Proiect Tehnici Promotionale - HTC

Extras din referat Cum descarc?

HTC Corporation, cunoscut si sub denumirea High Tech Computer Corporation, este o companie care fabrica in mare Pocket PC-uri bazate pe sistemul de operare Microsoft Windows Mobile. Infiintata pe data de 15 mai 1997, HTC Corporation a fost la baza o companie de outsourcing, si se ocupa doar cu design-ul. Astazi,Compania HTC are o gama larga de telefoane inteligente,iar brandul HTC este cunoscut in toata lumea,ca fiind unul de calitate si de lux.HTC Corporation detine si compania Dopod, si este membra a Open Handset Alliance, ceea ce inseamna ca se va conforma standardelor si va produce telefoane compatibile cu sistemul de operare Android, sustinut de Google. 
I.ANALIZA PRELIMINARA A PRODUSULUI/BRANDULUI
I.1.ANALIZA CONJUNCTURII DE PIATA A PRODUSULUI
Compania HTC,fondata in anul 1997,este in prezent cel mai mare producator mondial de PDA phones si Smartphones.Fiind cunoscuta pentru inovatie,HTC este una dintre companiile cu cel mai rapid progres din sectorul telefoniei mobile. HTC se angajeaza sa conduca dezvoltarea si capabilitatile tehnologiei telefoanelor inteligente.
Consumatorii acestei categorii de produse sunt persoanele care lucreaza mai mult in lumea afacerilor(bussines people) care au nevoie sa fie permanent conectati la internet sau au nevoie de GPS,insa si o parte din tineri detin un astfel de telefon,ei fiind mereu receptivi la tot ce este nou si modern, vrand totodata sa iasa in evidenta cu un asemenea telefon.
Non-consumatorii pot fi:
o Relativi:sunt reprezentati de persoanele care au nevoie de un asemenea telefon,dar din motive financiare nu si-l pot permite;
o Absoluti:sunt batranii care sunt foarte sceptici la tot ce este nou,acestia vor fi total impotriva achizitionarii unui telefon htc;de asemenea si copii cu varsta mai mica de 16 ani.
MICROMEDIUL
o Clientii.Ne axam in principal pe clientii loiali firmei noastre,care ne cumpara produsele deoarece sunt foarte multumiti de ele,ei aducandu-ne cea mai mare parte a profitului nostru.De asemenea oferim o atentie deosebita si clientilor oscilanti,incercand sa-i atragem in diferite moduri.
o Furnizorii.Printre putinii furnizori ai companiei HTC,deoarece HTC in sine este cel mai mare furnizor mondial de smartphone,se numara furnizorii de mase plastice,aluminiu,sticla,Google,Microsoft.
o Distribuitorii.Htc dispune de un numar de 520 de reprezentanti oficiali pentru 33 de tari.Pentru judetul Iasi htc nu are un distribuitor oficial,distribuitorii pentru acest oras fiind din Bucuresti.
MACROMEDIUL
o Factorii naturali.HTC foloseste in fabricarea telefoanelor tehnologie nepoluanta,pentru a evita poluarea mediului inconjurator.
o Factori economici.Avand in vedere actualul context economic,si anume cel de recesiune,populatia Iasului este mult mai retinuta in ceea ce priveste achizitionarea unui telefon htc.Chiar daca este criza economica,oficialii companiei htc afirma ca vanzarile au fost afectate intr-un procent foarte mic.La sfarsitul anului Romania,conform statisticilor,va iesi oficial din criza economica.
o Factori legislativi.Faptul ca Apple a dat in judecata htc sub acuzatia ca ar fi incalcat 20 de brevete hardware si software legate de iPhone.
o Factori sociali.Prin detinerea unui telefon de tipul HTC oamenii pot socializa in diferite moduri:facebook,mail,3G,4G,messenger.Un astfel de telefon ii face pe unii oamenii sa creada ca au o anumita pozitie in societate,un anumit statut.Pe site-ul oficial www.htc.com clientii fideli si nu numai ai companiei pot socializa,afla ultimele noutati legate de HTC prin intermediul HTC-club.
In urma identificarii macromediului si micromediului am realizat pe baza datelor obtinute analiza SWOT a companiei HTC.


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiect Tehnici Promotionale - HTC.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!