Desi Internt-ul este un domeniu in care orcine poate intra fara cheltuieli prea mari, inca nu este atat de accesibil cat si-ar dori multe firme. Marile companii sunt deja adanc implimentate in folosirea Internet-lui pentru a-si imbunatati propriile unelte de achizitie a bunurilor, dar si pentru a duce pe web sisteme de administrare cum cunt cele de cotablizare, de plata sau de resurse umane. Provocarea pentru micile copanii consta in a invata cum sa beneficieze de pe urma mediului electronic dispunand de un buget limitat si de un personal redusca numar, multe dintre aceste firme putand inregistra sa prima incercare de patrundere pe web o mare confuzie, pe masura ce incercara sa concureze singur marile companii. Daca functionarea intreprinderilor cunoaste o evolutie datoria retelei Internet si comertului electronic, la fel se intampla si cu comortamentul consumatorilor. Aceasta informatie ne duce cu gandul la o provocare dar in acelasi timp reprezinta o ocazie imortanta pentru intreprinderile care vin in intampinarea nevoilor consumatorilor. La ora actuala este considerat un fapt de necontestat ca Internetul a bulversat comertul. Inaite era foarte greu pentru consumatori sa se informeze asupra celor mai bune preturi si servicii oferite.Cautarile necesitau timp si bani, iar datele privand consumul erau pastrate intr-un mod egoist. Furnizorul era cel care detine comanda, cel care dadea tonul consumatorului. La ora actuala, totusi, consumatoruii pot gasi o multitudine de informatii despre un produs oarecare sau serviciu. Este suficient pentru ei sa faca un clic de mause pentru a gasi produse destinate consumului. Incepand cu acest moment consumatorul a fost cel care a preluat comanda. S-a produs astfel o schimbare spectaculoasa in sensul ca acuma consumatorul evacueaza produsele in functie de o noua sau in functie de pertinenta produsului vizavi de propriile nevoi. Studiul a arta ca un anumit numar de site-uri Internet nu sunt in deajuns de primitoare aceasta nu corespund nevoilor clientului. Pentru a prospera in sanul acestei noi economii, intreprinderile trebuie sa adopte un model azact pe client, modelul in care principalul " produs" este satisfacrea cilentului s nu bunuri sau serviciile pe care acestea le vind clientului. Avantajele pentru client sunt evidente: controlul deplin aupra produsului comadat, preturi mai bune si termene de livrae mai scurte. Cu toate acestea , firmele care-si comercializeaza produsele prin Interenet si au ca principal obiectiv reducerea stocurilor, vor cunoaste esecul, deoarece accentul trebuie pus mai ales pe relatia cu clientul. Firmele care-si comercializeaza produsele prin Internet si au ca principal obiectiv reducerea stocurilor, vor cunoaste esecul, deoarece accentul trebuie pus mai ales pe relatia cu clientul. De exemplu Compania Senior Software este o companie privata cu capital integral romanesc ce ofera servicii de consultanta si dezvoltare in domeniul managementului afacerilor si comunicarii online in mediile interactive. Senior Software Str. Frunzei 41, etaj 2 IRIDEX Building Sector 2, Bucuresti, Tel: (021) 326 05 46, Fax: (021) 326 05 48. Divizia Web Seniorilor Software dezvolta si implimenteaza strategii de marketing si comunicari online si aplicatii bazate pe internet. Avand o experinenta larga si un portofoliu de clienti din cele mai diverse domenii, Senior Software sprijina companiile in construirea si sustinerea unor identitati web puternice si coerente.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).