Protect Life - Protected for Life

Extras din referat Cum descarc?

I. Prezentare
Protect Life a fost infiintata la sfarsitul lui 2001 cand a inceput activitatea de vanzari de asigurari de viata in Bucuresti. In prezent, Protect Life are agentii deschise in urmatoarele orase: Bucuresti, Arad, Brasov,Constanta, Iasi, Oradea, Pitesti, si Timisoara.
Dupa cinci ani de activitate, Protect Life este in top 10 pe piata romaneasca. Valoarea serviciilor oferite a fost rapid recunoscuta pe piata de profil din Romania, aceasta aducand aproape 200.000 de clienti. Cei peste 250 de clienti corporatisti contractati in acest moment, precum si numarul angajatilor asigurati de aproape 30.000 reprezinta o dovada a rezultatelor remarcabile inregistrate pe piataCompania se situeaza pe locul 3 pe piata romaneasca a asigurarilor, detinand o cota de de piata de 15%. 
Forta de vanzari este compusa din circa 1.200 de consultanti si 100 de manageri, compania fiind reprezentata si prin brokeri prezenti peste tot in tara. 
Modul in care produsele si serviciile de asigurare sunt special concepute si oferite clientilor nostri reprezinta ingredientul principal al succesului companiei pe piata romaneasca. 
Compania crede cu adevarat ca cel mai important capital il reprezinta clientii. Tocmai de aceea, principala preocupare a consultantilor de asigurare este aceea de a oferi solutii financiare personalizate, special destinate fiecarui client in parte.
Planificarea financiara este elementul cheie pentru indeplinirea obiectivelor financiare pe termen lung. De aceea, intreaga activitate se sprijina pe valori precum: profesionalism si integritate, calitate si comunicare deschisa.
CONCLUZII
Obiectivele strategice ale societatii ar putea fi sintetizate astfel: modernizare - calitate - eficientizare maxima. In strategia de dezvoltare a ASIROM aceste obiective se materializeaza in actiuni precise, concretizate in: diversificarea gamei de produse si servicii specifice oferite clientilor actuali si potentiali in concordanta cu legislatia in vigoare; orientarea, cu precadere, spre segmentele de piata nou aparute; aplicarea unor metode flexibile de organizare si structurare a resurselor umane in vederea cresterii competentei profesionale, a eficientei personalului si prestarea unor servicii ireprosabile asiguratilor; perfectionarea produselor existente; cresterea calitatii serviciilor; perfectionarea managementului resurselor umane si optimizarea investitiilor de capital. 
Pozitia fruntasa a Protect Life atinsa intr-un interval de timp relative mic este datorata unei campanii publicitare agresive si a seriozitatii cu care compania trateaza cerintele pietei,precum si calitatea serviciilor prestate.
Protect Life se constituie astazi intr-unul din reperele importante ale industriei asigurarilor din Romania, cu o cifra de afaceri care o situeaza in piata de profil pe pozitia a treia.
Dezvoltarea si diversificarea produselor si serviciilor oferite de companii la ora actuala este exponentiala. Acest fapt a facut ca o companie sa se diferentieze astazi, in fata clientilor sai, nu prin ceea ce furnizeaza, ci prin felul cum furnizeaza. 
Acest principiu a stat la baza dezvoltarii si evolutiei Protect Life din momentul semnarii actului constitutiv al societatii. Convingerea ca singura cale viabila spre succes este clientul multumit si, prin urmare, calitatea serviciilor, a facut ca dezvoltarea societatii sa se realizeze pe fundamente sanatoase.
Pentru anul 2006 Protect Life a anuntat rezultate solide, cu o crestere de 18,3% a profitului, care a atins 35,8 milioane RON la sfarsitul anului trecut. Protect Life si-a consolidat si in 2006 pozitia in top 10 pe piata asigurarilor de viata din Romania, detinand in prezent o cota de piata de 15%.
II.Produse si servicii
Protect Life ofera asigurari atat pentru personae fizice cat si pentru personae juridice.Totusi compania pune accecnt pe asigurarea persoanelor fizice,in special a asigurarilor de viata.
Primele de asigurare se stabilesc ca urmare a unor calcule bazate pe tabele de mortalitate si statistici demografice. Valoarea primei de asigurare depinde de mai multi factori, cum ar fi :
- Varsta
- Sexul
- Durata pentru care se doreste incheierea contractului de 
asigurare
- Suma asigurata
- Tipul asigurarii
- Starea de sanatate a persoanei asigurate
- Gradul de risc implicat de ocupatia persoanei asigurate
In functie de frecventa de plata a primelor de asigurare, precum si de valoarea acestora, Protect Life ofera anumite reduceri procentuale din valoarea primelor platite.
Incheierea unei polite de asigurare este cat se poate de simpla, trebuie sa urmati cativa pasi:
Determinarea, cu ajutorul consultantului, a sumei asigurate conform nevoilor care trebuie acoperite in functie de nivelul veniturilor si al angajamentelor financiare si de obiectivele personale
Determinarea orizontului de timp necesar pentru atingerea obiectivelor personale


Fisiere in arhiva (1):

  • Protect Life - Protected for Life.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!