Caracterizarea merceologică a ouălor

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Oul este un produs deosebit de valoros pentru alimentatia omului datorita atat bogatiei lui in factori nutritivi indispensabili organismului cat si gradului ridicat de asimilare a nutrientilor din compozitia sa (coeficientul de digestibilitate este de 80-95%).

In vorbirea curenta, denumirea simpla de "oua" este atribuita oualor provenite de la

gaini, deoarece acestea se produc, se comercializeaza si se consuma in cele mai mari cantitati.Mai rar sunt folosite in consum si oua de rata, curca, gasca, prepelita.

Un alt criteriu de diferentiere a oualor este si marimea acestora; astfel, ouale de gaina

pentru consum alimentar se clasifica in: oua mari, peste 50 g bucata; oua mici intre 40-50 g bucata; oua cu o greutate sub 40 g, care de regula se comercializeaza la kg, pentru unitatile de alimentatie publica sau pentru cele care deservesc consumul colectiv.

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Caracterizarea merceologica a oualor.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (4 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
5 pagini
Imagini extrase:
5 imagini
Nr cuvinte:
1 938 cuvinte
Nr caractere:
10 951 caractere
Marime:
96.19KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Industria Alimentară
Tag-uri:
oua, merceologie
Predat:
la facultate
Materie:
Industria Alimentară
Sus!