Tehnici promoționale

Extras din referat

1. Analiza SWOT
S - puncte tari: timp, clienti, furnizori.
W - puncte slabe: concurenta, pret,
O - oportunitati: calitatea serviciilor, gama larga de produse, oferte
T - amenintari: pret ridicat, concurenta, calamitati care pot distruge fabricile noastre.
2. Analiza macromediu
Factorii ce nu pot fi controlati de firma dar care pot avea influente pozitive sau negative sunt:
-	mediul economic prin evolutia preturilor dar si a veniturilor, taxe si impozite, concurenta, nivelul PIB.
-	Mediul cultural prin aparitia d noi produse, stilul de viata al clientilor.
-	Mediul politic: tendinta statului de interventie in economie, tarife si cote de import.
-	Mediul juridic: reglementari cu privire la concurenta, legi privind protectia muncii, legi antimonopol.
-	Mediul tehnologic: noile tehnologii, inovatii recente, costul si accesul la energie electrica.
3. Mediu intern
ABC Cosmetics s-a lansat in Romania in anul 2005 fiind un brand ce aducea conceptul de produse cosmetice naturiste facute doar din plante natrale pe o piata dominata la acel moment de produsele cosmetice fabricate din alte substante. Momentan avem 6 sedii in tara : Craiova, Bucuresti, Iasi, Timisoara, Constanta si Galati.
Obiectiv
Cresterea vanzarilor cu 50 % si atragerea de noi clienti in perioada 1 iunie - 
1 septembrie 2008, prin realizarea unei promotii.
Strategie
In urma unei analiza am ales sa realizam o promotie pro-causa. Firma noastra sa hotarat sa doneze 5% din veniturile din cele 3 luni ale campaniei unor Asociatii non-guvernamentale care sprijina non-testarea produselor cosmetice pe animale. Multe firme de cosmetice realizeaza testarea noilor produse pe animale fapt ce le deranjeaza pe multe dintre cliente.
Program operational
Activitati	Durata	Resurse	Responsabili
Promovarea
in media a  promotiei	1 iunie `08 -
1 septembrie `08	Bugetul promotiei
15000 euro	Departamentul relatiilor cu media
Confectionarea si lipirea de afise informative in fiecare magazin	25 iunie `08 -
1 iulie `08	Bugetul promotiei
500 RON	Firma specializata
Distribuirea si reaprovizionarea magazinelor	In functie de nivelul vanzarilor	       1500 RON	Mijloace de transport  proprii
Verificarea pe parcurs a atingerii obiectivului	25 iunie '08 - 
1 iulie '08
25 iulie '08 -
1 august '08	______	Deprtamentul de marketing
Stabilirea sumei acordate organizatiilor	2 septembrie 2008	5% din venituri	Departamentul de contabilitate
Inmanarea sumei reprezentantilor organizatiilor	5 septembrie 2008	______	Managerii firmei
Monitorizare si evaluare
Scopul acestei promotii il reprezinta atat stimularea vanzarilor cat si fidelizarea clientilor. 
Dupa cum am constatat multe dintre clientele noastre sunt iubitoare de animale. Pe parcursul promotiei vom mai face si sondaje de opinie in cadrul pentru a vedea daca am luat o decizie buna prin sprijinirea acestor organizatii.
In regulamentul promotiei vom specifica faptul ca vom dona 5% din vanzarile din acea perioada dupa plata impozitelor.
Dupa efectuarea promotiei sa constatat cresterea vanzarilor in perioada stabilita cu 45% deci obiectivul noasru a fost atins in proportie de 90%.


Fisiere in arhiva (1):

  • Tehnici promotionale.doc

Imagini din acest referat

Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.


Hopa sus!