Extras din referat
Deşi Internt-ul este un domeniu în care orcine poate intra fără cheltuieli prea mari, încâ nu este atât de accesibil cât şi-ar dori multe firme. Marile companii sunt deja adânc implimentate în folosirea Internet-lui pentru a-şi îmbunătăţi propriile unelte de achiziţie a bunurilor, dar şi pentru a duce pe web sisteme de administrare cum cunt cele de cotablizare, de plată sau de resurse umane. Provocarea pentru micile copanii constă în a învaţa cum să beneficieze de pe urma mediului electronic dispunând de un buget limitat şi de un personal redusca număr, multe dintre aceste firme putând înregistra să prima încercare de pătrundere pe web o mare confuzie, pe măsură ce încercară să concureze singur marile companii.
Dacă funcţionarea întreprinderilor cunoaşte o evoluţie datoria reţelei Internet şi comerţului electronic, la fel se întâmplă şi cu comortamentul consumatorilor. Această informaţie ne duce cu gândul la o provocare dar în acelaşi timp reprezintă o ocazie imortantă pentru întreprinderile care vin în întâmpinarea nevoilor consumatorilor.
La ora actuală este considerat un fapt de necontestat ca Internetul a bulversat comerţul. Înaite era foarte greu pentru consumatori să se informeze asupra celor mai bune preturi şi servicii oferite.Cautarile necesitau timp şi bani, iar datele privând consumul erau păstrate într-un mod egoist. Furnizorul era cel care detine comanda, cel care dădea tonul consumatorului.
La ora actuală, totuşi, consumatoruii pot găsi o multitudine de informaţii despre un produs oarecare sau serviciu. Este suficient pentru ei să facă un clic de mause pentru a găsi produse destinate consumului. Începând cu acest moment consumatorul a fost cel care a preluat comanda. S-a produs astfel o schimbare spectaculoasă în sensul ca acuma consumatorul evacuează produsele în funcţie de o nouă sau în funcţie de pertinenţa produsului vizavi de propriile nevoi.
Studiul a artă că un anumit număr de site-uri Internet nu sunt în deajuns de primitoare aceasta nu corespund nevoilor clientului. Pentru a prospera în sânul acestei noi economii, întreprinderile trebuie să adopte un model azact pe client, modelul în care principalul “ produs” este satisfacrea cilentului ş nu bunuri sau serviciile pe care acestea le vînd clientului. Avantajele pentru client sunt evidente: controlul deplin aupra produsului comadat, preturi mai bune şi termene de livrae mai scurte.
Cu toate acestea , firmele care-şi comercializează produsele prin Interenet şi au ca principal obiectiv reducerea stocurilor, vor cunoaşte esecul, deoarece accentul trebuie pus mai ales pe relaţia cu clientul.
Firmele care-şi comercializeaza produsele prin Internet şi au ca principal obiectiv reducerea stocurilor, vor cunoaste esecul, deoarece accentul trebuie pus mai ales pe relaţia cu clientul.
De exemplu Compania Senior Software este o companie privată cu capital integral românesc ce oferă servicii de consultanţă şi dezvoltare în domeniul managementului afacerilor şi comunicarii online în mediile interactive.
Senior Software Str. Frunzei 41, etaj 2 IRIDEX Building
Sector 2, Bucureşti, Tel: (021) 326 05 46, Fax: (021) 326 05 48.
Divizia Web Seniorilor Software dezvoltă şi implimentează strategii de marketing şi comunicări online şi aplicaţii bazate pe internet. Având o experinenţă largă şi un portofoliu de clienţi din cele mai diverse domenii, Senior Software sprijina companiile în construirea şi sustinerea unor identităţi web puternice şi coerente.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Strategii de Fidelizare a Clientilor cu Ajutorul Internetului.doc