Protect Life - Protected for Life

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 15 în total
Cuvinte : 3821
Mărime: 44.19KB (arhivat)
Publicat de: Bogdan Cornea
Puncte necesare: 6
prezentat la ASE, Facultatea de Economie

Extras din referat

I. Prezentare

Protect Life a fost infiintata la sfarsitul lui 2001 cand a inceput activitatea de vanzari de asigurari de viata in Bucuresti. In prezent, Protect Life are agentii deschise in urmatoarele orase: Bucuresti, Arad, Brasov,Constanta, Iasi, Oradea, Pitesti, si Timisoara.

Dupa cinci ani de activitate, Protect Life este in top 10 pe piata romaneasca. Valoarea serviciilor oferite a fost rapid recunoscuta pe piata de profil din Romania, aceasta aducand aproape 200.000 de clienti. Cei peste 250 de clienti corporatisti contractati in acest moment, precum si numarul angajatilor asigurati de aproape 30.000 reprezinta o dovada a rezultatelor remarcabile inregistrate pe piataCompania se situeaza pe locul 3 pe piata romaneasca a asigurarilor, detinand o cota de de piata de 15%.

Forta de vanzari este compusa din circa 1.200 de consultanti si 100 de manageri, compania fiind reprezentata si prin brokeri prezenti peste tot in tara.

Modul în care produsele şi serviciile de asigurare sunt special concepute şi oferite clienţilor noştri reprezintă ingredientul principal al succesului companiei pe piaţa românească.

Compania crede cu adevărat că cel mai important capital îl reprezintă clienţii. Tocmai de aceea, principala preocupare a consultanţilor de asigurare este aceea de a oferi soluţii financiare personalizate, special destinate fiecărui client în parte.

Planificarea financiară este elementul cheie pentru îndeplinirea obiectivelor financiare pe termen lung. De aceea, întreaga activitate se sprijină pe valori precum: profesionalism şi integritate, calitate şi comunicare deschisă.

CONCLUZII

Obiectivele strategice ale societatii ar putea fi sintetizate astfel: modernizare – calitate – eficientizare maxima. In strategia de dezvoltare a ASIROM aceste obiective se materializeaza in actiuni precise, concretizate in: diversificarea gamei de produse si servicii specifice oferite clientilor actuali si potentiali in concordanta cu legislatia in vigoare; orientarea, cu precadere, spre segmentele de piata nou aparute; aplicarea unor metode flexibile de organizare si structurare a resurselor umane in vederea cresterii competentei profesionale, a eficientei personalului si prestarea unor servicii ireprosabile asiguratilor; perfectionarea produselor existente; cresterea calitatii serviciilor; perfectionarea managementului resurselor umane si optimizarea investitiilor de capital.

Pozitia fruntasa a Protect Life atinsa intr-un interval de timp relative mic este datorata unei campanii publicitare agresive si a seriozitatii cu care compania trateaza cerintele pietei,precum si calitatea serviciilor prestate.

Protect Life se constituie astăzi într-unul din reperele importante ale industriei asigurărilor din România, cu o cifră de afaceri care o situează în piaţa de profil pe poziţia a treia.

Dezvoltarea si diversificarea produselor si serviciilor oferite de companii la ora actuala este exponentiala. Acest fapt a facut ca o companie sa se diferentieze astazi, in fata clientilor sai, nu prin ceea ce furnizeaza, ci prin felul cum furnizeaza.

Acest principiu a stat la baza dezvoltarii si evolutiei Protect Life din momentul semnarii actului constitutiv al societatii. Convingerea ca singura cale viabila spre succes este clientul multumit si, prin urmare, calitatea serviciilor, a facut ca dezvoltarea societatii sa se realizeze pe fundamente sanatoase.

Pentru anul 2006 Protect Life a anunţat rezultate solide, cu o creştere de 18,3% a profitului, care a atins 35,8 milioane RON la sfârşitul anului trecut. Protect Life şi-a consolidat şi în 2006 poziţia in top 10 pe piaţa asigurărilor de viaţă din România, deţinând în prezent o cotă de piaţă de 15%.

II.Produse si servicii

Protect Life ofera asigurari atat pentru personae fizice cat si pentru personae juridice.Totusi compania pune accecnt pe asigurarea persoanelor fizice,in special a asigurarilor de viata.

Primele de asigurare se stabilesc ca urmare a unor calcule bazate pe tabele de mortalitate şi statistici demografice. Valoarea primei de asigurare depinde de mai mulţi factori, cum ar fi :

- Vârsta

- Sexul

- Durata pentru care se doreşte încheierea contractului de

asigurare

- Suma asigurată

- Tipul asigurării

- Starea de sănătate a persoanei asigurate

- Gradul de risc implicat de ocupaţia persoanei asigurate

În funcţie de frecvenţa de plată a primelor de asigurare, precum şi de valoarea acestora, Protect Life oferă anumite reduceri procentuale din valoarea primelor plătite.

Încheierea unei poliţe de asigurare este cât se poate de simplă, trebuie să urmaţi câţiva paşi:

Determinarea, cu ajutorul consultantului, a sumei asigurate conform nevoilor care trebuie acoperite în funcţie de nivelul veniturilor şi al angajamentelor financiare şi de obiectivele personale

Determinarea orizontului de timp necesar pentru atingerea obiectivelor personale

Preview document

Protect Life - Protected for Life - Pagina 1
Protect Life - Protected for Life - Pagina 2
Protect Life - Protected for Life - Pagina 3
Protect Life - Protected for Life - Pagina 4
Protect Life - Protected for Life - Pagina 5
Protect Life - Protected for Life - Pagina 6
Protect Life - Protected for Life - Pagina 7
Protect Life - Protected for Life - Pagina 8
Protect Life - Protected for Life - Pagina 9
Protect Life - Protected for Life - Pagina 10
Protect Life - Protected for Life - Pagina 11
Protect Life - Protected for Life - Pagina 12
Protect Life - Protected for Life - Pagina 13
Protect Life - Protected for Life - Pagina 14
Protect Life - Protected for Life - Pagina 15

Conținut arhivă zip

  • Protect Life - Protected for Life.doc

Te-ar putea interesa și

Fortress Denmark - New Times, New Demands

1. Introduction This project is inspired by the controversial climate surrounding the contemporary Danish integration debate. During the last...

American Revolution

INTRODUCTION The American Revolution (1775-1783) was a conflict between 13 British colonies in North America and their parent country, Great...

Rules Governing Protection of Civilians During Armed Conflicts

HISTORICAL EVOLUTION UP TO THE SECOND WORLD WAR In classical international law, rules on the protection of civilian population were reduced in...

Business Communicatio - Comunicare în Afaceri

Nota: Materialul prezent a fost conceput în primul rând ca un suport de studiu individual pentru studentii anului II la specializarile...

Turism

LECTURE NOTES 1 PERSPECTIVES ON INTERNATIONAL TOURISM 1. Introduction to global tourism The travel and tourism industry is the world’s largest...

Ai nevoie de altceva?