1. Protectia consumatorilor 2. Informarea consumatorului 3. Institutii cu rol in protectia consumatorului 4. Elementele prevazute pe ambalajele celor trei produse 5. Ingredientele folosite la obtinerea celor 3 produse 6. Informatiile nutritionale ale celor trei produse 7. Ambalajul utilizat pentru cele 3 marci de produse si sistemul de ambalare 8. Raportul calitate/pret 9. Punctaj 10. Bibliografie
Protectia consumatorilor reprezinta un ansamblu de dispozitii legale de natura publica sau privata, care asigura respectarea drepturilor si intereselor consumatorilor. Se face prin publicitate si prin sistemul de etichetare. Publicitatea are menirea de a asigura cunoasterea existentei diferitelor produse si a sortimentelor acestora, axandu-se indeosebi pe comunicarea noutatilor, a diferitelor sisteme de ambalare, dozare si conditionare, precum si a sistemului de preturi. Etichetarea este destinata sa permita cunoasterea marcii, a naturii produselor, greutatii, pretului, datei limita a consumului si a modalitatilor de folosire etc. Oficiul pentru Protectia Consumatorilor Inspectoratul de Sanatate Publica Directia Farmaceutica pentru Controlul de Stat al Medicamentelor si Cercetarii Farmaceutice Agentia Natioanala Sanitar - Veterinara Agentia pentru Protectia Mediului Garada Financiara Inspectoratul General al Politiei Regia Autonoma a Registrului Auto Roman Biroul Roman de Metrologie Legala Institutul Roman de Standardizare Corpul de Control al Primariilor.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).