Analiza pieței bomboanelor

Referat
8/10 (1 vot)
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 13 în total
Mărime: 902.54KB (arhivat)
Publicat de: Liana Gheorghiu
Puncte necesare: 5

Extras din referat

Consumul de ciocolata din Romania este mult sub media consumului mediu din Europa,ceea ce inseamna ca suntem jucatori pe o piata cu excelent potential de crestere!!!Pentru a beneficia cat mai mult din aceasta crestere,cheia succesului este sa anticipam asteptarile consumatorilor si sa raspundem cu produse inovative,diversificate si surprinzatoare!!!

Prima ciocolata solida a fost preparata, dupa unii,in Carlotti, in Franta, in 1606.In 1657, la Londra, s-a deschis primul magazin cu produse pe baza de ciocolata

Piata dulciurilor tinde sa fie dominata de ciocolata, consumul cel mai mare inregistrindu-se la toate produsele de acest gen care contin lapte.

Aproximativ 45% din consumatorii de ciocolata cumpara acest produs cel putin o data pe saptamana, 26% de 2 – 3 ori pe luna si 30% 1 data sau mai rar decat o data pe luna.

Ca loc de cumparare, 66% prefera asa numitele buticuri, restul de procente impartindu-se pe diferite categorii de magazine (supermarketuri,magazine, etc.

Se observa ca segmentul majoritar al consumatorilor de bomboane de ciocolata este constituit cu predilectie de grupa de varsta 10 – 30ani, diferente semnificative se inregistreaza in cadrul grupelor de varsta: 75% din cei care au peste 60 ani declara ca nu mananca ciocolata, fata de cei numai 19% din cei care au intre 10 – 30 ani.

Conținut arhivă zip

  • Analiza Pietei Bomboanelor.ppt

Alții au mai descărcat și

Produse Zaharoase - Dropsuri

I.SCURT ISTORIC Ideea gustului de dulce a fost descoperit pentru prima data de oamenii cavernelor care mancau miere. De-a lungul timpului,...

Tehnologia obținerii berii

Berea este o bautura alcoolica nedistilata, obisnuita prin fermentarea cu drojdie a unui must realizat din malt, apa si fiert cu hamei. Unii...

Te-ar putea interesa și

Organizarea, pregătirea și motivarea forței de vânzare în distribuție - studiu de caz la SC Vio San SRL

CAPITOLUL I FORŢA DE VÂNZARE ÎN DISTRIBUŢIE 1.1.Caracteristici, sarcini şi denumiri atribuite forţei de vânzare Prin forţa de vânzare se...

Proiect de Marketing pentru Produsele Milka

In 1901 „Legenda Mov” vede lumina zilei, cand numele marcii „Milka” este inregistrat. Inca de la aparitie, ambalajul tabletei Milka este mov, pe...

Strategia de comunicație comercială a campaniei - Cu Milka mergi la schi în Alpi

INTRODUCERE Comunicaţia comercială este unul dintre domeniile cele mai dinamice din societatea contemporană, dobândind un rol deosebit de...

Studiu de piață - ciocolată

Scurta prezentare a produsului Fie ca este considerata un tabiet, o placere, un substitut pentru cafea sau, pur si simplu,un aliment hranitor,...

Perfecționarea Activității de Marketing a Întreprinderii Bucuria în Baza Studiului Preferințelor Consumatorilor

Capitolul 1. 1. 1. Noţiuni generale privind cercetarea de marketing şi importanţa ei. Cercetarea de marketing reprezintă o noţiune complexă, prin...

Analiza senzorială a bomboanelor de ciocolată

1. Istoria bomboanelor Termenul “bomboană” înglobează actualmente numeroase caracteristici: grad de duritate - tare, elastică sau moale, textura...

Program de lansare pe piața românească - jeleurile Juicy Fruit

I. Descrierea conditiilor care fac necesara dezvoltarea programului 1.1 Analiza mediului de marketing Compania Wm Wrigle’y Jr. a fost fondata in...

Analiza pieței ciocolatei

1. PRODUSUL a. Scurt istoric Poti sa iubesti ceva fara sa stii exact ceea ce este. Acest lucru se aplica si in cazul ciocolatei. Milioane de...

Ai nevoie de altceva?