Extras din referat
Consumul de ciocolata din Romania este mult sub media consumului mediu din Europa,ceea ce inseamna ca suntem jucatori pe o piata cu excelent potential de crestere!!!Pentru a beneficia cat mai mult din aceasta crestere,cheia succesului este sa anticipam asteptarile consumatorilor si sa raspundem cu produse inovative,diversificate si surprinzatoare!!!
Prima ciocolata solida a fost preparata, dupa unii,in Carlotti, in Franta, in 1606.In 1657, la Londra, s-a deschis primul magazin cu produse pe baza de ciocolata
Piata dulciurilor tinde sa fie dominata de ciocolata, consumul cel mai mare inregistrindu-se la toate produsele de acest gen care contin lapte.
Aproximativ 45% din consumatorii de ciocolata cumpara acest produs cel putin o data pe saptamana, 26% de 2 – 3 ori pe luna si 30% 1 data sau mai rar decat o data pe luna.
Ca loc de cumparare, 66% prefera asa numitele buticuri, restul de procente impartindu-se pe diferite categorii de magazine (supermarketuri,magazine, etc.
Se observa ca segmentul majoritar al consumatorilor de bomboane de ciocolata este constituit cu predilectie de grupa de varsta 10 – 30ani, diferente semnificative se inregistreaza in cadrul grupelor de varsta: 75% din cei care au peste 60 ani declara ca nu mananca ciocolata, fata de cei numai 19% din cei care au intre 10 – 30 ani.
Conținut arhivă zip
- Analiza Pietei Bomboanelor.ppt