Teme Control Comportament Organizational

Extras din referat Cum descarc?

I. Asteptari si implniri la locul de munca
1. Posibilitatea de promovare si avansare in cariera.
In ceea ce priveste asteptarile mele de la urmatorul loc de munca, as lua in considerare in primul rand posibilitatile de dezvoltare ce mi le poate oferi acel loc loc munca. Consider ca este foarte important pentru un angajat atat in ceea ce priveste cariera, dar si pe plan moral, sa beneficieze in cadrul unei organizatii de formare si dezvoltare profesionala. Ca aceasta asteptare sa fie indeplinita depinde in primul rand de cei care sunt la conducerea organizatiei, dar si de o persoana calificata care poate indruma angajatul in directia potrivita.
2. Salariul
O alta asteptare foarte importanta, pe langa cea de a avea parte de posibilitati de promovare este salariul, dar si beneficiile care vin impreuna cu acesta, cum ar fi tichetele de masa, decontari pentru transport, ore suplimentare platite etc. Persoanele care pot indeplini aceasta asteptare sunt cele responsabile de grila de salarizare in cadrul organizatiei.
3. Comunicarea in cadrul organizatiei
Consider comunicarea ca fiind esentiala intr-un colectiv, deoarece de acest aspect depinde si evolutia mea in cadrul unei organizatii. Prin comunicare ne adaptam mai usor intr-un colectiv, influentam atmosfera si astfel este influentat si randamentul la locul de munca. Principalele persoane care pot influenta acest aspect sunt colegii sau colegele de munca.
4. Siguranta locului de munca
Stabilitatea unui loc de munca esate foarte importanta pentru orice persoana care doreste sa isi construiasca o cariera sau pus si simplu sa isi asigure traiul, daca luam in considerare situatia acutala a economiei in Romania. Aceasta astptare este influentata in mod direct atat de angajator, cat si de angajat. Atat timp cat angajatul isi respecta indatoririle zilnice cu seriozitate, in mod normal angajatorul ar trebui sa ii asigure stabilitatea postului ocupat sau sa-l informeze din timp asupra eventualelor schimbari ce pot aparea.
5. Conditii de lucru
Pentru a putea respecta termenele limita si a indeplini obiectivele, orice angajat are nevoie de conditii bune de lucru, pornind de la echipamentele de lucru, pana la atmosfera din cadrul biroului. Responsabili de acest aspect sunt managerii fiecarui departament implicat in munca depusa de angajat. Consider ca asigurarea unor conditii optime de lucru, imi poate influenta randamentul in cadrul organizatiei, acesta fiind direct proportional cu atentia acordata de manageri acestui aspect.
6. Motivatia la locul de munca
Un alt aspect care imi poate influenta activitatea la locul de munca este modul in care managerul ma motiveaza sau ma incurajeaza. Aceasta asteptare depinde aproape in totalitate de persoanele responsabile de conducerea organizatiei, care pot sa influenteze pozitiv randamentul unui angajat recunoscandu-i performantele sau recompensandu-l atunci cand este cazul.
7. Atmosfera in care imi desfasor activitatea
Existenta unei atmosfere neplacute la locul de munca sau un mediu stresant isi spun cuvantul la un moment dat. De aceea consider ca o atmosfera placuta este importanta pentru a-mi putea desfasura activitatea in mod normal si bineinteles de a veni cu placere in fiecare zi la munca. Acesta asteptare este influentata atat de colegii de munca, dar si de superiori.
8. Ierarhizarea in cadrul organizatiei
Condiser ca o ierarhizare puternica in cadrul organizatiei in care lucrez poate fi usor demoralizanta, deoarece accesul la o persoana ierarhic superioara pentru clarificarea unei nelamuriri de orice natura este mai dificil. De acest aspect ,in cadrul unei societati sunt responsabile doar persoanele aflate in posturile de conducere.
9. Discriminarea
Discriminarea de orice fel, fizica, culturala sau sociala ma poate influenta negativ la locul de munca, deoarece m-as putea simti exclusa sau marginalizata din anumite grupuri. Egalitatea intre angajati este un aspect important in cadul firmei in care lucrez si de acest aspect sunt responsabile persoanele care o conduc. Daca acestea isi trateaza angajatii cu egalitate, constituie un exemplu clar al comportamentului ce trebuie adoptat.
10. Volumul de munca si modul de stabilire al obiectivelor
Modul de stabilire al obiectivelor ce trebuie indeplinite este important deoarece, daca performantele asteptate de la mine, ca angajat in cadrul unei organizatii nu sunt realiste sau in conformitate cu capacitatea mea de a lucra, pot aparea conflicte sau chiar acel mediu stresant care l-am precizat mai sus ca fiind un factor negativ. De acest aspect sunt responsabili managerii care trebuie sa isi cunoasca intr-o masura considerabila angajatii, astfel incat sa fie evitate situatiile de acest gen.
II. Observarea si analiza comportamentului individual.
1. Descrierea organizatiei
S.C. RETROTERM S.R.L a fost infiintata in anul 2012 sub numele de "Retro Caffe" avand ca obiect de activitate servirea specialitatilor din cafea, dar si desfacerea bauturilor alcoolice. Societatea are capital integral privat, iar obiectul de activitate al societatii S.C. RETROTERM S.R.L. conform actului constitutiv este "baruri si alte activitati de servire a bauturilor".


Fisiere in arhiva (1):

  • Teme Control Comportament Organizational.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!