Referate pentru domeniul Informatica

doc

Tipuri De Sisteme De Calcul

modul de reprezentare a datelor; performantele. 1. In functie de domeniul de utilizare, exista doua tipuri de calculatoare: calculatoare specializate care pot fi folosite numai pentru rezolvarea unui domeniu restrans de probleme; calculatoare universale care asigura rezolvarea unei game foarte variate de probleme cu ajutorul unor programe aplicative diverse. 2. Dupa modul de reprezentare a datelor, calculatoarele sunt de doua tipuri: calculatoare analogice, care creeaza modelul matematic al unui sistem fizic real caracterizat de anumite marimi fizice care sunt reprezentate si manipulate cu ... vezi detalii

doc

Taguri Html

frames java miscellaneous ... vezi detalii

doc

Monitorul

Monitorul este un dispozitiv de iesire care afiseaza imagini si text. Ca orice alta componenta a calculatorului el primeste informatii de la o sursa de date. In cazul acesta el primeste informatia de la placa video care la unele calculatoare este inclusa in placa de baza, dar in general este o placa de extensie. Exista mai multe tipuri de monitoare: cu tub (CRT), cu cristale lichide (LCD), cu plasma. Monitoarele CRT sunt alcatuite dintr-un tub care are la un capat un tun cu electroni. La celalalt capat el are un ecran cu un invelis de fosfor. El functioneaza pe baza bombardarii ecranului... vezi detalii

doc

Caracteristicile Si Structura Sistemului Unix

Sistemul UNIX este un sistem de operare cu destinatie generala, multiutilizator, multiproces, lucrind in regim time-sharring. Dintre caracteristicile care-l fac atractiv enumeram urmatoarele: Este un sistem de operare cu o interfata relativ simpla, avand numeroase programe utilitare, care acopera o gama larga de aplicatii (retele, grafica, baze da date, inteligenta artificiala). Sunt disponibile compilatoare si medii de programare pentru limbaje de programare de nivel inalt (Basic, Fortran 77, Pascal, C, Lisp, Prolog) Unix are un sistem de fisiere arborescent, cu fisiere organizate simplu (... vezi detalii

doc

Hardware

1.Ce este hardware-ul Hardware-ul reprezinta totalitatea componentelor fizice ale unui calculator. Comunicarea perfecta dintre ele duce si mentine buna functionare a calculatorului. 2.Procesoare / Memorii Procesorul poate fi considerat creierul unui calculator, deoarece el executa "gandirea". De fapt, el nu face altceva decat sa "proceseze" bitii de 1 si 0 primiti de la memoria RAM a sistemului. El contine 2 componente: ALU (Arithmetic-Logical Unit) si FPU (Floating-Point Unit). ALU se ocupa cu calculele numerelor intregi, adica cu calculele in virgula fixa , iar FPU ... vezi detalii

doc

Monitoare

Laboratoarele Inami din Japonia au dezvoltat un monitor care creeaza chiar senzatia de briza atunci cand utilizatorul "alearga" intr-o lume virtuala. Monitoarele viitorului vor fi mai late si mai subtiri, iar tot mai multe vor primi comenzi direct prin atingerea ecranului, conform site-ului Statesman.com. Unele vor avea forme si marimi neobisnuite. Este vorba despre ecrane flexibile ce pot fi rulate pentru a ocupa mai putin spatiu sau de ecrane curbate, ce le ofera un camp mai bun de vizualizare jucatorilor impatimiti. Altele vor beneficia de ecrane reflexive care se incarca de... vezi detalii

doc

Clasa Httpurlconnection Java

Browser-ul stabileste o conexiune TCP/IP catre server si apoi emite cereri HTTP catre acesta. La ambele capete ale conexiunii sunt create cate un flux de intrare si unul de iesire pentru transmiterea de informatii. Serverul de Web primeste cererea, o interpreteaza si emite un raspuns catre client. In forma cea mai simpla, raspunsul este un document HTML (un hipertext), caz in care browser-ul afiseaza pagina Web corespunzatoare. Diferite forme mai generale ale raspunsului (de exemplu incluzand fisiere) vor fi studiate in continuare. O resursa pe Internet (in cazul cel mai simplu un fisier) e... vezi detalii

doc

Alocarea Dinamica Notiuni Generale Lista Liniara Dublu Inlantuita

Din punctul de vedere al unui programator, memoria calculatorului se prezinta ca o succesiune de octeti, fiecare octet avand o adresa binara bine stabilita. Acesti octeti sunt identificati prin numere cuprinse intre 0 si n-1. Convenim sa numim adresa numarul de ordine al unui octet. Un octet este format din 8 biti. Fiecare bit poate memora fie cifra binara 1, fie cifra binara 0. Diversele tipuri de date cunoscute pana acum (INTEGER, REAL) ocupa 2 sau mai multi octeti consecutivi. Pentru fiecare tip de data cunoscut exista o anumita logica potrivit careia se face memorarea efectiva a continu... vezi detalii

doc

Microsoft Powerpoint

Aplicatia Power point este utilizata pentru realizarea unor prezentari avand la baza folii de proiector, diapozitive electronice sau pot fi elaborate prezentari electronice, caz in care asupra textului pot fi aplicate efecte si animatie pentru captarea atentiei auditoriului. -din meniul care apare se selecteaza optiunea Programs si din lista care apare se selecteaza numele aplicatiei: MICROSOFT POWERPOINT. POWERPOINT ofera o gama larga de sabloane pentru realizarea prezentarilor. Putem sa ne construim propiile sabloane fie prin modificarea unora existente, fie plecand de la zero. O prezenta... vezi detalii

pptx

Transformatorul trifazat de putere

Transformatorul electric este un aparat construit dintr-un system de infasurari electrice immobile,intre care are loc transfer de energie prin inductie electromagnetica. El este utilizat pentru modificare parametrilor puterii electromagnetice transferate de la o retea electrica de current alternative la alta retea tot de current alternative, pastrand ferecventa. Acesti parametrii sunt tensiunea si curentul, iar alteori si numarul de faze. Transformatorul , pentru indeplinirea functiei pe care o are prin definitie, trebuie sa aiba cel putin un sistem de infasurari construit din spire electr... vezi detalii

doc

Introducere in programare orientata obiect mediul visual C

In programarea orientata-obiect un sistem informatic este privit ca un model fizic de simulare a comportamentului unei parti din lumea reala sau conceptuala. Acest model fizic este definit prin intermediul unui limbaj de programare si el se concretizeaza intr-o aplicatie ce poate fi executata pe un sistem de calcul. Obiectele sunt elemente cheie ale programarii orientate-obiect si ele reprezinta entitati individuale reale sau abstracte cu un rol bine definit in contextul unui sistem. Un obiect are o identitate, o stare si un comportament. Tot ceea ce obiectele cunosc (starea) si pot efectu... vezi detalii

doc

Primul Document Html

Documentele HTML sunt documente text simple care contin coduri (taguri) citite de browsere. Browserele utilizeaza codurile pentru formatarea textelor si afisarea de imagini si legaturi. Utilizand un numar mic de taguri (6) vom crea primul document HTML. Limbajul HTML nu este case senzitiv. Exercitii Titlul HTML-ului (nu va apare pe ecran cand documentul este citit de browser) Orice document trebuie sa aiba un titlu. Desemnati titlul documentuluiintroducandu-l intre codurile si ca in exemplul urmator: Primul meu HTML Titlurile din pagina (apar pe ecran) - Header Puteti avea intr-un documen... vezi detalii

doc

The Bat

The bat este un program de posta electronica care usureaza nespus de mult lucrul cu transferul de e-mail-uri. Daca sunteti un om de afaceri sau o alta persoana care zilnic utilizeaza serviciile de posta electronica, va ve-ti plictisi foarte repede daca folositi optiunea clasica de a va citi scrisorile, adica deschideti programul Internet Explorer sau alt browser, intrati pe Yahoo sau Personal. ro si va logati folosind un nume cont + password. Aceata este cea mai simpla metoda, si este foarte utila in cazul in care nu detii un computer personal, asfel ai posibilitatea sa-ti citesti scrisoril... vezi detalii

doc

Modelul Arhitectural Tcp Ip

Modelul TCP/IP a fost utilizat de reteaua ARPANET si de succesorul acesteia, INTERNET, numele provenind de la protocoalele care stau la baza modelului: TCP (Transmission Control Protocol) IP (Internet Protocol) Obiectivul central avut in vedere la proiectarea retelei a fost acela de a se putea interconecta fara probleme mai multe tipuri de retele, iar transmisia datelor sa nu fie afectata de distrugerea sau defectarea unei parti a retelei. In plus, arhitectura retelei trebuia sa permita rularea unor aplicatii cu cerinte divergente, de la transferul fisierelor si pana la transmiterea datelor... vezi detalii

doc

Aplicatii in tray icon area

Pe parcursul acestui articol sper ca veti gasi raspunsul dorit la aceasta intrebare cel putin din punctul de vedere al implementarii in Delphi. Aspecte generale Pentru cine inca nu stie la ce se refera subiectul articolului de fata voi incerca sa fac o succinta prezentare a problemei. Tray Icon Area sau Tray Notification Area se refera la acea zona din coltul din dreapta jos a ecranului Windows-ului, zona in care sunt afisate de regula o serie de iconite de dimensiune redusa (16 x 16 pixeli) si ora sistemului. Mai corect spus Tray Icon Area apartine TaskBar-ului Windows, asa ca i... vezi detalii

Hopa sus!