Băuturi spirtoase

Referat
8.5/10 (2 voturi)
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 9 în total
Mărime: 976.58KB (arhivat)
Publicat de: Isidor Cristian
Puncte necesare: 6

Extras din referat

Băuturile alcoolice sunt produse lichide în compoziția cărora se găsește alcool etilic.

În funcție de concentrația alcoolică, băuturile se clasifică în:

a) Băuturi alcoolice naturale distilate:

- țuica de prune are o concentrație de 22-24°

- șliboviță (=sortiment de rachiu tare, de prune)

- rachiuri 30-45°

- coniac 40-45°

- whisky 45-50° sau 50-60°

- gin 45-50°

b) Băuturi alcoolice industriale:

- vodcă 36-40°

- rachiu alb 30°

c) Băuturi alcoolice industriale aromate, colorate:

- rom 35-37°

- rom superior 40°

d) Băuturi alcoolice industriale colorate îndulcite:

- rachiuri îndulcite 40°

- lichioruri 20-45°

Votka se amestecă bine cu orice, nu are aroma şi nici gust. Combinată cu suc de portocală, preparatul va avea gustul sucului de portocală şi nu gust de vodka.

Ginul este un distilat din cereale care îşi primeşte aroma specifică de la fructele de ienupăr şi alte fructe de pădure. Se obţine prin distilare sau preparare. Nu are pic de dulceaţă.

Conținut arhivă zip

  • Bauturi Spirtoase.ppt

Alții au mai descărcat și

Tehnologia de obținere a rachiului de tescovină

Alcoolul de tescovină este o băutură alcoolică obținută prin distilarea tescovinei după faza de fermentație. Tescovina de struguri reprezintă...

Tehnologia de Obținere a Rachiurilor Naturale

Cap: I Argument Rachiurile naturale sunt băuturi alcoolice obţinute prin fermentarea şi distilarea borhoturilor sau a sucurilor fermentate din...

Tehnologia obținerii berii

Berea este o bautura alcoolica nedistilata, obisnuita prin fermentarea cu drojdie a unui must realizat din malt, apa si fiert cu hamei. Unii...

Te-ar putea interesa și

Creșterea vânzărilor - mijloc de creștere a profitabilității firmei Vincon Vrancea

CAPITOLUL I CRESTEREA VÂNZARILOR  MIJLOC DE CRESTERE A PROFITABILITATII FIRMEI Desfacerea are ca obiectiv principal vânzarea produselor din...

Piata Băuturilor Spirtoase

1. Obiectivele studiului - Identificarea profilului consumatorilor de băuturi spirtoase; - Identificarea preferinţelor consumatorilor pe tipuri...

Protectia consumatorului - etichetarea produselor

Cap. 1. Eticheta – definiţie şi generalităţi Eticheta este una dintre componentele unui comerţ civilizat. Ea prezintă produsul, având rolul de a...

Critica publicității

Introducere Publicitatea este o armă folosită de companiile producătore, de instituţii şi nu numai. Este o constantă în vieţile oamenilor, care au...

Tehnologia obținerii produselor spirtoase

Introducere Cuvântul alcool provine de la cuvântul arab „al-kohol ” care înseamnă lucru, obiect subtil şi este pentru prima oară citat în Europa...

Managementul Forței de Vânzare

INTRODUCERE În prezent, firmele sunt tot mai mult obligate să-şi restructureze radical obiectivele şi strategiile de piaţă. Dacă anterior ele...

Strategii de Produs - Spirts - J and B Energized

Cap.1. Analiza preliminară lansării produsului 1.1. Analiza externă 1.1.1. Conjunctura la nivel de macromediu Macromediul reprezintă ansamblul...

Plan de Afaceri - SC Prodvinalco SA

A.Partea nefinanciară: Istoricul firmei: Prodvinalco S. A. este un producător de băuturi alcoolice din România. Compania a fost fondată în anul...

Ai nevoie de altceva?