Raiffeisen Bank - Practica

Extras din referat Cum descarc?

Raiffeisen Bank este o banca universala, oferind o gama completa de produse si servicii de cea mai buna calitate persoanelor fizice, IMM-urilor si corporatiilor mari prin multiple canale de distributie: unitati bancare (peste 350 in intreaga tara), retele de ATM si EPOS, phone-banking (Raiffeisen Direct) si mobile banking (myBanking).
Raiffeisen Bank Romania a rezultat prin fuziunea, incheiata in iunie 2002, a celor doua entitati detinute de Raiffeisen Zentralbank Oesterreich AG (RZB) in Romania - Raiffeisen Bank (Romania),infiintata in 1998 ca subsidiara a Grupului RZB si Banca Agricola, achizitionatain 2001.
Dupa privatizare, Raiffeisen Bank a reusit o schimbare radicala. In 2004 banca a obtinut un profit net de 28,3 milioane EUR, de sase ori mai mare decat in anul 2003 (4,6 milioane EUR). Activele totale s-au dublat fata de 2003, depasind 2.000 milioane EUR. In 2005, banca a continuat sa implementeze un plan de investitii semnificativ, destinat in principal infrastructurii si sistemelor IT&C, modernizarii retelei de unitati si extinderii retelelor de ATM si POS. Banca are peste 2 milioane de clienti.
Structura actionariatului
- 99,49% - Raiffeisen International Bank Holding AG 
- 0,51% - peste 17.500 de actionari persoane fizice si juridice
1.Scurta descriere a departamentului Raiffeisen Direct
- Planificarea activitatii Call center in concordanta cu prognoza volumului de vanzari si de service pentru clienti 
- Stabilirea bugetului Departamentului si executarea acestuia 
- Recrutarea, instruirea si dezvoltarea personalului din cadrul Departamentului 
- Dezvoltarea si implementarea de noi functionalitati in Call Center 
- Asigura accesul clientilor la informatii si tranzactii (numai clientii inrolati la serviciul Raiffeisen Direct) prin apeluri telefonice. 
- Sustine cu informatii la cerere campaniile de marketing. 
- Se implica in mod activ in vanzarea de produse/ servicii catre clienti existenti sau potential ai Raiffeisen Bank. 
- Procesarea apelurilor de la clienti in conformitate cu parametrii agreati - service level, timp mediu de raspuns, rata de apeluri abandonate, calitate a serviciilor 
- Monitorizarea apelurilor de intrare si iesire si antrenarea acestora in vederea cresterii calitatii tratarii apelurilor 
- Planificarea si executia campaniilor de apelare a clientilor 
- Realizarea tintelor de vanzari in conformitate cu tintele stabilite impreuna cu Departamentul Management Vanzari 
- Gestionarea procesului de inrolare a clientilor Raiffeisen Direct si gestionarea bazei de date corespunzatoare 
- Gestionarea fortei de munca si programarea activitatilor in conformitate cu distributia prognozata a apelurilor 
- Executia campaniilor de retention in conditiile atingerii tintelor de eficienta stabilite 
- Executia campaniilor de activare. 
1.1Prezentarea serviciului Raiffeisen Direct
Raiffeisen Direct este un serviciu oferit de Raiffeisen Bank prin care clientii bancii, cetateni romani rezidenti, pot ordona efectuarea tranzactiilor bancare prin telefon si pot obtine informatii despre situatia conturilor detinute la Raiffeisen Bank.
Serviciul Raiffeisen Direct poate fi accesat, de luni pina vineri in intervalul 08-20 si simbata in intervalul 08-17 :30 sunand la numarul de telefon 0800 8020202 pentru persoane fizice ,si la 0800 08 0707 pentru persoane juridice. Numarul este apelabil gratuit, fara prefix, din intreaga tara, de la posturi telefonice fixe.
Raiffeisen Direct poate fi apelat si din strainatate sau de pe telefonul mobil la numarul +4 021 306 3002 pentru persoane fizice si la numarul +4 021 3063007 pentru persoane juridice (numar cu tarif normal).
(Prin interemediul acestui serviciu se pot efectua aproape toate tipurile de operatiuni care se pot ordona la ghiseul bancii - exceptie fac transferurile in valuta catre conturi deschise la alte banci sau catre conturi cu alt titulari deschise la RB.)
Operatiunile ce pot fi efectuate prin intermediul acestui serviciu sunt :
- obtinerea de informatii specifice privind conturile detinute la Raiffeisen Bank;
- transfer de fonduri din conturile Titularului catre alte conturi ale sale detinute la Raiffeisen Bank;


Fisiere in arhiva (1):

  • Raiffeisen Bank - Practica.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!