1. SINTEZA PLANULUI DE AFACERI 2. AFACEREA 2.1. FIRMA 2.2. AFACEREA PROPUSA SI DOMENIUL DE ACTIVITATE 2.3. OBIECTIVE 2.4. DESCRIEREA PRODUSULUI SI AVANTAJE COMPETITIVE 3. PIATA 3.1. CLIENTII 3.2. SEGMENTUL DE PIATA 3.3. CONCURENTA 4. ORGANIZARE SI CONDUCERE 4.1. PROCESUL DE PRODUCTIE 4.2. PERSONALUL SI CONDUCEREA 4.3. STRATEGII DE ATINGERE A OBICTIVELOR PROPUSE 5. PREVIZIUNI FINANACIARE 5.1. NECESARUL DE FINANTARE 5.2. VENITURI PREVIZIONATE 5.3. CHELTUIELI DE PRODUCTIE ANUALE 6. ANEXE 6.1. TABEL DE RAMBURSARE A CREDITULUI 6.2. SITUATIA PREVIZIONALA A VENITURILOR SI CHELTUIELILOR 6.3. FLUXUL DE NUMERAR PENTRU CALCULUL RIR
.1. Date generale despre firma S.C. FLORE S.R.L. cu un capital social de 60 milioane lei a fost infiintata la 10 decembrie 2000 si are ca asociati pe Sporea Florentina si Sporea Ion. Adresa firmei: Str. Sportului, nr. 16, bl. 16, sc.1. Nr de inreg la Registrul Comertului : 142673905 Codul fiscal: PN 0983585673 Bancile cu care lucreaza : Banca Comerciala Romana si Banca Romana de Dezvoltare. Domeniul de activitate al firmei este producerea si comercializarea de produse alimentare in regim de restaurant fast-food. 2.2 Sectorul de activitate Firma isi desfasoara activitatea in sectorul alimentatiei publice. Sectorul este destul de dezvoltat in oras, dar cuprinde in mare parte restaurante clasice(in nr de 4) si pizzerii(5) si fast-food-uri, dar a caror oferta se rezuma la produse gen: hamburgeri si hot-dog Se poate spune, deci, ca practic nu exista concurenta pe piata. Ca perspective viitoare sectorul este in crestere, mai ales datorita cresterii gradului de ocupare, a modificarii traditiei culinare, a cresterii gradului de educatie se preconizeaza o dinamica ridicata a inclinatiei spre consumul de mancare in afara spatiului casnic traditional. 2.3. Obiective Firma isi propune in primul an de la infiintare: - Sa-si creeze o clientela stabila - Sa realizeze un profit de aproximativ trei ori mai mare decat cheltuielile aferente investitiei - Sa-si creeze un renume si o imagine comerciala cat mai buna - Sa ocupe o pondere semnificativa in domeniul fast-food-urilor 2.4. Descrierea produsului si avantajele competitive Principalele produse oferite cuprind in general tipuri de mancare cu timp de prelucrare rapid si foarte rapid cum ar fi: - cartofi prajiti - cartofi piure - cartofi nature - omlete - oua ochiuri - supe si ciorbe - diverse tipuri de salate - diverse tipuri de fripturi( pulpe de pui, gratar, snitzel, cascaval, etc) - alte tipuri de mancaruri rapide - sandwich-uri, hamburgheri, hot-dog, etc Pentru ca produsele oferite se adreseaza in principal persoanelor ocupate, principalele avantaje oferite sunt: - promtitudinea servirii - calitatea produselor - accesibilitatea preturilor - atmosfera restaurantului Materia prima folosita este in primul rand vegetala (diverse legume) si animala (diverse tipuri de carne). Potentialul de dezvoltare al firmei este ridicat in principal datorita noutatii pe care o aduce in peisajul restaurantelor din oras si in al doilea rand pietei target care este destul de variata si in continua crestere. 3. PIATA 3.1 Clientii Clientii firmei vor fi in principal studentii Universitatii "Eftimie Murgu", elevi ai liceelor din zona, persoanele ocupate care prefera o masa calda si rapida, precum si persoanele aflate in trecere prin oras. Varsta medie este cuprinsa intre 15-40 ani. Veniturile clientilor sunt medii, iar in ceea ce priveste stilul de viata, acestia acestia au un stil de viata dinamic si vor prefera produsele noastre pentru ca sunt de calitate, la preturi accesibile si sunt oferite in cel mai scurt timp.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).