Proiect tehnici promoționale - HTC

Referat
8.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 2211
Mărime: 20.27KB (arhivat)
Publicat de: Paula Bucur
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Indrumator Nistor Cristian

Extras din referat

HTC Corporation, cunoscut şi sub denumirea High Tech Computer Corporation, este o companie care fabrică în mare Pocket PC-uri bazate pe sistemul de operare Microsoft Windows Mobile. Înfiinţată pe data de 15 mai 1997, HTC Corporation a fost la bază o companie de outsourcing, şi se ocupa doar cu design-ul. Astăzi,Compania HTC are o gamă largă de telefoane inteligente,iar brandul HTC este cunoscut în toată lumea,ca fiind unul de calitate şi de lux.HTC Corporation deţine şi compania Dopod, şi este membră a Open Handset Alliance, ceea ce inseamnă că se va conforma standardelor şi va produce telefoane compatibile cu sistemul de operare Android, susţinut de Google.

I.ANALIZA PRELIMINARĂ A PRODUSULUI/BRANDULUI

I.1.ANALIZA CONJUNCTURII DE PIAŢĂ A PRODUSULUI

Compania HTC,fondată în anul 1997,este în prezent cel mai mare producător mondial de PDA phones şi Smartphones.Fiind cunoscută pentru inovaţie,HTC este una dintre companiile cu cel mai rapid progres din sectorul telefoniei mobile. HTC se angajează să conducă dezvoltarea şi capabilităţile tehnologiei telefoanelor inteligente.

Consumatorii acestei categorii de produse sunt persoanele care lucrează mai mult în lumea afacerilor(bussines people) care au nevoie să fie permanent conectaţi la internet sau au nevoie de GPS,însă şi o parte din tineri deţin un astfel de telefon,ei fiind mereu receptivi la tot ce este nou şi modern, vrând totodată să iasă în evidenţă cu un asemenea telefon.

Non-consumatorii pot fi:

• Relativi:sunt reprezentaţi de persoanele care au nevoie de un asemenea telefon,dar din motive financiare nu şi-l pot permite;

• Absoluţi:sunt bătrânii care sunt foarte sceptici la tot ce este nou,aceştia vor fi total împotriva achiziţionării unui telefon htc;de asemenea şi copii cu vârsta mai mică de 16 ani.

MICROMEDIUL

• Clienţii.Ne axăm în principal pe clienţii loiali firmei noastre,care ne cumpără produsele deoarece sunt foarte mulţumiţi de ele,ei aducându-ne cea mai mare parte a profitului nostru.De asemenea oferim o atenţie deosebită şi clienţilor oscilanţi,încercând să-i atragem în diferite moduri.

• Furnizorii.Printre puţinii furnizori ai companiei HTC,deoarece HTC în sine este cel mai mare furnizor mondial de smartphone,se numară furnizorii de mase plastice,aluminiu,sticlă,Google,Microsoft.

• Distribuitorii.Htc dispune de un numar de 520 de reprezentanţi oficiali pentru 33 de ţări.Pentru judeţul Iaşi htc nu are un distribuitor oficial,distribuitorii pentru acest oraş fiind din Bucureşti.

MACROMEDIUL

• Factorii naturali.HTC foloseşte în fabricarea telefoanelor tehnologie nepoluantă,pentru a evita poluarea mediului înconjurător.

• Factori economici.Având în vedere actualul context economic,si anume cel de recesiune,populaţia Iaşului este mult mai reţinută în ceea ce priveşte achiziţionarea unui telefon htc.Chiar daca este criză economică,oficialii companiei htc afirmă că vânzările au fost afectate într-un procent foarte mic.La sfârşitul anului România,conform statisticilor,va ieşi oficial din criza economică.

• Factori legislativi.Faptul că Apple a dat în judecată htc sub acuzaţia că ar fi încalcat 20 de brevete hardware şi software legate de iPhone.

• Factori sociali.Prin deţinerea unui telefon de tipul HTC oamenii pot socializa în diferite moduri:facebook,mail,3G,4G,messenger.Un astfel de telefon îi face pe unii oamenii să creadă că au o anumită poziţie în societate,un anumit statut.Pe site-ul oficial www.htc.com clienţii fideli şi nu numai ai companiei pot socializa,află ultimele noutăţi legate de HTC prin intermediul HTC-club.

În urma identificării macromediului şi micromediului am realizat pe baza datelor obţinute analiza SWOT a companiei HTC.

Preview document

Proiect tehnici promoționale - HTC - Pagina 1
Proiect tehnici promoționale - HTC - Pagina 2
Proiect tehnici promoționale - HTC - Pagina 3
Proiect tehnici promoționale - HTC - Pagina 4
Proiect tehnici promoționale - HTC - Pagina 5
Proiect tehnici promoționale - HTC - Pagina 6
Proiect tehnici promoționale - HTC - Pagina 7
Proiect tehnici promoționale - HTC - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Proiect Tehnici Promotionale - HTC.doc

Alții au mai descărcat și

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Ai nevoie de altceva?