Extras din referat
Ambalajele sunt materiale care învelesc un produs sau un ansamblu de produse în timpul manipulării, transportului, depozitării și vânzării în scopul de a proteja, a conserva și prezenta produsele până la momentul consumării și utilizării lor.
Ambalarea este un instrument de marketing. Se utilizează pentru a diferenția produsele unele de altele, de a le descrie și de a răspunde cerințelor legale privind etichetarea. Consumatorii tind să aleagă produsele cu ambalaje mai atrăgătoare. Ambalarea este o formă de comunicare a valorilor și a mesajelor companiei. Aceasta face parte din strategia de branding și marketing a unei companii. El reprezintă totodată unul dintre elementele care pot atrage și convinge consumatorii să cumpere o marcă. Importanța ambalajului este atât de mare ,încât acesta poate contribui la succesul sau insuccesul unei afaceri. Specialiști în domeniu spun că modul în care este prezentat produsul poate contribui în proporție de 20% la succesul acestuia
Ambalajul are numeroase roluri care pot varia în funcție de marcă și de categorie.
Ambalajul îndeplinește un rol funcțional de a acoperi și proteja conținutul produsului atât în magazin, cât și în casa cumpărătorului. Aceasta are și un rol important ca vehicul informațional, conținând detalii despre ingrediente, modul de folosire, depozitare, aportul nutritiv și preț. Cumpărătorii trec pe lângă sute de mărci atunci când vizitează un magazin, iar factorii estetici sunt esențiali pentru a face ca marca să iasă în evidentă, pentru a capta atenția cumpărătorilor și a face ca utilizatorii să o poată găsi cu ușurință.
Bibliografie
1. Okolowski, J., 2007. The Ethics of Food Advertising. The Journal of the Division of Business & Information Management.
2. Longfield, J., 2009. Food packing. Food Ethics Council
3. Vrânceanu, D., 2017. Rolul eticii în deciziile de marketing. Revista de Marketing Online 1
Preview document
Conținut arhivă zip
- Etica si ambalajul alimentelor.docx