Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța

Referat
8.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 29 în total
Cuvinte : 7675
Mărime: 627.49KB (arhivat)
Publicat de: Tereza Cîrstea
Puncte necesare: 7
Stiinte Economice

Cuprins

  1. I. GENERALITĂŢI 3
  2. 1.1. Performanţă generală 4
  3. II. SITUAŢIA ECONOMICĂ A FRANŢEI 6
  4. 2.1. Unele aspecte de activitate economică 6
  5. 2.2. Indicatori economici de bază 7
  6. 2.3. Comerţul exterior al Franţei 9
  7. 2.4. Performanţa economică 14
  8. III. TRANSPORTUL FRANŢEI 19
  9. IV. GUVERNUL FRANŢEI 24
  10. 4.1. Eficienţa în afaceri 24
  11. 4.2. Eficienţa guvernului 25
  12. CONCLUZII 28
  13. BIBLIOGRAFIE 29

Extras din referat

FRANŢA

I. GENERALITĂŢI

Franţa (Republica Franceză) este situată în zona vestică a Europei. E un stat destul de mare, cu o suprafaţă de 547 030 kilometri pătraţi. Se învecinează cu Belgia, Luxemburg, Germania, Elveţia, Italia şi Spania. Zona de ţărm este de 5500 de kilometri lungime. Această lungime totală se îmaprte între cele 4 întinderi maritime: Marea Nordului, canalul Mănecii, Oceanul Atlantic şi Marea Mediterană.

Franţa este o ţară relativ jos situată. Cele mai înalte vârfuri se găsesc în Alpii Centrali, cel mai înalt fiind Mont Blanc (4807m), care este totodată şi cel mai înalt oraş din apusul Europei. Câmpiile acoperă 2/3 din teritoriu. Dintre râuri, 4 sunt importante. Şi anume Loara (1012km), Garonne (575 km), Sena (776 km) şi Ron (552 km). Clima e în general temperată, dar se împarte în climă cu influenţe ocenaice, mediteraneene şi continentale.

Republica Franceză este alcătuită din Franţa Centrală (împărţită în 22 de regiuni), 4 regiuni de peste mări (Guadelupa, Martinica, Guyana şi Reunion), 4 colectivităţi de peste mări (Polinezia franceză, Noua Caledonie, Walis şi Futuna) şi teritoriile franceze sudice şi arctice care au un statut special (Mayotte, St. Pierre şi Miguelon). Capitala Franţei este Paris. Alte oraşe mari sunt de exemplu Marseille, Lyon sau Nice. În ceea ce priveşte organizaţiile internaţionale, Franţa este membru al EU, NATO, ONU, G8 şi a altor organizaţii. Moneda oficială este Euro, iar limba oficială franceza.

În Franţa trăiesc în jur de 60 500 000 de locuitori. Densitatea populaţiei este de 108 locuitori pe kilometru pătrat. În ceea ce priveşte numărul populaţiei, Franţa se află pe locul al doilea în cadrul Uniunii Europene. În 52 de oraşe trăiesc mai mult de un milion sau mai mult jumătate de million de locuitori. Majoritatea locuitorilor sunt francezi, din minorităţile de altă naţionalitate cei mai numeroşi sunt algerienii, după ei portughezii, marocanii şi italienii. Religia care predomină este cea romano-catolică (în jur de 80%), iar din celelalte se remarcă religia musulmană (5%).

Dintre produsele agricole, se cultivă grâul, ovăzul, orzul, porumbul, cartofii, legumele, fructele şi altele. În ceea ce priveşte cultura animalelor, atenţia este îndreptată spre cabaline, porcine, ovine, caprine şi păsări. În ceea ce priveşte industria, se exploatează cărbunele negru şi brun, minereurile de fier, bauxita, plumbul, zincul şi uraniul. Majoritatea energiei electrice provine din centralele atomice (asi 75%). Franţa exportă utilaje, maşini, avioane, materiale plastice, fier, oţel şi alimente.

Abrevierea internaţionanală a Franţei este FRA, pt numărul de înmatriculare al maşinilor se utilizeză F. Domeniul de internet pentru Franţa este fr, iar prefixul telefonic internaţional este +33.

1.1. PERFORMANŢA GENERALĂ

Sursa:WCY

PROVOCĂRI ÎN 2009

- Continuă să reforma cadrului de reglementare pentru a crea un mediu mai flexibil de afaceri;

- Impulsionarea economiei prin investiţii;

- Reduce povara fiscală asupra întreprinderilor;

- Acordă prioritate de cercetare şi inovare şi de a îmbunătăţii interconectarea între centre de cercetare şi firme;

- Dezvoltarea investiţiilor regenerabile şi alternativele industriilor de energie.

Preview document

Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 1
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 2
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 3
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 4
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 5
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 6
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 7
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 8
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 9
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 10
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 11
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 12
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 13
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 14
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 15
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 16
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 17
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 18
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 19
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 20
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 21
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 22
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 23
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 24
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 25
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 26
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 27
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 28
Proiect la mediu internațional de afaceri - Franța - Pagina 29

Conținut arhivă zip

  • Proiect la Mediu Intenational de Afaceri - Franta.doc

Alții au mai descărcat și

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Proiectarea Sistemelor Informatice Financiar Contabile

CAPITOLUL I. SISTEMUL INFORMAŢIONAL CONTABIL 1.1. Dezvoltarea tehnicii de calcul şi creşterea nevoii de informaţii Noi toţi trăim în prezent...

Leadership și responsabilitate socială

Introducere Obiectivele urmărite prin realizarea acestei lucrări sunt indicarea importanței leadership-ului și implementarea campaniilor de...

Decizia de investiție

Cap.I Aspecte privind investiţiile 1.1. Noţiuni conceptuale Noţiunea de investiţie este sinonimul cu: alocare, plasare, dotare, iar într-un sens...

Conceptul și strategia de dezvoltare a lanțurilor hoteliere internaționale

Capitolul I Conceptul de lant hotelier internaţional 1.1.Istoricul lanturilor hoteliere internaţionale De-a lungul timpului, activitatea...

Proiect în domeniul turismului rural Republica Moldova

Introducere Procesul de constituire a mecanismelor economiei de piaţă în Republica Moldova determină transformări considerabile în toate domeniile...

Sistemul Bancar din Austria

Sistemul bancar al Austriei Republica Austria este o federaţie din Europa Centrală, compusă din nouă landuri federale: Burgenland, Carintia,...

Practică la Rompetrol

1. Prezentarea de ansamblu a unitatii economice Rafinaria Petromidia este una dintre cele mai mari si mai complexe rafinarii din Europa Centrala...

Operațiunile BERD în România

Capitolul 1 Strategia Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare în România 1.1 Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare-...

Ai nevoie de altceva?