Proiect de Grup Kidex

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 12 în total
Cuvinte : 2293
Mărime: 603.16KB (arhivat)
Puncte necesare: 6

Extras din referat

CAPTOLUL 1

Analiza preliminară a serviciului

1.1 Analiza conjuncturii de macromediu (PEST)

-Factori socio – culturali

Nivelul de trai a scăzut considerabil în ultimii ani, multe persoane neavând un loc de muncă stabil acest lucru ducând la scăderea căsătoriilor și nașterilor din România. Cu o populație în scădere, o economie care abia se menține pe linia de plutire și cu un fenomen extins al emigrării, România ar trebui să ia în considerare un factor crucial pentru revitalizare: creșterea numărului de nou-născuți.

În urma cercetărilor realizate de Institutul Național de Statistică din România rezultă că numărul nașterilor este sub 200.000 fiind cel mai scăzut din decursul anilor.

Firma noastră se adresează publicului larg de cumpărători, satisfăcând nevoile și preferințele tuturor cosumatorilor, indiferent de starea lor financiară.

-Factori economici

Firma noastră este conṣtientă de situația economică generală actuală ṣi se gândeṣte în primul rând la clienții ei. Tocmai de aceea oferă produse accesibile (șervețele umede, pudră de talc, șampon, săpun lichid etc.) oricărui potențial cumpărător.

“Chicco” este singura gamă completă care se adresează nu numai nou-născuților dar și proaspetelor mămici, ajutând părinții să crească copilul mai ușor și în condiții deosebite.

- Factori politici

Legislația specificifică drepturilor copiilor este arnonizată cu legislația corespondentă din UE fiind preluate standardele și directivele precise asupra sectorului respectiv.

-Factori tehnologici

Investiţiile efectuate, utilajele individuale au fost înlocuite cu linii de fabricaţie de mare productivitate, care efectuează o gamă diversă de prelucrări, operaţiile sunt programate si electronic, astfel încât, peste 85% din capacităţile de producţie au devenit performante. Tehnologiile şi utilajele performante adoptate în marea majoritate a fabricilor de produse pentru copii au condus la creşterea competitivitaţii produselor cosmetice speciale pentru nou-născuți, fapt esenţial în evoluţia acestei activităţi industriale. Dovedind spirit inovator, in fiecare an “Chicco” vine cu noutati incontestabile si continue imbunatatiri ale produselor deja existente.

1.2 Analiza conjuncturii de micromediu

-Furnizorii

Firma Chicco este avantajată din acest punct de vedere față de celelalte firme concurente deoarece aceasta are în componență o linie de prelucrare și pregătire a materiei prime utilizate în procesul de obținere a produselor pentru copii.

-Distribuitori

În prezent, departamentul Chicco dispune de 5 magazine proprii de prezentare și desfacere, situate în București, Timișoara, Constanța, Brașov și Cluj-Napoca . Distribuția produselor Chicco se face cu ajutorul rețelei proprii, astfel încât totalul angajaților Chicco se ridică la 56 de persoane.

-Clienții

Clienții Chicco sunt persoane cu o viață activă ce urmează a fi mămici sau chiar mămicilor, care optează pentru produse de o calitate superioară pentru copiii lor, dorind ca pielea acestora să fie cât mai catifelată și delicată. Produsele cosmetice speciale pentru nou-născuți sunt indispensabile acestora în primii lor ani de viață.

-Concurenții

Brandul Chicco este unul ce se bucură de foarte mare succes și astfel concurența este din ce in ce mai mare. Principalele firme concurente care se adresează acelorași nevoi cu produse similare sunt : Johnson’s Baby, Dalin, Pampers, Nivea, Mustela Pilson Toys, Burak Toys, Bebe Confort, Physiotoys, Simba, Baby Nova, Microbebette, Tiamo.

-Public

Publicul țintă căruia se adresează Chicco sunt în special copii cu vârstă cuprinsă între 0 – 3 ani, precum și viitoarele mămici.

Preview document

Proiect de Grup Kidex - Pagina 1
Proiect de Grup Kidex - Pagina 2
Proiect de Grup Kidex - Pagina 3
Proiect de Grup Kidex - Pagina 4
Proiect de Grup Kidex - Pagina 5
Proiect de Grup Kidex - Pagina 6
Proiect de Grup Kidex - Pagina 7
Proiect de Grup Kidex - Pagina 8
Proiect de Grup Kidex - Pagina 9
Proiect de Grup Kidex - Pagina 10
Proiect de Grup Kidex - Pagina 11
Proiect de Grup Kidex - Pagina 12

Conținut arhivă zip

  • Proiect de Grup Kidex.docx

Alții au mai descărcat și

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Ai nevoie de altceva?