Referate pentru domeniul Inginerie Aerospatiala

doc

Vibratiile Reductoarelor

Randamentul inalt, greutatea si dimensiunile mici, precum si siguranta mare in functionare au asigurat angrenajelor o raspandire foarte larga in constructia moderna de masini si aparate. Limitele puterilor masinilor in care se folosesc mecanisme cu roti dintate se evalueaza de la fractiuni de watt pana la 50.000 kW (agregate navale cu turbine) la turatii de la cele mai mici pana la 150.000 rot/min. Angrenajele constituie sursele unor vibratii si zgomote foarte neplacute cu spectre largi care ocupa intreaga banda de audiofrecventa. Cauzele principale ale aparitiei acestora sunt, pe de o par... vezi detalii

docx

Asigurarea calitatii in domeniul aerospatial

1 - INTRODUCERE In vederea asigurarii interoperabilitatii procedurilor de zbor si tehnicii de aviatie la nivel global, Organizatia Internationala a Aviatiei Civile (ICAO), agentie a Natiunilor Unite, codifica principiile si tehnicile de navigatie aeriana internationala, si se ingrijeste de planificarea si dezvoltarea transportului aerian international. La nivel macrozonal, Statele Unite ale Americii, gestioneaza aplicarea politicilor ICAO prin intermediul Federal Aviation Administration (FAA), iar Europa prin intermediul European Aviation Safety Agency (EASA). La nivel national, Romania im... vezi detalii

doc

Aerodinamica Avionului

Asupra unei aeronave aflate in zbor actioneaza patru forte care trebuie sa se afle in echilibru. O forta in general poate fi interpretata ca o tragere sau o impingere asupra unui obiect intr-o anumita directie. Greutatea Greutatea este o forta orientata intotdeauna spre centrul pamantului. Ea este direct proportionala cu masa avionului si depinde de incarcarea sa. Desi este distribuita asupra intregului aparat, ne putem imagina ca ea este colectata si actioneaza asupra unui singur punct, numit centrul de greutate. In zbor, desi aeronava se roteste in jurul centrului de greutate, orientare... vezi detalii

Hopa sus!