Extras din referat
Data: 28.01.2019
Unitatea de învățământ: Școala Gimnazială „Mihai Eminescu”
Clasa: a VII-a C
Profesor:
Disciplina: Educație fizică și sport
Locul de desfășurare: Sala de sport
Materiale folosite: fluier, saltele, jaloane,cercuri,saci,bănci de gimnastică
T1. Jocuri dinamice pentru dezvoltarea forței la nivelul membrelor inferioare
T2. Baschet - Joc bilateral
OBIECTIVE PEDAGOGICE:
-formarea deprinderii de a executa corect exercițiile pregătitoare;
-formarea deprinderii de a executa corect exercițiile pentru dezvoltarea forței;
-dezvoltarea capacităților motrice indemânarea și a forței;
-participarea conștientă și activă în activitatea desfășurată;
-dezvoltarea trăsăturilor de personalitate.
COMPETENȚE SPECIFICE:
- să execute corect exercițiile pregătitoare;
- să execute corect temele lecției
- să ințeleagă importanța unei posturi corecte
- să aplice in intreceri și jocuri deprinderile motrice însușite;
- să acționeze prompt la comenzile date;
- să și educe spiritul de competiție și de echipă
METODE ȘI PROCEDEE DIDACTICE: conversația, explicația, demonstrația, exercițiul
DURATA: 50 minute
Verigi Conținut Dozare Formații Evaluare
1. Organizarea colectivului de elevi
2-3 minute - alinierea clasei în linie pe un rând,
- controlul ținutei,
- salutul,
- prezența,
- anunțarea temelor
- întoarceri la stânga și la dreapta
2 minute
-în linie pe un rând
Capacitatea de organizare
Capacitatea de executare a comenzilor
2. Pregătirea organismului pentru efort
5 minute
Variante de mers si alergare:
-alergare in tempo moderat
-mers pe varfuri (4T) combinat cu mers pe calcaie (4T)
-alergare cu genunchii la piept
-alergare cu pendularea gambelor inapoi
-pas saltat
-alergare cu pasi adaugati lateral si balansarea bratelor.
-alergare serpuita
-sprint
-80 m
-10 m
-20 m
-20 m
-20 m
-20 m
-20 m
-10 m
-În coloană câte unul
Capacitatea de executare a diferitelor tipuri de mers
Capacitatea de executare a diferitelor tipuri de alergare
Preview document
Conținut arhivă zip
- Proiect didactic educatie fizica si sport clasa a VII-a.docx