "Macintoshul va schimba lumea. Cred in acest lucru si la fel cred si oamenii pe care i-am ales sa lucreze in echipa" " aproximativ jumatate din ceea ce face diferenta intre antreprenorii de succes si cei ce dau gres se datoreaza pur si simplu perseverentei" Succesul sta in detalii Atent la detalii Poarta ceas Porsche pentru design-ul excelent Se pune in pielea consumatorului: Senzatia tactila la atingerea mouse-ului; Carcasa - sa fie o mandrie sa fie pe birou Cat de repede se deschide cand apesi butonul? Ce vezi atunci cand aprinzi monitorul? Iti dai seama de utilizare fara manual? Simplitate Un telefon trebuie sa aiba un singur buton! Simplitate Clientii isi doresc produsele Apple pt ca: Sunt intuitive Experienta deosebita duce imediat la atasarea emotionala de produs Greseli Daca tot le faci, macar invata din ele: Il enerva zumzetul ventilatorului Macintosh si a insistat sa-l scoata A intarziat 5 luni lansarea Produsului I se spunea "prajitorul de paine bej" - A investit 20 mil $ intr-o fabrica, pt a fi o uzina de productie (de fapt era de asamblare) Un Macintosh ar fi costat 20000$ -> in realitate era doar 2000$
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).