INTRODUCERE 3 ANALIZA SWOT a Bancii Transilvania 4 Motivatia alergerii produsului bancar 5 Grupul tinta 5 Modul in care va fi implementat 5 Modalitati de promovare 6 Costuri aferente 7 Avantaje si dezavantaje pentru un potential client 7 Posibilitatea de dezvoltare pe viitor a produsului 8 Gradul de implicare a institutiei de credit in proiecte de responsabilitate sociala 9 Concluzie 10 Bibliografie 11
INTRODUCERE Banca Transilvania este una dintre cele mai importante intreprinderi din tara noastra, aceasta se pozitioneaza pe locul doi in functie de activele existente in clasamentul bancilor. Fundamentele care au stat la baza crearii bancii au fost puse in Cluj, de catre anumiti oameni de afaceri ce apartineau orasului. Scopul acestei initiative a fost de a forma o banca locala mai exact un brand de Cluj. Evolutia bancii a fost foarte rapida, initial a fost situata pe teritoriul Clujului, apoi la nivel regional si in final la nivel national. Sectorul IMM-urilor a fost cel pe care si-a focalizat activitatea banca aflata in discutie. Ulterior urmarind evolutia pe care o avea cererea pieteii, aceasta a hotarat sa isi desfasoare activitatea si in partea de retail. Anul 1997 a fost unul important pentru Banca Transilvania, deoarece a ajuns prima unitate bancara din Romania, fiind cotata la Bursa de Valori Bucuresti. Banca Europeana (BERD) pentru Reconstructie si Dezvoltare se regaseste printre cei mai importanti actionari ai institutiei, detinand 15% din totalul capitalului social. Cardul de credit mai este denumit si card de plata care are forma dreptunghiulara, de plastic. Acesta este cel mai folosit produs bancar din zilele noastre, tocmai prin facilitatile oferite in timpul tranzactiei, de asemenea este portabil, usor de folosit si ofera o siguranta ridicata pentru pastrarea lichiditatilor. In aceasta lucrare urmaresc sa aduc cardului o noua inovatie, aceea de a avea o fotografie pentru a identifica fizionomia exacta a utilizatorului in momentul in care doreste sa extraga anumite lichiditati sau sa-si verifice contul precum si avantajele si dezavantajele caruia i se aduc. ANALIZA SWOT a Bancii Transilvania Puncte tari Puncte slabe - Prezenta modului online cum ar fi: Direct Debit/ BT Ultra; - Acordarea unor comisioane cu 10% mai mici decat cele obinsnuite; - Siguranta ridicata; - Operatiuni de vanzari-cumparari de valuta; - Formeaza si inchide depozite; - Interfata se regaseste in trei limbi distincte: romana, engleza si franceza; - Plati valutare ce se pot efectua atat la nivel intern cat si extern; - Achitarea platilor pentru salariati; - Toate pesoanele care au semnatura legala BT au acces in companie; - Promovare slaba; - Taxele si impozitele locale nu pot fi platite; - Putine informatii cu privire la serviciul prestart. Oportunitati Amenintari - Din ce in ce mai multe carduri emise pe piata; - Frecventa utilizarii cardurilor; - Accesul la nivel ridicat al populatiei asupra internetului o Concurenta ridicata precum BCR,BRD etc.; o Existenta ghiseului care faciliteaza platile;
- https://www.bancatransilvania.ro/pentru-tine/carduri/carduri-de-debit/ - https://www.bancatransilvania.ro/bt-social-media-newsroom/stiri/?cat/3/page/2
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).