Brânza Mozarella

Referat
7/10 (1 vot)
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 2302
Mărime: 13.68KB (arhivat)
Puncte necesare: 6

Extras din referat

1.Obiectul de activitate

- O fabrica de lactate din localitatea timisoreana Izvin produce mozzarella si alte preparate din lapte pe care le exporta in Statele Unite si Italia

- Aceasta apartine de compania LactItalia, care mai detine o linie de productie si in Italia,avand o experienta de peste 10 ani in domeniul producerii de branzeturi.

- O fabrica de lactate din localitatea timisoreana Izvin produce mozzarella si alte preparate din lapte pe care le exporta in Statele Unite si Italia

- Aceasta apartine de compania LactItalia, care mai detine o linie de productie si in Italia,avand o experienta de peste 10 ani in domeniul producerii de branzeturi.

2. Cerintele pietei

- In prezent, LactItalia este singura fabrica de produse lactate din judetul Timis care detine autorizatiile de conformitate cu standardele Uniunii Europene

- Pentru piata interna, firma fabrica, printre altele, si un sortiment special de branza mozzarella, mai tare decat prevede reteta originala

- Fabrica de la Izvin a fost deschisa in anul 2006 si a reprezentat, potrivit directorului Mario Bassi, o investitie de 5 milioane de euro

- In 2007 au colectat din judet 1 milion de litri de lapte, iar in acest an isi propun sa colecteze 4 milioane de litri

- Cea mai mare parte din productie merge la export, dar italienii de la Izvin doresc sa cucereasca si piata romaneasca asa ca a dat la testat din produsele sale mai multor restaurante si pizzerii din toata tara, o parte dintre acestea devenindu-le clienti. Dupa ce a aflat care sunt reactiile clientilor si nevoile lor, conducerea fabricii de la Izvin a decis sa modifice reteta originala italieneasca de branza mozzarella.

- Activitatea intreprinderii depinde de cererea din orasele judetului si a tarilor unde isi exporta sortimentele de branzeturi ,astfel , piaţa se segmentează în primul rând după criteriul geografic.

- Din punct de vedere al clienţilor, piaţa este segmentată în consumatori instituţionali (restaurante şi firme din străinătate - pentru brânzeturi, industria alimentară din ţară şi străinătate) şi consumatori individuali

- În ceea ce priveşte vârsta şi categoriile sociale, se pot delimita mai multe segmente: populaţia cu venituri medii şi scăzute, din care multe persoane vârstnice, copii şi tineri, populaţia cu venituri peste medie

- În prezent fabrica colectează lapte din 15 localităţi prin cele 15 puncte de colectare.

- Mediul concurenţional al societăţii pentru fabrica de procesare a laptelui este mai puţin pronunţat, produsul propriu este mai competitiv, deoarece la fabricarea lui nu se utilizează stabilizanţi şi coloranţi

- intreprinderea are un şir de avantaje, cum ar fi utilaj performant, sortiment variat de produse lactate, mijloace specializate de transport proprii pentru colectarea laptelui şi distribuire, personal calificat, istorie de activitate de mai bine de 10 ani şi o cerere sporită şi în continuă creştere în produsele lactate ale întreprinderii

2. Proiectarea

- Realizarea productiei se face in conformitate cu caietul de sarcini ,in care sunt stabilite operatiunile care trebuie executate .precum si modalitatile obligatorii de implinire a acestora respectand normele europene

- Trebuie evidenţiată capacitatea organizatorică a conducerii societăţii , Ponderea cea mai însemnată este deţinută de angajaţii cu vârsta cuprinsă între 30-50 de ani, deci personalul societăţii are o distribuţie echilibrată în jurul vârstei mijlocii, ceea ce constituie un aspect pozitiv cu privire la potenţialul personalului

- A proiecta un produs de calitate care sa satisfaca cerintele exprimate sau implicite ale clientilor sai inseamna a furniza sectorului de productie o documentatie tehnica cuprinzand toate asteptarile clientului si solutiile tehnologice cele mai economice prin luarea in considerare a tuturor cerintelor mentionate in caietul de sarcini.

- Consumatorul joaca un important rol, în proiectarea activitatilor de productie, deciziile si actiunile întreprinzatorilor vor avea drept punct de referinta nevoile de consum, preferintele consumatorului si comportamentul acestuia.

- Branza Mozzarella este un produs foarte apreciat de majoritatea consumatorilor; în ciuda faptului ca pe piata se confrunta cu o concurenta puternica, este considerat unul dintre produsele cele mai naturale, ingredientele sale dovedind acest fapt - laptele, si totodata pretul acestui produs este accesibil. Prezentarea produsului se realizeaza cu ajutorul vitrinele frigorifice apartinând unitatilor comerciale, fiind foarte accesibil pentru consumatori

- In compartimentul de proiectare sunt analizate si conceptia constructiva ,conceptia tehnologica si de executie,procesul de uzare a masinilor,factorii de stres al mediului ambiant

Preview document

Brânza Mozarella - Pagina 1
Brânza Mozarella - Pagina 2
Brânza Mozarella - Pagina 3
Brânza Mozarella - Pagina 4
Brânza Mozarella - Pagina 5
Brânza Mozarella - Pagina 6
Brânza Mozarella - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Branza Mozarella.doc

Alții au mai descărcat și

Tehnologia obținerii berii

Berea este o bautura alcoolica nedistilata, obisnuita prin fermentarea cu drojdie a unui must realizat din malt, apa si fiert cu hamei. Unii...

Industrie chimică alimentară

Proprietati mecanice - Elasticitatea - Plasticitatea - Duritatea - Rezistenta Proprietati fizice - Electrice - Magnetice - Optice -...

Te-ar putea interesa și

Instalații și echipamente pentru prepararea băuturilor într-un bar sportiv

1.Introducere Dacă sunt persoane pasionate, să zicem, de fotbal şi se apropie un meci decisiv pe care doresc să-l trăiască la intensităţi maxime,...

Procesul tehnologic de obținere a dulceței de struguri

Argument Pana la consumatorul individual sau colectiv, alimentele parcurg un circuit complex, atat ca posibilitati de insalubrizare, cat si ca...

Acidul Citric

Capitol I ACIDUL CTRIC 1. Introducere Acid alimentar, derivat natural din citrice; este utilizat in biscuiti, peste conservat, branzeturi,...

Stategia de Marketing la SC Delaco Distribution SRL

Stategia de marketing la S.C. DELACO DISTRIBUTION S.R.L 1. Misiunea si obiectivele strategice ale S.C. Delaco Distribution S.R.L: Misiunea...

Acid Lactic

1. DOCUMENTARE TEHNICA 1.1. Scurt istoric Acidul lactic a fost descoperit în anul 1780 de chimistul suedez Carl Wilhelm Scheele într-o mostră de...

Untul

Capitolul I. PREZENTAREA PRICIPALELOR INGREDIENTE ALE PRODUSULUI ALES ȘI BENEFICIILE ACESTORA 1.1 UNTUL Untul este un produs lactat obţinut prin...

Proiectarea unei secții în vederea obținerii de brânză mozzarella

1. Tema lucrării: Proiectarea unei secţii de prelucrare a laptelui în vederea obţinerii de brânză mozarella cu o capacitate de 500t/an produs...

Aditivi alimentari - acidulanții

INTRODUCERE Aditivii alimentari au fost folosiţi în prepararea şi pastrarea alimentelor încă din cele mai vechi timpuri. Însă, în ultimul secol, o...

Ai nevoie de altceva?