Diagramă entități-legături BRD

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Finanțe
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 13 în total
Mărime: 196.36KB (arhivat)
Publicat de: Norman Savu
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Bologa Cristian

Extras din referat

BRD a fost înfiinţată în 1990 ca bancă comercială, sub formă de societate pe acţiuni, cu capital majoritar de stat, prin preluarea pasivelor şi activelor Băncii de Investiţii.

În 1999 Societe Generale a achiziţionat un pachet de acţiuni reprezentând 51% din capitalul social, majorându-ţi deţinerea până la 58,32 % prin cumpărarea, în anul 2004, a pachetului deţinut de statul român.

Obiectul de activitate al băncii poate fi rezumat ca fiind desfăşurarea de activităţi bancare.

BRD este a doua bancă din România, ca mărime, deţinând cote de piaţă între 13% şi 17% în funcţie de produse.

Numărul angajaţilor la sfărşitul anului 2009 era de 8461.

Banca dispune de 930 de unităţi ce asigură distribuirea produselor băncii pe întreg teritoriul ţării.

BRD are aproximativ 2,6 milioane clienţi activi individuali şi corporativi şi peste 2,3 milioane de carduri acordate.

Sistemul informaţional are următoarele funcţii:

cunoaşterea funcţionării şi specificul prelucrării realizate la nivelul subsistemului operant;

furnizarea de date pertinente, exacte şi operative subsistemului de conducere;

implementarea funcţiilor esenţiale relative la informaţiile cu specific financiar-contabil;

generarea de informaţii cu caracter particular financiar-bancar;

memorarea acestor informaţii;

prelucrarea informaţiilor.

Având în vedere necesitatea înregistrării zilnice a unui volum important de operaţiuni bancare şi a exercitării cu acest prilej a unui control bancar adecvat, documentele bancare sunt tipitizate, uniformizate şi standardizate.

Fiecare entitate are un server propriu-XUI şi utilizatorii accesează aceeaşi bază de date comună situată la Centrala Bucureşti.

Aplicaţia utilizată de BRD se numeşte iBank scrisă pe arhitectura CLAIN SERVER.

iBank este orientat către client şi nu către cont, ceea ce permite dispunerea de o imagine globală despre client, adică să se poată alcătui în orice moment un inventar al situaţiei patrimoniale a clientului, oricare ar fi agenţia sau agenţiile cu care el lucrează.

Această bază de date clienţi va putea fi după aceea definitivă ca sistem de referinţă pentru toate celelalte aplicaţii utilizate de BRD.

iBank răspunde nevoilor BRD mai bine decât Pcbank,vechea aplicaţie, atât în ceea ce priveşte concepţia (arhitectură – client, timp real), cât şi în modul de funcţionare, centralizat, care va permite transferul anumitor funcţii de suport, şi în special a informaticii, dinspre agenţii către Centrală, permiţând astfel unităţilor din reţeaua BRD să se concentreze pe funcţia lor esenţială, cea comercială.

Conținut arhivă zip

  • Diagrama Entitati-Legaturi BRD.ppt

Ai nevoie de altceva?