Studiu de caz BCR

Extras din referat Cum descarc?

Trebuie sa fac si eu un studiu de caz asemanator celui care este mai jos la BCR. 
Studiu de caz:
Realizarea unui management eficient al relatiei banca - client prin implementarea sistemului CRM in Banca Comerciala Romana SA
Obiectivele strategice ale BCR in perioada 2005-2007 si misiunea bancii
- consolidarea pozitiei ocupate de banca in sistemul bancilor comerciale romanesti si in Europa Centrala si de Est -- strategie de mentinere a cotelor de piata existente in 2005;
- dezvoltarea retelei teritoriale pana la 450 de unitati teritoriale pentru realizarea servirii clientului in prin?cipal prin canalul de distributie-sucursala si agentie;
- cresterea valorii bancii pentru actionari, prin menti?nerea unei profitabilitati ridicate -- ROA minim 2,5% si ROE minim 18%;
- continuarea strategiei de diversificare initiata de Grupul BCR prin cresterea ponderii vanzarilor incrucisate si a pachetelor de servicii financiare (produse bancare, leasing, asigurari, intermediere valori mobiliare, emisiune de obligatiuni),
- cresterea satisfactiei clientilor prin furnizare de produse si servicii de cea mai buna calitate;
orestructurarea functionala, prin adoptarea unei structuri organizatorice imbunatatite a retelei si centralei, struc?tura ce va fi orientata catre clientii bancii-strategiede afaceri relationala;
- cresterea eficientei proceselor de marketing si vanzari si imbunatatirea timpului de reactie la evenimentele din piata.
Urmarea privatizarii BCR, ce va fi finalizata in perioada ian.-martie 2006, grupul austriac ERSTE va modi?fica strategia bancii si va transpune in practica o serie de obiective strategice ce vizeaza activitatea de corporate. Modi?ficarile strategiei BCR vor viza in principal:
- cresterea cotei de piata a BCR in ceea ce priveste volumul de credite acordat clientilor sai de la 26% in prezent la 30% in anul 2010;
- mentinerea cotei de piata in domeniul depozitelor la 29%;
- consolidarea pozitiei de lider al BCR in domeniul tuturor produselor bancare corporate si retail;
- dezvoltarea de noi produse adresate segmentelor de clientela IMM si microintrcprinderi;
- dezvoltarea activitatii de vanzari incrucisate la nivelul produselor si serviciilor grupul ui BCR-Erste;
- cresterea profitului net de la 15% pa. la 20% pa. in perioada 2005-2009;
- centralizarea monitorizarii activitatii de vanzari la nivelul centralei BCR;
- reducerea raportului cost venituri de la 57% in prezent la 55% in 2009;
- cresterea ROE la minimum 35% incepand cu anul 2010.
In elaborarea studiului de caz s-a tinut seama atat de obiectivele strategice initiale ale bancii, cat si de obiectivele strategice declarate de viitorul actionar pentru ca noul sistem de management al clientelei elaborat sa corespunda necesi?tatilor viitoare.
Noul actionar isi propune sa inves?teasca in perioada 2006-2008 aproximativ 100 milioane EURO in dezvoltarea sistemului informatic si optimizarea spatiilor din sucursale, ceea ce asigura resursele necesare implementarii unei aplicatii informatice performante de tip CRM.
Totodata, alte aspecte legate de dezvoltarea de noi produse bancare, cresterea activitatii de vanzari incrucisate precum si realizarea unei centralizari a monitorizarii activi?tatii de vanzari la nivelul centralei BCR nu sunt decat alte argumente suplimentare in implementarea unui sistem de tip CRM complex care sa cuprinda cat mai multe functiuni.
Ca o concluzie finala, observam ca obiectivele stra?tegice ale noului actionar sunt definite apropiat de cele initiale ale bancii, fiind insa mai concrete in privinta volu?mului investitiilor si perioadei de timp in care trebuie atinse.
Misiunea BCR
Principalul actor in realizarea procesului de sustinere a economiei reale, prin furnizarea de produse si servicii bancare competitive.
Din analiza continutului misiunii BCR se observa dorinta actionarilor ca BCR sa isi mentina pozitia de lider in sistemul bancar romanesc, sa-si dezvolte activitatea prin finantarea


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiu de caz BCR.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!