Rolurile - activitățile și responsabilitățile unui manager

Previzualizare referat:

Extras din referat:

In primul si in primul rand domnul manager considera ca lucrul cel mai important este alcatuirea echipei cu care lucreaza. Spune ca firma nu poate fii productiva daca angajatii nu au o adevarata pasiune pentru cea ce fac. Participa la fiecare angajare fiind foarte atent la anumite aspecte cum ar fi: motivarea, pregatirea profesionala, cultura, experienta Domnul manager vede firma ca pe o familie, unde fiecare om face diferenta. Daca o "rotita" merge prost trebuie schimbata, adica daca o persoana nu este la inaltimea cerintelor nu va mai fi pastrat pe post. Indiferent de cea ce fac angajatii, independent unul de celalalt, totul se reflecta asupra organizatiei.

Desemenea domnul manager considera ca un lucru important este comunicarea cu angajatii. Este adeptul brainstorming-ului, sedinte in care angajatii pot vorbi liber, exprimandu-si parerea, aducand noi idei. In urma acestor sedinte coreland ideile lui cu cele ale angajatilor poate lua mult mai usor o decizie. Ii place sa discute cu fiecare angajat in parte despre problemele pe care le au acestia, nemultumirile lor, deoarece aceste probleme pot duce la ingreunarea desfasurarii activitatii firmei.Domnul manager considera ca trebuie sa fie un exemplu pentru angajatisi sa-i stimuleze in activitatea lor.

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Rolurile - Activitatile si Responsabilitatile unui Manager.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
5/10 (6 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
1 pagini
Imagini extrase:
1 imagini
Nr cuvinte:
550 cuvinte
Nr caractere:
2 993 caractere
Marime:
8.57KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Economie
Tag-uri:
manager, experienta
Predat:
la facultate
Materie:
Economie
Sus!