1. Analiza companiei Pepsi Cola Romania producatoare a bauturii carbogazoase Mountain Dew:
Factorii de macromediu analizati sunt:
-sociali
- ex: varsta, grupul tinta al companiei il reprezinta tinerii sportivi si nu numai, acest produs fiind adresat si celorlalte categorii de consumatori indiferent de varsta;
-tehnologici
- ex: tehnologia, datorita evolutiei tehnologiei folosite de Pepsi Cola Romania a fost posibila diversificarea ambalajelor produselor Mountain Dew(sticle din material plastic de diferite cantitati, doze);
-economici
- ex: veniturile populatiei reprezinta un factor important in cadrul companiei, deoarece cresterea sau scaderea veniturilor consumatorilor este direct proportionala cu cresterea sau scaderea vanzarilor bauturilor carbogazoase Mountain Dew;
-legislativi
- ex: protectia consumatorului, compania are in vedere o testare anuala a bauturilor carbogazoase privind compozitia acestora, precum si respectarea normelor juridice impuse de legislatie comerciala.
.
Factorii de micromediu analizati sunt:
-clientii: acestia au o mare influenta asupra vanzarilor, astfel compania urmareste gradul de satisfacere al acestora;
-concurentii: compania Coca-Cola reprezinta concurentul principal al companiei analizate Pepsi Cola Romania;
Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.