Proiect Management Petrom

Previzualizare referat:

Cuprins referat:

Partea I
Cap.1 Descrierea firmei, a identitatii ei si a situatiei sale strategice 3
1.1 Domeniul de activitate si tendintele existente 3
1.2 Cifra de afaceri si produsele principale 5
1.3 Numar de angajati 7
1.4 Misiunea firmei 7
1.5 Planificare strategica: corelatie intre obiectivele strategice, matricea SWOT, strategia concurentiala si cea corporativa 8
Cap. 2 Cultura organizationala 10
2.1 Sistemul de valori al organizatiei 10
2.2 Prezentarea elementelor vizibile ale culturii 10
2.3 Prezentarea relatiilor existente intre elementele vizibile si sistemul de valori 10
Cap. 3 Sistemul organizatoric 11
3.1 Nivele ierarhice 11
3.2 Identificarea posturilor manageriale si descrierea activitatilor specifice pe tipuri de manageri:
- Activitati specifice managerilor de prima linie
- Activitati specifice managerilor mijlocii
- Activitati specifice managerilor superiori

Extras din referat:

Petrom face parte din cel mai mare grup de petrol si gaze din Europa Centrala si de Est, avand rezerve de petrol si gaze de peste 1,4 miliarde de barili echivalent petrol (bep), o productie zilnica de aproximativ 340.000 bep si o capacitate de rafinare de 26,4 milioane tone pe an. Grupul austriac OMV este actionarul principal care in prezent detine 2.457 de statii de distributie in 13 tari. Cota de piata a grupului in segmentul de Rafinare si Marketing in regiunea Dunarii este acum de aproximativ 18%.

SNP Petrom a fost infiintata si inregistrata la data de 23 octombrie 1997. SNP Petrom rezultand din reorganizarea Regiei Autonome a Petrolului ,,Petrom" si din fuzionarea prin absorbtie cu 45 de societati comerciale din domeniul rafinarii petrolului si produselor petroliere. Scopul principal al acestei reorganizari a fost ,,consolidarea" industriei petroliere romanesti, dupa ce functionarea Companiei Romane de Petrol (,,CRP") in 1996 s-a dovedit a fi deficitara, in principal datorita lipsei controlului asupra societatilor din structura. Pe data de 23 iulie 2004, OMV, a achizitionat 51% din actiunile Petrom. Tranzactia a fost incheiata in decembrie 2004 prin plata actiunilor si cresterea de capital in valoare de 830 milioane euro, ce urmeaza a fi utilizat pentru investitiile viitoare ale Petrom. In anul 2005: structura Petrom a fost reorganizata pe sase divizii dintre care trei operationale, s-a lansat noul concept "Full Agency", s-au lansat noi produse pe piata Top Premium 99+ si Top Nordic Diesel, demararea primelor proiecte de explorare seismica 3D in Romania, anuntarea unei noi politici de preturi, lansarea primei benzinarii PetromV, obtinerea drepturilor de explorare pentru trei noi blocuri din Romania.

Compania doreste revitalizarea activitatilor de explorare si productie, detinerea controlului total al capacitatii de rafinare si furnizarea de combustibili prin intermediul unei retele de benzinarii accesibile si moderne. De altfel s-a initiat un proces de modernizare pentru a se consolida pozitia de lider, pentru a se asigura viitorul companiei si pentru a reduce diferentele de standarde, care sunt competitive la nivel international. Acest proces este menit sa imbunatateasca costurile de operare si performanta companiei.

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Proiect Management Petrom.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (4 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
7 pagini
Imagini extrase:
7 imagini
Nr cuvinte:
1 747 cuvinte
Nr caractere:
10 786 caractere
Marime:
307.73KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Economie
Tag-uri:
benzinarie, petrol, combustibili
Predat:
la facultate
Materie:
Economie
Sus!