1. Prezentarea societatii S.C. Connect S.R.L. este divizia BTL a agentiei de publicitate Scala JWT si face parte din reteaua internationala Relationship Marketing Group Connect cu prezenta la scara mondiala. In momentul de fata, lucreaza pentru 18 clienti si 28 marci. Coordoneaza proiecte regionale in Europa Centrala si de Est ale unor clienti multinationali precum Kraft. In anul 1995 se infiinteaza agentia de publicitate Scala, iar in anul 1996, aceasta se afiliaza la reteaua JWT, restabilind prezenta istorica a marii companii in Romania. Forma juridica; date de identificare fiscala Societatea este persoana juridica romana, constituita in forma de societate cu raspundere limitata. Societatea isi desfasoara activitatea conform prevederilor legislatiei romane in vigoare si ale prezentului act constitutiv. Societatea este titulara de drepturi si obligatii si raspunde pentru obligatiile sale fata de terti cu intregul patrimoniu; asociatul raspunde numai in limita aportului la capitalul social. Durata de functionare a societatii este nelimitata incepand cu data inregistrarii in Registrul Comertului. Sediul societatii este in Bucuresti, Str. Trotusului, nr. 39. Codul unic de inregistrare al societatii este 16140574, insotit de atributul fiscal R, societatea fiind platitoare de TVA. Numarul de ordine in Registrul Comertului este J40/2129/16.02.2000. Relatii cu mediul economico-social A. Investitorii de capital intregime subscris si varsat de catre asociati la constituirea societatii. Capitalul social este divizat in 2000 parti sociale, cu o valoare nominala de 10 lei fiecare, ce apartin in cote diferite asociatilor. Obligatiile sociale sunt garantate cu patrimoniul social, asociatul unic raspunzand pana la concurenta capitalului social subscris. Atributiile privind conducerea date de lege in componenta Adunarii Generale a asociatiilor revin, potrivit actului constitutiv, asociatilor. Conform actului constitutiv, asociatilor le revin toate beneficiile societatii si suporta pierderile acesteia. Dupa plata impozitelor catre stat si preluarea a 5% pentru formarea fondului de rezerva, profitul rezultat din activitatea societatii revine, in intregime, asociatilor. B. Relatii de credit Principalul bancher care ofera servicii in domeniul bancar societatii este Banca Comerciala Romana, filiala Victoria, pe baza unui contract incheiat intre parti. Societatea are un cont deschis la aceasta banca, prin intermediul caruia executa anumite plati sau incasari. Documentul care sta la baza acestor operatii este extrasul de cont, emis de catre banca zilnic, in care sunt consemnate toate tranzactiile efectuate. C. Relatii comerciale Pe baza unor contracte incheiate cu diversi furnizori sau clienti, societatea S.C. Connect Romania S.R.L. intretine relatii comerciale cu acestia, relatii care pot fi fie de prestari servicii, fie de achizitie sau vanzari de bunuri. Principalii furnizori ai firmei sunt: OMV; UNITRANS S.R.L.; DIVERTA MEDIA RETAIL S.A.; CELLY RO SRL; FUNDATIA PROMOTRANS; ANDA TRADING S.R.L.; HIPROMA S.A.; Principalii clienti ai firmei sunt: Unilever, Parmalat, Procter & Gamble, Nestle, Shell, ABN-AMRO, Kraft, Unicredit, Cosmo, etc. D. Relatii cu fiscalitatea Societatea S.C. Connect Romania S.R.L. este inregistrata in calitate de contribuabil la Casa de Pensii Bucuresti, Casa de asigurari sociale de sanatate Bucuresti; A.M.O.F.P. Bucuresti (somaj), ITM-MB (comision carti munca), Administratia Finantelor Publice Sector 6 (T.V.A. si impozit pe profit 16%).
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).