Promovarea Motorinei Aditivate

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 1726
Mărime: 76.12KB (arhivat)
Publicat de: Paul Murariu
Puncte necesare: 6

Cuprins

  1. CUPRINS 1
  2. Capitolul I Prezentarea firmei 2
  3. Capitolul II Campania de promovare 4
  4. CONCLUZII ŞI RECOMANDĂRI 8

Extras din referat

Capitolul I Prezentarea firmei

Cu activităţi în domeniile: Explorare şi Producţie, Rafinare, Marketing, Gaze naturale si Energie, Petrom are rezerve dovedite de petrol şi de gaz de 854 mil. bep, o capacitate maximă de rafinare de 8 milioane tone metrice pe an, aproximativ 540 benzinării în România şi 270 în Moldova, Bulgaria şi Serbia.

Obiectul de activitate conform CAEN este : Extractia petrolului brut

Misiune şi viziune

Compania s-a angajat să isi consolideze poziţia de lider în industria de ţiţei şi gaze din Sud-Estul Europei, având rolul de centru operaţional în activitatea de marketing al Grupului OMV în Sud-Estul Europei, şi pentru explorare şi producţie în România şi regiunea Caspică.

Descopera, produce şi proceseaza ţiţei şi gaze şi distribuie combustibili şi alte produse petroliere în vederea asigurarii energiei şi mobilităţii în România şi în regiunile învecinate. Creşterea profitabilă şi sustenabilă a companiei este benefică pentru acţionari, clienţi angajaţi şi economia României în general şi de aceea este centrul tuturor activităţilor companiei.

Strategia

După un proces profund şi de succes de restructurare şi modernizare, Petrom ţinteşte poziţia de jucător cheie pe piaţa energetică din regiune.

Pentru a-si atinge obiectivul de lider energetic integrat în SEE, cu performanţe şi flexibilitate crescute, isi concentreaza eforturile pe consolidarea şi extinderea businessului de hidrocarburi, pe diversificarea portofoliului de activităţi prin producerea de electricitate, pe creşterea eficienţei şi valorificarea integrării în toate segmentele. Într-un mediu marcat de provocări, atât din punct de vedere economic cât şi al obligaţiilor de mediu, Petrom continuă investiţiile în proiecte cheie şi pentru maximizarea performanţelor. Astfel, isi asigură creşterea durabilă şi furnizeaza clienţilor un portofoliu diversificat de produse energetice, de la carburanţi la gaze şi electricitate, la standardele de calitate ale UE. Cu investiţii anuale de peste 1 miliard de euro, reprezenta un factor de creştere economică în România, prin efectul de multiplicare al investiţiilor sale.

Motorina aditivata este un carburant de calitate pentru maşini cu orice tip de motor cu aprindere prin compresie (diesel); este un carburant care asigură respectarea normelor de emisie Euro 5, este de calitate superioară, conferită de utilizarea unui pachet multifuncţional de aditivi, care permite: imbunătăţirea performanţelor motorului si o protecţie mai buna a acestuia, extra kilometri si emisii mai mici, carburant fără sulf, carburant prietenos cu mediul datorită conţinutului redus de hidrocarburi poliaromatice, asigură o autoaprindere corectă prin nivelul corespunzător al cifrei cetanice, adaptat la toate condiţiile climaterice din Romania.

Statia Petrom, care promoveaza motorina aditivata este situata in orasul Negresti, din judetul Vaslui.

Capitolul II Campania de promovare

Primele motoare de automobile “explodau” de fiecare dată când era utilizată benzină sau motorină de slabă calitate. În 1921, Thomas Midgley Jr. a folosit tetraetil de plumb ca aditiv antidetonant în combustibil pentru a face motoarele să funcţioneze mai bine şi mai silenţios. În 1926, pentru măsurarea calităţii carburantului (toleranţa la compresie), a fost introdus un clasament al cifrelor. Folosirea aditivilor pe bază de plumb a fost redusă în anii 1970 din cauza preocupărilor privind mediul înconjurător.

În prezent, cantităţi mici de substanţe chimice (alcooli, eteri) sunt adăugate în combustibil pentru a îmbunătăţi cifra octanică şi performanţele carburantilor (inhibitori metalici), pentru a reduce fricţiunea din interiorul motorului şi pentru a prelungi durata de viaţă a acestuia (detergenţi). În unele zone, din considerente geografice, sunt utilizaţi aditivi chimici sezonieri, precum adăugarea de metanol pentru a preveni îngheţarea conductei de combustibil.

Obiectivele promovarii acestui tip de motorina sunt cresterea numarului de clienti ai companiei, dar mai ales, utilizarea acestui tip de motorina scade numarul de evenimente neplacute in timpul iernii.

Preview document

Promovarea Motorinei Aditivate - Pagina 1
Promovarea Motorinei Aditivate - Pagina 2
Promovarea Motorinei Aditivate - Pagina 3
Promovarea Motorinei Aditivate - Pagina 4
Promovarea Motorinei Aditivate - Pagina 5
Promovarea Motorinei Aditivate - Pagina 6
Promovarea Motorinei Aditivate - Pagina 7
Promovarea Motorinei Aditivate - Pagina 8
Promovarea Motorinei Aditivate - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Promovarea Motorinei Aditivate.docx

Alții au mai descărcat și

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Ai nevoie de altceva?