Analiza pieței produselor și serviciilor de Private Banking în lume

Cuprins referat Cum descarc?

CAPITOLUL 1. DELIMITARI CONCEPTUALE 3
1.1. Definirea conceptului de private banking 3
1.2. Scurt istoric 4
1.3. Caracteristici si conditii pentru private banking 6
CAPITOLUL 2. ANALIZA PIETEI PRODUSELOR SI SERVICIILOR DE PRIVATE BANKING IN LUME 10
2.1. Clasamente internationale ale bancilor 10
2.2. Piata produselor si serviciilor de private banking in America 15
2.3. Piata produselor si serviciilor de private banking in Europa 17
2.4. Piata produselor si serviciilor de private banking in Asia 20
CAPITOLUL 3. ANALIZA PIETEI PRODUSELOR SI SERVICIILOR DE PRIVATE BANKING IN ROMANIA 21
CONCLUZII 24
BIBLIOGRAFIE / WEBOGRAFIE 26


Extras din referat Cum descarc?

CAPITOLUL 1 -  DELIMITARI CONCEPTUALE
1.1. Definirea conceptului de private banking
Notiunea de private banking a primit in literatura de specialitate mai multe definitii, intre care o putem mentiona pe cea specificata in articolul lor de catre Segura & Strehlau (2012, p. 289), citand pe Foehn (2014). Acestia definesc termenul drept "un domeniu de afaceri in care indivizii cu venituri mari beneficiaza de o ampla consiliere financiara pe termen lung si sfaturi despre afaceri". Aceeasi sursa mentioneaza, citandu-i pe Abratt & Russel (1999) ca in ciuda faptului ca acesti indivizi nu au nevoie sa imprumute bani deoarece sunt foarte bogati, totusi au nevoie de o atentie sporita in cazul administrarii activelor lor.
Private bankingul este un termen care descrie activitatea bancara, investitionala si alte servicii financiare oferite de catre banci indivizilor care dispun de active de marime considerabila. Alaturi de aceasta definitie, autorii Reena & Parthasarathy (2018, p. 203) mentioneaza si faptul ca notiunea de "private" se refera la faptul relatia cu clientii la acest tip de servicii bancare se axeaza pe latura personala mai mult decat in cazul bancilor comerciale, de obicei acest avantaj fiind facilitat de catre consilieri bancari dedicati.
In articolul publicat de Bednarska & Olejniczak (2008, p. 1), acestia nominalizeaza conceptul ca fiind unul cheie in tarile dezvoltate, numindu-l "esenta serviciilor pentru clientii foarte bogati, care sunt persoane fizice". Se caracterizeaza prin servicii foarte personalizate si o gama larga de produse financiare, precum si o abordare complexa referitoare la solicitarile acestui tip de clienti.
Din mediul online, se remarca definitia publicata pe site-ul efin.ro, prin care private bankingul este descris ca fiind "o activitate de consiliere financiara personalizata si administrarea banilor clientilor cu venituri mari sau care detin active lichide insemnate, precum si tranzactii personale prompte, in conditii de maxima confidentialitate". Pe investopedia.com se noteaza o parte din caracteristicile acestui termen: "servicii si produse financiare personalizate, oferite clientilor unor banci de retail care obtin venituri mari". Termenul exact utilizat este cel de high-net-worth-individual (HNWI). Acest tip de servicii financiare include o gama de servicii de administrare a activelor, managementul investitiilor si al portofoliului, asigurari, economii s.a.
In articolul publicat de Omarini & Molyneux (2005), private bankingul ofera servicii clientilor instariti, in special in mod individual, dar si famiilor acestora. De obicei, aceste servicii combina produsele de tip retail, precum platile si conturile si ofera de asemenea o gama mai larga de servicii in plan investitional.
In cartea publicata in 1996, Lyn Bicker sumarizeaza cateva din caracteristicile termenului, intre care putem aminti: gestionarea eficienta a activelor financiare si investitii in diverse active. Clientii foarte bogati sunt motivati sa plateasca anumite sume pentru a putea beneficia de o crestere importanta a lichiditatilor acestora, ca urmare a investitiilor de pe piata monetara, realizate cu ajutorul consilierilor specializati si foarte bine pregatiti.
Este important de retinut ca in cazul acestui tip de clienti, serviciul este foarte dezirabil si i se acorda importanta cuvenita, deoarece acesti consumatori doresc o certitudine pentru administrarea finantelor proprii, atat din punct de vedere al sigurantei, confidentialitatii, cat si pentru a beneficia de ajutor in ceea ce priveste dezvoltarea finantelor de care dispun.
Un privilegiu pentru clientii private banking il reprezinta interactiunea cu un bancher personal, care este reprezentantul bancii si faciliteaza legatura intre institutia bancara si client, pentru ca acesta sa beneficieze de cele mai bune conditii pentru asigurarea nevoilor sale.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza pietei produselor si serviciilor de Private Banking in lume.docx

Imagini din acest referat Cum descarc?

Bibliografie

Bednarska-Olejniczak, D., Olejniczak, J. 2008. "Private Banking - Contemporary Challenge for Polish Banking". Disponibil la: https://www.researchgate.net/publication/256039301_Private_Banking_--_Contemporary_Challenge_for_Polish_Banking
Bicker, L. (1996). Private Banking in Europe. Routledge. Disponibil la: https://www.questia.com/library/103086353/private-banking-in-europe
Cassio Segura, A., Strehlau, S. 2012. "Personality-Based Segmentation of Brazilian Private Banking Clients". Latin American Business Review 13(4): 289-309. Disponibil la: https://www.researchgate.net/publication/250309145_Personality- Based_Segmentation_of_Brazilian_Private_Banking_Clients
Danila, N., Retail Banking (2004). Editura Expert, 2004, pp.179
Maude, D. Global Private banking and Wealth Mangement (2006). Ed. John Wiley&Sons Ltd. The Atrium, Southern Gate, Chichester, Anglia, pp. 4-5. Disponibil la: https://www.academia.edu/38607178/Global_Private_Banking_and_Wealth_Management_The_New_Realities?auto=download
Omarini, A., Molyneux, P. 2005. "Private Banking in Europe - Getting Clients & Keeping Them!". Disponibil la: https://www.researchgate.net/publication/23744043_Private_Banking_in_Europe_-_Getting_Clients_Keeping_Them?enrichId=rgreq-87c92b201b53a7e5d75b3803ef2ac2da-XXX&enrichSource=Y292ZXJQYWdlOzIzNzQ0MDQzO0FTOjk4NDgyMDE4ODQ4NzY4QDE0MDA0OTEzNTE5MTY%3D&el=1_x_3&_esc=publicationCoverPdf
Reena, R., Parthasarathy, S. 2018. "Private Banking in India- with Special Reference to HDFC". International Research Journal of Management Science & Technology 9(4): 203-208. Disponibil la: http://www.irjmst.com
WEBOGRAFIE:
https://www.bancatransilvania.ro/pentru-tine/private-banking/ .Accesat la data de 24.11.2019.
https://www.boyden.com/media/wealth-management-and-private-banking-market-overview-q1-2019-10261595/wealth-management-and-private-banking-market-overview-q1-2019.pdf .Accesat la data de 23.11.2019.
https://www.credit-suisse.com/about-us/en/reports-research/global-wealth-report.html .Accesat la data de 22.11.2019.
http://www.efin.ro/depozite/private_banking/ghid_private_banking.html .Accesat la data de 25.11.2019.
http://www.ersteprivatebanking.ro/ro/despre-noi .Accesat la data de 24.11.2019.
https://www.euromoney.com/article/b16m32n85z9l85/private-banking-and-wealth-management-survey-2018-global-results#Best%20Overall .Accesat la data de 20.11.2019.
https://www.finzoom.ro/alte-produse/private-banking/produse/bnr.Accesat la data de 24.11.2019.
https://www.investopedia.com/terms/p/privatebanking.asp .Accesat la data de 22.11.2019.
https://www.jpmorgan.com/global/about .Accesat la data de 22.11.2019.
https://www.privatebank.bankofamerica.com/solutions/individuals-families.html .Accesat la data de 23.11.2019.
https://www.privatebank.citibank.com/home/wealthy-individuals.html .Accesat la data de 23.11.2019.
https://www.profit.ro/stiri/economie/clientii-de-private-banking-ai-ing-romania-trebuie-sa-aleaga-pana-la-finele-anului-daca-vor-fi-transferati-la-ing-luxemburg-sau-raman-cu-conturile-gestionate-local-prin-home-bank-17414664 .Accesat la data de 24.11.2019.
https://www.raiffeisen.ro/private-banking/ .Accesat la data de 24.11.2019.
https://www.sgebs.ro/despre-noi/ .Accesat la data de 24.11.2019.
https://www.ubs.com/ch/en/wealth-management.html .Accesat la data de 23.11.2019.
https://www.unicredit.ro/ro/private-banking/ .Accesat la data de 24.11.2019.
https://www.wellsfargo.com/the-private-bank/palo-alto-office# .Accesat la data de 22.11.2019.


Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 5 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!