Brandul Orasului Las Vegas

Extras din referat Cum descarc?

LAS VEGAS-Capitala distractiei mondiale
Las Vegas este cel mai mare oras din statul Nevada al Statelor Unite ale Americii si capitala comitatului Clark.Este una dintre cele mai cunoscute destinatii turistice din lume.
Situat in sudul Nevadei, in plin desert si inconjurat de muntii Sierra Nevada si Spring Mountain, Las Vegas este renumit,in primul rand, pentru climatul sau uscat: din mai pina in septembrie sunt inregistrate temperaturi care depasesc adesea 45 grade Celsius.
Las Vegas a fost denumit si Capitala distractiei mondiale, fiind faimos pentru grandioasele casinouri, hoteluri, pentru lipsa restrictiilor, pentru spectacolele fascinante si asa renumitele casatorii.
A primit si titulatura de 'orasul pacatelor' , devenind astfel popular si in industria filmului si in programele televizate.
Unul dintre cele mai cautate de turisti este complexul Bellaggio, format dintr-un casino si un hotel, copie fidela a hotelului cu acelasi nume de pe lacul Como, din Italia. Cele mai spectaculoase parti ale complexului sunt reprezentate de ansamblul Fiori di Como, o suprafata de peste 60 de metri patrati acoperiti cu flori de sticla si de zona aflata pe malul lacului, unde au loc in fiecare seara spectacole.
Orasul este o reflectare a multor locuri din lume, cum si numele fiecaruia sugereaza: Venetia, Monte Carlo sau Desert.
Una dintre cele mai impunatoare constructii, atat prin dimensiune cat si prin arhitectura este Hotelul Caesars Palace, care reda atmosfera imperiului roman.
In mod surprinzator, cazarea in acest hoteluri luxoase, mancarea precum si bautura in restaurantele acestor hoteluri sunt foarte ieftine deoarece politica orasului este aceea ca banii se castiga din jocuri si nu din alimentatie publica.
Bineinteles, Las Vegas, este renumit, mai ales, prin casinouri. The Mirage, The Win, Harrah's, MGM sunt numai cateva dintre ele.
Pentru a impresiona si mai mult turistii, in cadrul orasului au fost construite copii ale Palatelor Romei Antice, ale piramidelor egiptene, Sfinxul si chiar si Turnul Eiffel si Arcul de Triumf.
Un cal troian de peste 20 de metri inaltime adaposteste un magazin de jucarii pe trei nivele, iar in apropiere de acesta, o claviatura de pian destul de mare pentru ca vizitatorii sa paseasca pe ea, emitand sunetele corespunzatoare fiecarei clape.
De asemenea, foarte cunoscut este si Muzeul Liberance, unde sunt expuse articole de imbracaminte din garderoba faimosului cantaret Liberance si cateva dintre masinile conduse de acesta.
In muzeul de ceara Madam Tussaud vizitatorii se pot fotografia cu vedetele preferate: Harry Potter, David si Victoria Beckam si multi altii.
Alte atractii dintre cele mai spectaculoase ale metropolei sunt si plimbarile cu elicopterul deasupra orasului, eruptia vulcanului de la Mirage, duelurile piratiilor de pe corabiile de la Treasure Island, proiectiile laser sau jocurile de artificii de la Win, roller-coaster-ul din varful zgarie-norului Stratosphere, plimbarile cu gondola prin canalele de la Venetian, leii si padurea tropicala de la MGM, fiorosii rechini din Mandalay Bay, parcul de distractii si specacolele de la Circus Circus, vestitele fantani arteziene de la Bellaggio, sex-show-rile, castelul medieval Excalibur sau o lunga plimbare pe faimosul bulevard Strip.
Anual, 35 de milioane de turisti joaca in Vegas, cheltuind peste 6 miliarde de dolari.
Nu trebuie sa fi, insa, un jucator impatimit pentru a vizita una dintre cele mai luxoase si mai spectaculoase locatii din lume.
BRAND-UL ORASULUI LAS VEGAS
Un oras faimos isi valorizeaza mai bine produsele si serviciile, recruteaza elite, atrage vizitatori si investitori daca are un brand pozitiv si puternic.
Astfel, un brand de oras presupune o asociere a locului cu o imagine clara si cateva cuvinte care sa determine acel declic mental pozitiv ce valorizeaza locul respectiv.
Combinatia dintre acele cuvinte si simbolul grafic reprezinta logo-ul, care este elementul de identitate cel mai puternic.
Sloganul este, de asemenea, important pentru definirea brand-ului.Acesta este un text scurt, de maxim 5-6 cuvinte, care asemeni logo-ului trebuie sa fie expresiv si sa ofere identitate orasului.
Un oras care a reusit sa creeze un brand cu un puternic impact in toata lumea este Las Vegas.
Asociatia care detine si se ocupa de brand-ul Las Vegas este 'Las Vegas Convention and Visitors Authority'(LVCVA).
LVCVA este un parteneriat format din 14 membrii alesi de catre organele de conducere ale comitatului Clark. In aria responsabilitatiilor acestei asociatii intra si Conventia Centrala Las Vegas, Centrul de numerar si, bineinteles, campaniile de advertising pentru zona Nevada.
Autoritatea vizitatorilor este reponsabila pentru atragerea turistilor promovand Las Vegas ca cea mai dorita destinatie pentru petrecerea timpului liber si pentru calatoriile de afaceri.
Ei lucreaza cu aceiasi companie de publicitate din 1982, si anume, R&R Partners. Impreuna au dezvoltat campanii care, incepand cu anul 2007, au plasat brand-ul Las Vegas pe locul 2 in S.U.A.
In 1990 ,LVCVA a vrut sa transmita ca Las Vegas inseamna mai mult decat jocuri de noroc. In acest sens, au avut ideea de a face niste brosuri care sa puna in evidenta alte aspecte ale orasului decat cele ce tin de cazinouri :spectacole, jocuri de golf, piscine,etc.
Erau absolut necesare anunturile pentru a sustine acest mesaj. Stilul tribal al orasului Las Vegas a fost raspandit rapid la nivel national printr-un mod foarte simplu.
Specialistii, insa, sperau sa transmita un mesaj mult mai emotionant, care sa aiba impact si dincolo de granitele Americii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Brandul Orasului Las Vegas.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!