Tehnici promoționale

Previzualizare referat:

Extras din referat:

1. Analiza companiei Pepsi Cola Romania producatoare a bauturii carbogazoase Mountain Dew:

Factorii de macromediu analizati sunt:

-sociali

- ex: varsta, grupul tinta al companiei il reprezinta tinerii sportivi si nu numai, acest produs fiind adresat si celorlalte categorii de consumatori indiferent de varsta;

-tehnologici

- ex: tehnologia, datorita evolutiei tehnologiei folosite de Pepsi Cola Romania a fost posibila diversificarea ambalajelor produselor Mountain Dew(sticle din material plastic de diferite cantitati, doze);

-economici

- ex: veniturile populatiei reprezinta un factor important in cadrul companiei, deoarece cresterea sau scaderea veniturilor consumatorilor este direct proportionala cu cresterea sau scaderea vanzarilor bauturilor carbogazoase Mountain Dew;

-legislativi

- ex: protectia consumatorului, compania are in vedere o testare anuala a bauturilor carbogazoase privind compozitia acestora, precum si respectarea normelor juridice impuse de legislatie comerciala.

.

Factorii de micromediu analizati sunt:

-clientii: acestia au o mare influenta asupra vanzarilor, astfel compania urmareste gradul de satisfacere al acestora;

-concurentii: compania Coca-Cola reprezinta concurentul principal al companiei analizate Pepsi Cola Romania;

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Tehnici Promotionale.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
6/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
4 pagini
Imagini extrase:
4 imagini
Nr cuvinte:
581 cuvinte
Nr caractere:
4 065 caractere
Marime:
13.70KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Economie
Tag-uri:
clienti, oferte, promovare
Predat:
la facultate
Materie:
Economie
Sus!