Politica Strategia și Tactica Prețurilor

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Marketingul cuprinde un ansamblu de activitati, metode si tehnici care au ca obiectiv studiul cererii consumatorilor si satisfacerea ei cu produse si servicii in conditii cat mai favorabile. Modul in care - firma isi concepe dezvoltarea activitatii, directiile de perspectiva si actiunile practice concrete, vizand valorificarea potentialului sau in concordanta cu cerintele pietei, caracterizeaza politica de marketing a firmei. Prin politica de marketing firma isi defineste pozitia sa fata de 4 variabile, care formeaza mixul de marketing si care constituie un instrument de promovare a acestei politici:

- Produsul - reflecta calitatea, modelul, dimensiunea, ambalajul, marca etc;

- Pretul - include stabilirea pretului la diferite etape ale vietii economice a produsului, reducerile si ofertele speciale, adaosurile etc;

- Plasamentul (distributia) - reflecta canalele de distributie, logistica (depozitarea, transportul), metodele de vanzare etc;

- Promovarea - publicitatea, public relations, merchandisigh etc.

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Politica Strategia si Tactica Preturilor.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
7 pagini
Imagini extrase:
7 imagini
Nr cuvinte:
2 886 cuvinte
Nr caractere:
15 208 caractere
Marime:
17.58KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Economie
Tag-uri:
politica, pret
Predat:
la facultate
Materie:
Economie
Sus!