Extras din referat
TINA R este povestea unei pasiuni care a devenit un brand autohton in moda feminina romaneasca.
In esenta si filosofia sa, brandul TINA R incapsuleaza ideea de fashion original, dinamic, tinar, in pas cu vremea, si reflecta in colectiile sale ultimele tendinte in materie de abordari stilistice, materiale, culori, texturi si forme.
Bazindu-se pe o deplina intelegere a fenomenului moda si a cerintelor de piata, TINA R are misiunea de a oferi in mod permanent produse feminine de calitate, accesibile, cu care fiecare tanara femeie sa isi poata exprima propria personalitate, in orice ocazie, cu siguranta ca se va exprima intotdeauna cu stil, in acord cu ultimele trenduri ale modei.
Preocupata sa ofere fiecarei cliente o modalitate de a-si esprima liber imaginatia in functie de gusturi si de modul de viata, TINA R si-a structurat colectiile sale in mai multe linii: Office, Basic si Sport.
Succesul de care se bucura TINA R se datoreaza conceptului sau de spirit tanar, dinamic, mereu in pas cu moda, in acord cu cerintele societatii, si mai ales care propune fashion inspirat din gusturile si lifestyle-ului tinerelor femei contemporane.
Pentru ca a reusit sa stringa toate aceste elemente sub umbrela unui singur brand, TINA R se considera pioniera conceptului de brand romanesc in moda feminina, si se mindreste cu faptul ca nu produce doar haine si accesorii, ci prin intermediul lor si al intregului concept de magazine creaza un spatiu distinct pentru a transmite mesaje, atitudini, stari de spirit, dincolo de estetica produselor.
Produsele Tina R sunt distribuite în toată ţara şi au ca grup ţintă femei cuprinse între vârsta de 15-35 de ani. Prin urmare, Tina R vizează grupul adolescentelor şi al tinerelor. De altfel, tipurile de produs oferite acoperă o gamă largă, firma creând produse ofiice, basic şi sport: Tina R Office, Tina R Basic, Tina R Sport.
Atunci cand moda este o eterna pendulare intre catwalk si strada, nu poti evita forta tendintelor. E inevitabil sa nu iti doresti acele obiecte desemnate "must have" de catre un stilist sau o revista de moda. Iar ceea ce vezi pe strada te va incita si mai mult sa cauti intr-un magazin chic.
Obiectul pasiunii tale de fashionista poate fi chiar in unul din magazinele TinaR, inainte ca acesta sa devina un "must have". Si asta pentru ca numele TinaR este legat de promisiunea de a oferi femeilor exact ceea ce viseaza, sub forma unor colectii actuale, originale si mereu spectaculoase.
Brandul TinaR este mereu preocupat de a fi in pas cu tendintele de peste hotare, cat si cu cele pur autohtone, cu nevoile fiecarei cumparatoare si cu cerintele pietei. Colectiile TinaR toamna-iarna 2007 sunt acum disponibile pe TinaR.ro , un magazin online cu un design placut si foarte practic pentru o femeie sigura pe preferintele sale.
Intra in universul virtual TinaR , unde ai posibilitatea sa comanzi produsele avangardiste ale brandului fara sa te deplasezi in magazine. Alaturi de cele mai frumoase hainute semnate TinaR, aici gasesti un blog special, unde vei afla totul despre brand, campania Vedeta TinaR si noile trenduri universale.
TinaR este pe piata romaneasca de 13 ani, in principal pentru ca a stiut sa isi diversifice creatiile in functie de stilul de viata si gusturile speciale ale clientelei. Astfel, exista trei linii de baza TinaR: Office, Basic si Sport.
TinaR Office: este esenta unui design universal, feminin, punctat de elemente creative. Se adreseaza unei femei active, cu preocupari eclectice, care evolueaza plina de siguranta intr-o lume cosmopolita cu o imagine impecabila.
TinaR Basic: se dezvolta in jurul unui filon urban, cu elemente de clasic pigmentate de accente chic, pline de imaginatie, reflexie a ultimelor trenduri de design, texturi si accesorii. Se adreseaza persoanelor ancorate in contemporanul practic, care apreciaza ingeniozitatea, vestibilitatea, aspectul confortabil si calitatea.
TinaR Sport: contine elemente pline de culoare, dinamism si extravaganta, pentru persoanele efervescente, optimiste, care aprecieaza libera desfasurare a gindului si libertate de miscare.
Cele trei linii ale colectiei TinaR reprezinta exact vestimentatia de care o devoratoare de tendinte depinde pentru a-si completa garderoba.
2. Procesul decizional de cumpărare
Cumpărărtorii parcurg cele cinci etape ale procesului decizional de cumpărare, indiferent de tipul produsului achiziţionat.
- Conştientizarea nevoii
- Căutarea informaţiilor
- Evaluarea variantelor
- Efectuarea cumpărării
- Evaluarea cumpărăturii făcute
2.1. Conştientizarea nevoii
Cumpărătorul realizează că are nevoie de un anumit articol, este o nevoie de acoperit. Ori stocul de bunuri al consumatorului a fost uzat, ori consumatorul simte nevoia să adauge unele articole noi la garderoba deja existentă. Cu siguranţă există un echilibru între nevoia utilitară, care se referă la atributele funcţionale ale produsului şi nevoia hedonistă, care se referă la aspectele estetice, plăcute ale produsului. De exemplu, odată cu venirea sezonului cald, nevoia utilitară intervine în completarea garderobei vechi. Nevoia hedonistă intervine în momentul când garderoba este în stare bună, însă dorim un produs la modă sau care să ne avantajeze.
De asemenea, cumpărarea sub imboldul unui impuls este des întâlnită. Cu cât impulsul este mai ridicat, cu atât individul este mai deschis către examinarea unor moduri noi de a-şi satisface nevoia. Sub imboldul impulsului, este posibil ca un subiect să achiziţioneze 2 sau chiar 3 tipuri de produse ale firmei Tina R (office, basic, sport), chiar dacă nevoia reală este doar pentru unul din aceste tipuri de vestimentaţie.
Activarea unei nevoi este realizată de o serie de factori, cum ar fi:
- Factori de mediu: căsătoria, naşterea unui copil, schimbarea activităţii profesionale, venituri mai mari duc la nevoia consumatorului de a-şi schimba garderoba. Modificările
Preview document
Conținut arhivă zip
- Profilul Consumatorului Tina R.doc