Tehnici Promotionale

Extras din referat Cum descarc?

1. Analiza companiei Pepsi Cola Romania producatoare a bauturii carbogazoase Mountain Dew:
Factorii de macromediu analizati sunt:
-sociali
- ex: varsta, grupul tinta al companiei il reprezinta tinerii  sportivi si nu numai, acest   produs fiind adresat si celorlalte categorii de consumatori indiferent de varsta;
-tehnologici
- ex: tehnologia, datorita  evolutiei tehnologiei folosite de Pepsi Cola Romania a fost posibila diversificarea ambalajelor produselor Mountain Dew(sticle din material plastic de diferite cantitati, doze);
-economici
- ex: veniturile populatiei reprezinta un factor important in cadrul companiei, deoarece cresterea sau scaderea veniturilor consumatorilor este direct proportionala cu cresterea sau scaderea vanzarilor bauturilor carbogazoase Mountain Dew;
-legislativi
- ex: protectia consumatorului, compania are in vedere o testare anuala a bauturilor carbogazoase privind compozitia acestora, precum si respectarea normelor juridice impuse de legislatie comerciala.
.
Factorii de micromediu analizati sunt:
-clientii: acestia au o mare influenta asupra vanzarilor, astfel compania urmareste gradul de satisfacere al acestora;
-concurentii: compania Coca-Cola reprezinta concurentul principal al companiei analizate Pepsi Cola Romania;


Fisiere in arhiva (1):

  • Tehnici Promotionale.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!