Strategia de Dezvoltare in Cadrul SC Romtelecom SA

Cuprins referat Cum descarc?

Capitolul I: Descrierea firmei si a identitatii ei
1.1. Scurt istoric 2
1.2. Prezentarea firmei 3
1.3. Structura actionariatului 4
1.4. Obiectul de activitate al societatii 5
1.5. Servicii pentru persoane fizice si juridice 6
1.6. Misiunea firmei 7
1.7. Sistemul organizatoric 9
1.8. Consiliul de administratie 11
Capitolul II: Strategia de dezvoltare a companiei
2.1. Obiective 12
2.2. Matricea SWOT 16
2.3. Strategii 18
2.4. Tehnici de vanzare 19
2.5. Oferta comerciala pentru persoane fizice 24
2.6. Resurse umane 29
Concluzii 32
Bibliografie 33


Extras din referat Cum descarc?

CAPITOLUL I
Descrierea firmei si a identitatii ei 
1.1. SCURT ISTORIC
Prezenta de mai mult de 75 ani pe piata romaneasca, Romtelecom este astazi una dintre cele mai bine cotate companii din Romania, depasind perioada de dificultati financiare prin care a trecut in urma cu cativa ani, cu servicii si produse de cea mai inalta calitate, cu o intrare spectaculoasa pe pietele de Internet si televiziune digitala si planuri indraznete pentru viitor.
In anul 1930 se infiinteaza SART ("Societatea Anonima Romana a Telefoanelor"), cu 90% capital strain, din partea ITT (SUA).
Intre anii 1949-1989 Ministerul Postelor si Telecomunicatiilor incorporeaza compania de telecomunicatii nationalizata si transformata in departament. Investitiile in retea si tehnologie sunt limitate.
In decembrie 1989 se infiinteaza ROM-POST-TELECOM, ca operator de stat in domeniul telecomunicatiilor postei si broadcasting.
In iulie 1991 are loc reorganizarea Rom-Post-Telecom. Infiintarea Romtelecom ca operator de servicii de telecomunicatii, titularul monopolului pentru servicii de baza. Repere ale starii momentului: penetrarea serviciilor de telefonie atingea 9,5%, tehnologia folosita era analogica, in mediu rural se foloseau preponderent centrale manuale.
La 1 Noiembrie 1997 Romtelecom devine societate pe actiuni si este pregatita pentru privatizare.
In decembrie 1998 Hellenic Telecommunications Organization (OTE) achizitioneaza 35% din actiunile Romtelecom plus uzufruct pentru inca 16%, platind 675 mil. USD, preluand totodata managementul firmei; se incheie un contract de management pe 2 ani cu firma GTE (azi Verizon) din SUA.
A doua etapa a privatizarii are loc in 2003, in urma careia devine actionar majoritar cu 54,01% din capitalul soical, platind 273 mil USD. Restul actiunilor sunt detinute de statul roman, prin Ministerul Comunicatilor si Tehnologiei Informatiei.
In anul 2005 MCTI anunta initierea procesului de continuare a privatizarii Romtelecom pentru actiunile detinute de statul roman, cel mai probabil printr-o oferta publica de actiuni.
In decembrie 2006. Romtelecom a intrat pe piata servciilor de televiziune digitala, serviciul fiind disponibil pe teritoriu Romaniei clientilor companiei prin servicile furnizate de voce si internet si date, precum si clientilor potentiali
1.2. PREZENTAREA FIRMEI
Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania a depus eforturi considerabile pentru a ajunge la acest nivel si a strabatut perioade de tranzitie nu tocmai usoare si nu intotdeauna intelese si acceptate de marea masa a romanilor. Chiar si dupa privatizarea din decembrie 1988, Romtelecom a fost perceput in continuare de cei mai multi dintre acestia ca furnizor de servicii sociale, aceasta datorandu-se cu siguranta traditiei sale indelungate ca unic operator de telefonie fixa din Romania. Romtelecom este insa astazi un adevarat operator competitiv de comunicatii.
Schimbarea vine dupa implementarea unui plan de transformare initiat in anul 2003 care a concis cu liberalizarea pietei comunicatiilor din Romania, iar pentru Romtelecom pierderea monopolului a reprezentat cel mai puternic stimul pana in acel moment.


Fisiere in arhiva (1):

  • Strategia de Dezvoltare in Cadrul SC Romtelecom SA.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!