Brandul orașului Las Vegas

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Geografie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 4 în total
Cuvinte : 2460
Mărime: 12.64KB (arhivat)
Publicat de: Gianina Sandu
Puncte necesare: 6

Extras din referat

LAS VEGAS-Capitala distracţiei mondiale

Las Vegas este cel mai mare oraş din statul Nevada al Statelor Unite ale Americii şi capitala comitatului Clark.Este una dintre cele mai cunoscute destinaţii turistice din lume.

Situat în sudul Nevadei, în plin deşert şi înconjurat de munţii Sierra Nevada şi Spring Mountain, Las Vegas este renumit,în primul rând, pentru climatul său uscat: din mai pîna în septembrie sunt înregistrate temperaturi care depăşesc adesea 45 grade Celsius.

Las Vegas a fost denumit şi Capitala distracţiei mondiale, fiind faimos pentru grandioasele casinouri, hoteluri, pentru lipsa restricţiilor, pentru spectacolele fascinante şi aşa renumitele căsătorii.

A primit şi titulatura de ’oraşul păcatelor’ ‚ devenind astfel popular şi în industria filmului şi în programele televizate.

Unul dintre cele mai căutate de turişti este complexul Bellaggio, format dintr-un casino şi un hotel, copie fidelă a hotelului cu acelaşi nume de pe lacul Como, din Italia. Cele mai spectaculoase părţi ale complexului sunt reprezentate de ansamblul Fiori di Como, o suprafaţa de peste 60 de metri pătraţi acoperiţi cu flori de sticlă şi de zona aflată pe malul lacului, unde au loc în fiecare seară spectacole.

Oraşul este o reflectare a multor locuri din lume, cum şi numele fiecăruia sugerează: Veneţia, Monte Carlo sau Desert.

Una dintre cele mai impunătoare construcţii, atât prin dimensiune cât şi prin arhitectură este Hotelul Caesars Palace, care redă atmosfera imperiului roman.

În mod surprinzător, cazarea în acest hoteluri luxoase, mâncarea precum şi băutura în restaurantele acestor hoteluri sunt foarte ieftine deoarece politica oraşului este aceea că banii se câstigă din jocuri şi nu din alimentaţie publică.

Bineînteles, Las Vegas, este renumit, mai ales, prin casinouri. The Mirage, The Win, Harrah’s, MGM sunt numai câteva dintre ele.

Pentru a impresiona şi mai mult turiştii, în cadrul oraşului au fost construite copii ale Palatelor Romei Antice, ale piramidelor egiptene, Sfinxul şi chiar şi Turnul Eiffel si Arcul de Triumf.

Un cal troian de peste 20 de metri înălţime adăposteşte un magazin de jucării pe trei nivele, iar în apropiere de acesta, o claviatură de pian destul de mare pentru ca vizitatorii să păşească pe ea, emiţând sunetele corespunzătoare fiecărei clape.

De asemenea, foarte cunoscut este şi Muzeul Liberance, unde sunt expuse articole de îmbrăcăminte din garderoba faimosului cântăreţ Liberance şi câteva dintre maşinile conduse de acesta.

În muzeul de ceara Madam Tussaud vizitatorii se pot fotografia cu vedetele preferate: Harry Potter, David şi Victoria Beckam şi mulţi alţii.

Alte atracţii dintre cele mai spectaculoase ale metropolei sunt şi plimbările cu elicopterul deasupra oraşului, erupţia vulcanului de la Mirage, duelurile piraţiilor de pe corăbiile de la Treasure Island, proiecţiile laser sau jocurile de artificii de la Win, roller-coaster-ul din vârful zgârie-norului Stratosphere, plimbările cu gondola prin canalele de la Veneţian, leii şi pădurea tropicală de la MGM, fioroşii rechini din Mandalay Bay, parcul de distracţii şi specacolele de la Circus Circus, vestitele fântâni arteziene de la Bellaggio, sex-show-rile, castelul medieval Excalibur sau o lungă plimbare pe faimosul bulevard Strip.

Anual, 35 de milioane de turişti joacă în Vegas, cheltuind peste 6 miliarde de dolari.

Nu trebuie să fi, însă, un jucător împatimit pentru a vizita una dintre cele mai luxoase şi mai spectaculoase locaţii din lume.

BRAND-UL ORAŞULUI LAS VEGAS

Un oraş faimos îşi valorizează mai bine produsele şi serviciile, recrutează elite, atrage vizitatori şi investitori dacă are un brand pozitiv şi puternic.

Astfel, un brand de oraş presupune o asociere a locului cu o imagine clară şi câteva cuvinte care să determine acel declic mental pozitiv ce valorizează locul respectiv.

Combinaţia dintre acele cuvinte şi simbolul grafic reprezintă logo-ul, care este elementul de identitate cel mai puternic.

Sloganul este, de asemenea, important pentru definirea brand-ului.Acesta este un text scurt, de maxim 5-6 cuvinte, care asemeni logo-ului trebuie să fie expresiv şi să ofere identitate oraşului.

Un oraş care a reuşit să creeze un brand cu un puternic impact în toată lumea este Las Vegas.

Asociaţia care deţine şi se ocupă de brand-ul Las Vegas este ’Las Vegas Convention and Visitors Authority’(LVCVA).

LVCVA este un parteneriat format din 14 membrii aleşi de către organele de conducere ale comitatului Clark. În aria responsabilităţiilor acestei asociaţii intră şi Convenţia Centrală Las Vegas, Centrul de numerar şi, bineînţeles, campaniile de advertising pentru zona Nevada.

Autoritatea vizitatorilor este reponsabilă pentru atragerea turiştilor promovând Las Vegas ca cea mai dorită destinaţie pentru petrecerea timpului liber si pentru călătoriile de afaceri.

Ei lucrează cu aceiaşi companie de publicitate din 1982, şi anume, R&R Partners. Împreună au dezvoltat campanii care, începând cu anul 2007, au plasat brand-ul Las Vegas pe locul 2 in S.U.A.

În 1990 ,LVCVA a vrut să transmită că Las Vegas înseamnă mai mult decât jocuri de noroc. În acest sens, au avut ideea de a face nişte broşuri care să pună în evidenţă alte aspecte ale oraşului decât cele ce ţin de cazinouri :spectacole, jocuri de golf, piscine,etc.

Erau absolut necesare anunţurile pentru a susţine acest mesaj. Stilul tribal al oraşului Las Vegas a fost răspândit rapid la nivel naţional printr-un mod foarte simplu.

Specialiştii, însă, sperau să transmită un mesaj mult mai emoţionant, care să aibă impact şi dincolo de graniţele Americii.

Preview document

Brandul orașului Las Vegas - Pagina 1
Brandul orașului Las Vegas - Pagina 2
Brandul orașului Las Vegas - Pagina 3
Brandul orașului Las Vegas - Pagina 4

Conținut arhivă zip

  • Brandul Orasului Las Vegas.doc

Te-ar putea interesa și

Brandul de oraș, Atena - orașul miracol

In contextul discutiilor din ce in ce mai consistente despre brandingul de tara si ajutati de numeroasele firme de branding care au aparut in...

Ai nevoie de altceva?