Asigurarea calității în aviație

Extras din referat Cum descarc?

CALITATEA
Conceptul ,,calitate"
Calitate - ansamblul de proprietati si caracteristici ale unui produs sau serviciu care ii confera acestuia aptitudinea de a satisface cerintele exprimate sau implicite ale utilizatorului.
A dori calitate, in contextul economic din ultimii 20 de ani, inseamna a raspunde la o exigenta economica (a vinde mai mult producand mai bine), o exigenta de competitivitate (putere de adaptare la nevoile utilizatorului), o noua cultura (trebuie promovata ideea datoriei calitative a fiecarui individ din societate), o noua stare de apirit (invatarea lucrului in echipa).
In noua filozofie a strategiei comerciale, calitatea are impactul fundamental, fiind primul dintre elementele determinante ale aprovizionarii. Impactul seculdar ii revine serviciului, iar pretul are o importanta din ce in ce mai mica.
Obiectivele intreprinderii si politica de calitate: 
- Interes general
- Legi si reglementari
- Aspect ecologic
- Dezvoltare umana
- Satisfactia utilizatorilor
- Performante
- Termene
- Cantitati
- Cost de dobandire
- Satisfactia intreprinderii
- Supreveghere
- Satisfactia salariatilor
- Rentabilitate
Scara calitatii:
3. Zona de calitate totala - EXCELENT - clientul este foarte satisfacut, refuzand chiar ideea concurentei
2. Zona de fidelizare - FOARTE BUN - clientul este satisfacut, dar poate fi atras de concurenta
1. Zona de indiferenta - BUN - clientul este nehotarat si nu e castigat de intreprindere
0. Zona rosie - ACCEPTABIL - clientul este critic orien-tandu-se spre concurenta 
Erori in procesul ,,calitate"
Tipul erorii
Caracteristici Exemple
Superficialitate Programe de calitate superficiale
Lipsa schimbarilor de fond Discursuri si intentii veleitare
Precipitare Programe de calitate introduse in
graba pentru a rezolva o criza Scaderea importanta a cifrei de
afaceri si apelarea la un consultant
pentru redresare foarte rapida
Alibi Demararea unei actiuni pentru 
calitate si apoi renuntare Numirea unui director cu calitatea
lansarea unei actiuni de formare si apoi trecerea la altceva
Inadaptare Lansarea unui program de calitate
pentru rezolvarea unor programe de 
alta natura Neliniste sociala, disfunctiuni
neanalizate
Individualism Fiecare se ocupa de"calitatea" sa si
niciodata de a altora Lipsa de coordonare intre cercuri-
indicatori de calitate numai de
tip individual


Fisiere in arhiva (1):

  • Asigurarea Calitatii in Aviatie.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!