Branza Mozarella

Extras din referat Cum descarc?

1.Obiectul de activitate
- O fabrica de lactate din localitatea timisoreana Izvin produce mozzarella si alte preparate din lapte pe care le exporta in Statele Unite si Italia 
- Aceasta apartine de compania LactItalia, care mai detine o linie de productie si in Italia,avand o experienta de peste 10 ani in domeniul producerii de branzeturi.
- O fabrica de lactate din localitatea timisoreana Izvin produce mozzarella si alte preparate din lapte pe care le exporta in Statele Unite si Italia 
- Aceasta apartine de compania LactItalia, care mai detine o linie de productie si in Italia,avand o experienta de peste 10 ani in domeniul producerii de branzeturi.
2. Cerintele pietei
- In prezent, LactItalia este singura fabrica de produse lactate din judetul Timis care detine autorizatiile de conformitate cu standardele Uniunii Europene 
- Pentru piata interna, firma fabrica, printre altele, si un sortiment special de branza mozzarella, mai tare decat prevede reteta originala 
- Fabrica de la Izvin a fost deschisa in anul 2006 si a reprezentat, potrivit directorului Mario Bassi, o investitie de 5 milioane de euro 
- In 2007 au colectat din judet 1 milion de litri de lapte, iar in acest an isi propun sa colecteze 4 milioane de litri 
- Cea mai mare parte din productie merge la export, dar italienii de la Izvin doresc sa cucereasca si piata romaneasca asa ca a dat la testat din produsele sale mai multor restaurante si pizzerii din toata tara, o parte dintre acestea devenindu-le clienti. Dupa ce a aflat care sunt reactiile clientilor si nevoile lor, conducerea fabricii de la Izvin a decis sa modifice reteta originala italieneasca de branza mozzarella. 
- Activitatea intreprinderii depinde de cererea din orasele judetului si a tarilor unde isi exporta sortimentele de branzeturi ,astfel , piata se segmenteaza in primul rand dupa criteriul geografic. 
- Din punct de vedere al clientilor, piata este segmentata in consumatori institutionali (restaurante si firme din strainatate - pentru branzeturi, industria alimentara din tara si strainatate) si consumatori individuali 
- In ceea ce priveste varsta si categoriile sociale, se pot delimita mai multe segmente: populatia cu venituri medii si scazute, din care multe persoane varstnice, copii si tineri, populatia cu venituri peste medie 
- In prezent fabrica colecteaza lapte din 15 localitati prin cele 15 puncte de colectare. 
- Mediul concurentional al societatii pentru fabrica de procesare a laptelui este mai putin pronuntat, produsul propriu este mai competitiv, deoarece la fabricarea lui nu se utilizeaza stabilizanti si coloranti 
- intreprinderea are un sir de avantaje, cum ar fi utilaj performant, sortiment variat de produse lactate, mijloace specializate de transport proprii pentru colectarea laptelui si distribuire, personal calificat, istorie de activitate de mai bine de 10 ani si o cerere sporita si in continua crestere in produsele lactate ale intreprinderii 
2. Proiectarea
- Realizarea productiei se face in conformitate cu caietul de sarcini ,in care sunt stabilite operatiunile care trebuie executate .precum si modalitatile obligatorii de implinire a acestora respectand normele europene 
- Trebuie evidentiata capacitatea organizatorica a conducerii societatii , Ponderea cea mai insemnata este detinuta de angajatii cu varsta cuprinsa intre 30-50 de ani, deci personalul societatii are o distributie echilibrata in jurul varstei mijlocii, ceea ce constituie un aspect pozitiv cu privire la potentialul personalului 
- A proiecta un produs de calitate care sa satisfaca cerintele exprimate sau implicite ale clientilor sai inseamna a furniza sectorului de productie o documentatie tehnica cuprinzand toate asteptarile clientului si solutiile tehnologice cele mai economice prin luarea in considerare a tuturor cerintelor mentionate in caietul de sarcini.
- Consumatorul joaca un important rol, in proiectarea activitatilor de productie, deciziile si actiunile intreprinzatorilor vor avea drept punct de referinta nevoile de consum, preferintele consumatorului si comportamentul acestuia. 
- Branza Mozzarella este un produs foarte apreciat de majoritatea consumatorilor; in ciuda faptului ca pe piata se confrunta cu o concurenta puternica, este considerat unul dintre produsele cele mai naturale, ingredientele sale dovedind acest fapt - laptele, si totodata pretul acestui produs este accesibil. Prezentarea produsului se realizeaza cu ajutorul vitrinele frigorifice apartinand unitatilor comerciale, fiind foarte accesibil pentru consumatori 
- In compartimentul de proiectare sunt analizate si conceptia constructiva ,conceptia tehnologica si de executie,procesul de uzare a masinilor,factorii de stres al mediului ambiant


Fisiere in arhiva (1):

  • Branza Mozarella.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!