Interpolarea Grafica

Cuprins referat Cum descarc?

1. Metode de interpolare
1.1. Interpolarea lineara
1.2. Interpolarea polinomiala
1.3. Interpolarea pe curba
1.3.1. Interpolarea prin curbe Bezier
1.3.2. Interpolarea prin curbe Spline
2. Interpolarea sferica
2.1. Matrici de rota ie si quaternioni
2.2. Interpolarea sferica lineara (SLERP)
3. Transformari ale imaginilor
3.1. Determinarea conturului
3.2. Scheletizare
3.3. Subtiere
4. Concluzie
Bibliografie


Extras din referat Cum descarc?

Prefata 
Grafica pe calculator este un domeniu modern cu multiple aplicatii practice in diverse domenii de activitate (medicina, arta, etc.), care pot fi realizate datorita dezvoltarii disciplinelor matematice specializate in aceasta directie. 
In acest material sunt abordate aspecte doar dintr-o singura ramura ale graficii pe calculator, definite de Pavlidis si anume Prelucrarea imaginilor (transformarea imiginilor).
In cele ce urmemza sunt prezentate diverse metode, tehnici si algoritmi utilizati in reprezentarea si prelucrarea digitala a imaginilor, atat in vederea cresterii calitatii imaginii destinate ochiului uman cat si in scopul recunoasterii formelor (Transformari ale imaginilor cuprinzand algoritmi de determinare a conturului, scheletizare si subtiere). 
Printre primele prelucrari de imagini amintim realizarea transmisiei peste Atlantic a imaginilor de ziar, in 1920, reducand timpul de transmisie de la o saptamana la trei ore prin codificarea, transmisia prin cablu marin si decodificarea unor imagini avand cinci nivele de stralucire. In continuare s-au imbunatatit metodele de crestere a calitatii imaginilor, iar incepand din 1964 (cand au fost ptreluate imagini de la bordul statiei spatiale Ranger 7) s-au utilizat diverse tehnici de restaurare si imbunatatire a imaginilor preluate din spatiul cosmic (misiunile Surveyor, Mariner si Apollo).
Prelucrarea imaginilor isi propune:
imbunatatirea informatiei vizuale in vederea optimizarii analizei si interpretarii de catre om, cu aplicatii in diverse domenii cum ar fi medicina (trecerea de la imagini alb/negru la imagini color, prelucrarea imaginilor biomedicale), ecologie (studiul poluarii utilizand imagini aeriene), criminalistica, aparare, industrie, etc.
extragerea informatiilor intr-o forma interna pentru analiza cu ajutorul calculatorului a informatiilor video, in recunoastrea caracterelor (chinezesti, de exmplu), a formulelor chimice sau matematice, in verificarea calitatii produselor, recunoastrea preturilor (coduri de bare), recunoasterea amprentelor si a fetei, in sortarea corespondentei , in meteorologie, aparare, etc.
Interpolarea este o tehnica folosita in animatie pentru a obtine pozitii intermediare ale
obiectelor pornind de la cadre cheie. Intre cadrele cheie, obiectele pot suferi diferite transformari cum ar fi rotatii, translatii.
Interpolarea este procesul de umplere a datelor necunoscute dintre doua valori cunoscute. In clipurile video si filmele digitale, de obicei, aceasta se refera la generarea unor valori noi intre doua cadre cheie. De exemplu, daca doriti ca un element grafic sa fie deplasat cu cincizeci de pixeli pe ecran spre stanga in 15 cadre, veti seta pozitia graficului in primul si in cadrul al 15-lea si le veti marca pe amandoua drept cadre cheie. Photoshop interpoleaza cadrele intre doua cadre cheie. (Interpolarea mai este denumita uneori si intercalare.) Interpolarea intre cadrele cheie poate fi utilizata pentru a anima deplasarea, opacitatea, stilurile si iluminarea globala.


Fisiere in arhiva (1):

  • Interpolarea Grafica.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!