1. AIRINEI D., FANARU L., FOTACHE D., GEORGESCU M, Introducere in informatica economica, concepte de baza, hardware, software, structuri de date si de prelucrare, Ed. Timpul, Iasi, 2001; 2. AIRINEI, D., FATU, T,.s.a., Introducere in informatica economica, Editura Sedcom Libris, Iasi, 1999; 3. AIRINEI D., FILIP M., FOTACHE M., FANARU D, TUGUI A, Medii de programare, Ed. Sedcom Libris, Iasi, 2001; 4. AIRINEI D, OPREA I, NEAGU D, GENETE D, DOSPINESCU O, RUSU D., PAVALOAIA D, SARBU F, BACAI I., GREAVU V., Modele de aplicatii practice in Microsoft Excel si Visual Fox Pro, Ed. Sedcom Libris, Iasi, 2003; 5. ANDONE I., TUGUI A., Sisteme inteligente in management, contabilitate, finante-banci si marketing, ed. Economica, Bucuresti, 1999; 6. BOB C., CARAIANI G., s.a, Tehnica operatiunilor de comert exterior, Editura Ministerul Comertului Exterior, Bucuresti, 1976; 7. BOJIAN O., Bazele Contabilitatii 2003, Editura Economica, Bucuresti, 2003; 8. BOULESCU M., FUSARU D., GHERASIM Z., Auditul sistemelor informatice financiar - contabile, Ed. Tribuna Economica, Bucuresti, 2005; 9. CAPOTA V., DANCESCU A., DINESCU M., HANGAN D., IONESCU R., LIXANDRU F., MANOLACHE M., Contabilitate - monografii contabile, Ed. Niculescu, Bucuresti, 2005 10. DARIE V., DREHUTA E., GORBANESCU C., PATRUT V., ROTILA A., Manualul expertului contabil si al contabilului autorizat ed. a-III-a, Editura Agora, Bacau, 1996; 11. FATU T.,FILIP M., AIRINEI D., GRAMA A., s.a, IntroducerObiectivul intregii noastre activitati didactice este in general eliminarea tuturor elementelor rutiniere si transformarea clasei intr-un spatiu unde se intampla intr-adevar ceva captivant. Profesorul de limba franceza are datoria de a demonstra ca limba pe care o preda este o limba vie si aceasta mai ales pentru ca franceza este considerata de elevi ca o disciplina ca oricare alta. Noi, profesorii, trebuie sa le schimbam aceasta opinie gresita, sa-i motivam, sa incurajam invatarea acestei limbi, sa-i convingem pe elevii nostri ca noi suntem oarecum ambasadorii limbii si culturii franceze. Pentru a le crea dorinta de invatare trebuie sa ne concepem o strategie prin intermediul careia sa realizam o legatura afectiva pozitiva intre elevi si limba franceza. Invatarea acesteia trebuie privita ca un studiu care face apel la toate simturile omului: auditiv, vizual, olfactiv, gustativ si tactil. Si de aici rezulta necesitatea diversificarii uneltelor pedagogice. Calitatea activitatii scolare depinde in buna masura de formarea intelectuala si personalitatea profesorului, dar si de materialele pedagogice de care acesta se serveste. Rolul profesorului de franceza este de a-l conduce pe elev spre dobandirea unor cunostinte lingvistice, dar si a unor aptitudini care sa-i permita sa comunice in situatii concrete si variate care sa corespunda varstei lui. Idealul studiului comunicarii este sa determini elevul sa traiasca in limba straina situatii de comunicare autentice si variate. Obiectivul majoritatii ea
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).