Relatiile Publice si Publicitatea Firmei

Extras din referat Cum descarc?

Functia PR intr-o firma , de obicei manevrata de o agentie din exteriorul companiei, este pregatita sa angajeze eforturi pozitive pentru construirea unei imagini publice puternic pozitive si pentru a se descurca cu orice posibil eveniment negativ care ar afecta imaginea firmei. In afara de indiciile principale in realizarea unei imagini publice si constituentii sai, putem identifica 6 obiective primare pentru PR:
- Promovarea bunavointei. Exista o functie de construire a imaginii de relatii publice. Evenimentele din industrie si activitatile comunitare care sunt reflectate favorabil intr-o firma sunt scoase in evidenta corespunzator. Cand angajatii de la General Electric au participat la programul "CASE PENTRU OAMENI", acest eveniment a fost intens mediatizat.
- Promovarea unui produs sau a unui serviciu. Comunicatele de presa sau evenimentele care cresc media de cunoscatori ai actiunilor firmei pot fi accentuate prin PR. Firmele mari de produse farmaceutice, asa cum sunt Glaxo si Merck elibereaza comunicate de presa ori de cate ori noi medicamente sunt descoperite sau atunci cand Comisia pentru Sanatate Publica le aproba.
- Pregatirea comunicarii interne. Raspandirea de informatii si corectarea/indreptarea actiunilor de dezinformare in cadrul unei firme pot reduce impactul zvonurilor si pot creste sprijinul angajatilor. Pentru evenimente ca reducerea de forte de munca sau fuziunea de firme, comunicarea interna poate face multe pentru a alunga zvonurile ce circula printre angajatii firmei sau in comunitatea locala.


Fisiere in arhiva (1):

  • Relatiile Publice si Publicitatea Firmei.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!