Cuprins
- 1. Protecţia consumatorilor
- 2. Informarea consumatorului
- 3. Instituţii cu rol în protecţia consumatorului
- 4. Elementele prevăzute pe ambalajele celor trei produse
- 5. Ingredientele folosite la obţinerea celor 3 produse
- 6. Informaţiile nutriţionale ale celor trei produse
- 7. Ambalajul utilizat pentru cele 3 mărci de produse şi sistemul de ambalare
- 8. Raportul calitate/preţ
- 9. Punctaj
- 10. Bibliografie
Extras din referat
Protecţia consumatorilor reprezintă un ansamblu de dispoziţii legale de natură publică sau privată, care asigură respectarea drepturilor şi intereselor consumatorilor.
Se face prin publicitate şi prin sistemul de etichetare.
Publicitatea are menirea de a asigura cunoaşterea existenţei diferitelor produse şi a sortimentelor acestora, axându-se îndeosebi pe comunicarea noutăţilor, a diferitelor sisteme de ambalare, dozare şi condiţionare, precum şi a sistemului de preţuri.
Etichetarea este destinată să permită cunoaşterea mărcii, a naturii produselor, greutăţii, preţului, datei limită a consumului şi a modalităţilor de folosire etc.
Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor
Inspectoratul de Sănătate Publică
Direcţia Farmaceutică pentru Controlul de Stat al Medicamentelor şi Cercetării Farmaceutice
Agenţia Naţioanală Sanitar – Veterinară
Agenţia pentru Protecţia Mediului
Garada Financiară
Inspectoratul General al Poliţiei
Regia Autonomă a Registrului Auto Român
Biroul Român de Metrologie Legală
Institutul Român de Standardizare
Corpul de Control al Primăriilor.
Conținut arhivă zip
- Etichetarea Produselor Alimentare.pptx