Extras din referat
Obiectul de activitate (conform CAEN)
Societatea “Pilix 11” SRL este o societate cu raspundere limitata, avand ca obiect principal de activitate “Activităţi de design specializat” cod C.A.E.N. 7410, constand in principal in realizarea de carti de vizita, atat pentru personae juridice, cat si petnru personae fizice. Motivul alegrii acestui domeniu de activitate este faptul ca
Capitolul II Segementul de piata vizat (clienti, furnizori, concurenti)
Segemntul de piata vizat este format din persoane jurdice si fizice. La segemntul format din persoanele juridice sunt vizate persoanele care asigura conducerea si managemntul societatii. Iar pe segmental de piata destiant persoanelor fizice, este vizat sectorul format din personaele catre desfasoara activitati independente cum ar fi doctori, medici de familie, avocati, notary si alte personae fizice autorizate.
Principalul furnizor al societatii “Pilix 11“ este SC Be Profice SRL, furnizor de produse de papetarie si articole de birotica.
Numarul potential de clienti nu poate avea o valoare fixa. Dar ca numar de contracte cu persoanele juridice, societatea “Pilix 11“ a inceheiat pentru inceput 16 contracte, urmand ca la finalul anului in protofoliul societatii sa fie inscris un numar de 200 de clienti persoane juridice si 400 persoane fizice.
Principalul concurent este Trodat SRL, doar ca numar de clienti, dar, ca si majoritate celorlalti concurenti, activitatea de baza nu este destinata exclusiv cartilor de vizita, precum societatea “Pilix 11“.
Capitolul III Cheltuieli de constituire ale societatii
Pentru infiintarea societatii, pe langa capitalul social in valoare de 3000 Lei, administratorul societataii a platit urmatoarele taxe la Registrul Comertului si a legalizat mai multe documente la Notar ; Rezervare denumirii socoetatii la Oficiul National al Registrului Comertului, serviciu platitt cu 45 Lei ; Intocmirea, redactare si legalizarea Actului constitutiv al societatii de catre un Notar public – 300 Lei ; Specimen de semnatura si declaratie notariala – 100 Lei; Legalizarea contractului de inchiriere a spatiului destinat sediului social al societatii – 150 Lei ; Taxa catre Oficiul National al Registrului Comertului pentru inregistrarea societatii in valoare de 500 Lei.
In total au fost cheltuiti 4095 lei, aproximativ 1092 Euro.
Capitolul IV Cheltuieli de dotare a spatiului in vederea functionarii (utilaje, cladiri, aparatura tehnica si electronica, renovare)
Dupa infiintarea societatii, urmatorul pas a fost inchirierea unui spatiu comercial. Spatiul se afla in zona Piata Muncii in imediata aproppiere a Oficiului National al Registrului Comertului. Chiria acestui spatiu este de 40 Euro/ m2, locatia avand 75 m2 (4000 euro), necesitand renovare. Costul renovarii este in valoare de 2000 euro. Aparatele necesare desfasurarii activitatii sunt urmatoarele: Plotter (masina de taiat cartoanele pe care sunt listate machetele cartilor de vizita), imprimanta profesionala cu un tiraj mare de listare atat alb negru, cat si color, un calculator performant si software necesar crearii cartilor de vizita. Costurile acestor aparate fiind urmatoarele:
plotter 4700 euro
imprimanta 450 euro
calculator 900 euro
software 500 euro
Costul total de dotare si renovare al spatiului este in valaore de 11500 euro.
Capitolul V Cheltuieli fixe lunare
Cheltuielile lunare ale societatii constau in plata salariilor, achizitionarii materialelor necesare desfasurarii activitatii, plata chiriei si plata utilitatilor si a altor servicii lunare necesare desfasurarii activitatii.
Cheltuielile cu facturile de energie electrica si intretinere lunara (cuprinzand aici costul apei potabile, gazelor si a consumului la comun conform listelor de intretienere puse la dispozitie de catre administratorul spatiului comercial) sunt in valoare de 400 euro ; alte cheltuieli cu serviciile sunt abonament telefon fix si mobil in valoare de 150 euro, abnoament internet de 20 euro si incarcarea imprimantei costand 30 euro. Pentru desfasurarea propice a a ctivitatii socieatatea are nevoie de 7 salariati platiti dupa cum urmeaza: Administratorul societatii care se ocupa de contractarea de noi clienti si/sau furnizori are o remuneratie lunara de 500 euro; directorul de vanzari care se ocupa de preluarea comenzilor este platiti cu 400; curierul care se ocupa de onorarea comenzilor facute pe internet de catre unii clienti ai firmei noastre are un salariu de 300; si 3 programatori/operatori calculator care se ocupa de designul si cocneprea cartilor de vizita cu un salariu de 350 euro fiecare.
Chiria de 40 Euro/ m2 se adauga la cheltuielie lunare fixe, iar totalul acestor cheltuieli ajungand la suma de 6850 euro/luna.
Investitia in materie prima este mai mica comparativ cu restul cheltuielilor. Conform contractelor incheiate cu clientii nostrii persoane fizice si juridice, cantitate de carti de vizita pe care trebuie sa o producem lunar este dupa cum urmeaza:
-pentru persoanele fizice avem de onorat cate 200 de carti de vizita,
-iar pentru contractele incheiate cu alte societati avem 200 de carti de vizita petnru cate 2 angajati ai fiecarei societati, numarul contractelor fiind de 200.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Finantarea unei Afaceri.doc