Strategii de Fidelizare a Clienților cu Ajutorul Internetului

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 2247
Mărime: 671.06KB (arhivat)
Publicat de: Patricia Cojocariu
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Conf. Dr. Rozalia Nistor
Web site-urile este cea mai buna metoda şi cea mai rapidă de prezentare unei companii, firme sau instituţii pe Internet, în informarea publicului, clienţilor cu privire la cele mai multe desfăşurări şi a tuturor activitaţilor din companiile, firmele respective.

Extras din referat

Deşi Internt-ul este un domeniu în care orcine poate intra fără cheltuieli prea mari, încâ nu este atât de accesibil cât şi-ar dori multe firme. Marile companii sunt deja adânc implimentate în folosirea Internet-lui pentru a-şi îmbunătăţi propriile unelte de achiziţie a bunurilor, dar şi pentru a duce pe web sisteme de administrare cum cunt cele de cotablizare, de plată sau de resurse umane. Provocarea pentru micile copanii constă în a învaţa cum să beneficieze de pe urma mediului electronic dispunând de un buget limitat şi de un personal redusca număr, multe dintre aceste firme putând înregistra să prima încercare de pătrundere pe web o mare confuzie, pe măsură ce încercară să concureze singur marile companii.

Dacă funcţionarea întreprinderilor cunoaşte o evoluţie datoria reţelei Internet şi comerţului electronic, la fel se întâmplă şi cu comortamentul consumatorilor. Această informaţie ne duce cu gândul la o provocare dar în acelaşi timp reprezintă o ocazie imortantă pentru întreprinderile care vin în întâmpinarea nevoilor consumatorilor.

La ora actuală este considerat un fapt de necontestat ca Internetul a bulversat comerţul. Înaite era foarte greu pentru consumatori să se informeze asupra celor mai bune preturi şi servicii oferite.Cautarile necesitau timp şi bani, iar datele privând consumul erau păstrate într-un mod egoist. Furnizorul era cel care detine comanda, cel care dădea tonul consumatorului.

La ora actuală, totuşi, consumatoruii pot găsi o multitudine de informaţii despre un produs oarecare sau serviciu. Este suficient pentru ei să facă un clic de mause pentru a găsi produse destinate consumului. Începând cu acest moment consumatorul a fost cel care a preluat comanda. S-a produs astfel o schimbare spectaculoasă în sensul ca acuma consumatorul evacuează produsele în funcţie de o nouă sau în funcţie de pertinenţa produsului vizavi de propriile nevoi.

Studiul a artă că un anumit număr de site-uri Internet nu sunt în deajuns de primitoare aceasta nu corespund nevoilor clientului. Pentru a prospera în sânul acestei noi economii, întreprinderile trebuie să adopte un model azact pe client, modelul în care principalul “ produs” este satisfacrea cilentului ş nu bunuri sau serviciile pe care acestea le vînd clientului. Avantajele pentru client sunt evidente: controlul deplin aupra produsului comadat, preturi mai bune şi termene de livrae mai scurte.

Cu toate acestea , firmele care-şi comercializează produsele prin Interenet şi au ca principal obiectiv reducerea stocurilor, vor cunoaşte esecul, deoarece accentul trebuie pus mai ales pe relaţia cu clientul.

Firmele care-şi comercializeaza produsele prin Internet şi au ca principal obiectiv reducerea stocurilor, vor cunoaste esecul, deoarece accentul trebuie pus mai ales pe relaţia cu clientul.

De exemplu Compania Senior Software este o companie privată cu capital integral românesc ce oferă servicii de consultanţă şi dezvoltare în domeniul managementului afacerilor şi comunicarii online în mediile interactive.

Senior Software Str. Frunzei 41, etaj 2 IRIDEX Building

Sector 2, Bucureşti, Tel: (021) 326 05 46, Fax: (021) 326 05 48.

Divizia Web Seniorilor Software dezvoltă şi implimentează strategii de marketing şi comunicări online şi aplicaţii bazate pe internet. Având o experinenţă largă şi un portofoliu de clienţi din cele mai diverse domenii, Senior Software sprijina companiile în construirea şi sustinerea unor identităţi web puternice şi coerente.

Preview document

Strategii de Fidelizare a Clienților cu Ajutorul Internetului - Pagina 1
Strategii de Fidelizare a Clienților cu Ajutorul Internetului - Pagina 2
Strategii de Fidelizare a Clienților cu Ajutorul Internetului - Pagina 3
Strategii de Fidelizare a Clienților cu Ajutorul Internetului - Pagina 4
Strategii de Fidelizare a Clienților cu Ajutorul Internetului - Pagina 5
Strategii de Fidelizare a Clienților cu Ajutorul Internetului - Pagina 6
Strategii de Fidelizare a Clienților cu Ajutorul Internetului - Pagina 7
Strategii de Fidelizare a Clienților cu Ajutorul Internetului - Pagina 8
Strategii de Fidelizare a Clienților cu Ajutorul Internetului - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Strategii de Fidelizare a Clientilor cu Ajutorul Internetului.doc

Alții au mai descărcat și

Consumatorul digital și analiza comportamentului lui pe platformele CRM

Capitolul 1. Platformele CRM. Necesitate sau moft? În acest capitol vom aprofunda anumite informații despre gestiunea relațiilor cu clienții, vom...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Managementul Relațiilor cu Clienții la SC Somaco SA

Motivaţia alegerii temei Este greu de multe ori să ne explicăm nouă înşine de ce facem anumite lucruri şi nu altele, de ce adoptăm anumite...

Publicitatea și Promovarea prin Internet

1.1 Reteaua Internet Internet-ul reprezinta mai mult decât o retea uriasa ce uneste milioane de calculatoare. El constituie o retea de retele si...

Studiu Privind Sistemele de Management al Relațiilor cu Clienții

INTRODUCERE În această lucrare îmi propun să realizez un studiu privind sistemele de management al relaţiilor cu clienţii şi să evidenţiez...

Marketing pe Internet

LISTA FIGURILOR ŞI GRAFICELOR Figura Nr.1: Sumarul procesului de creare a unui site web. Figura Nr.2 : Repartizarea utilizatorilor de Internet pe...

Deschidere Afacere

1. Rezumat Acest plan de marketing reprezintă un document în care sunt prezentate în detaliu criteriile care ne face să credem că realizarea unei...

Teorie managementul relațiilor cu clienții

Capitolul I Managementul Relaţiilor cu Clienţii Introducere Noţiunea de Management al relaţiei cu clienţii a devenit populară la mijlocul...

Analiza Performanței și Evaluarea unui Proiect de Investiții Directe

CAPITOLUL I – Introducere 1. Motivarea temei O dată cu aderarea României la Uniunea Europeană şi creşterea concurenţei în domeniul proiectării,...

Analiza comparativă a site-urilor de comerț electronic - cosmetice

Capitolul 1. Introducere Pentru elaborarea proiectului “Analiza comparativa a site-urilor” am ales ca domeniu piata cosmeticelor, analizand...

Ai nevoie de altceva?