Politica Strategia și Tactica Prețurilor

Extras din referat

Marketingul cuprinde un ansamblu de activitati, metode si tehnici care au ca obiectiv studiul cererii consumatorilor si satisfacerea ei cu produse si servicii in conditii cat mai favorabile. Modul in care - firma isi concepe dezvoltarea activitatii, directiile de perspectiva si actiunile practice concrete, vizand valorificarea potentialului sau in concordanta cu cerintele pietei, caracterizeaza politica de marketing a firmei. Prin politica de marketing firma isi defineste pozitia sa fata de 4 variabile, care formeaza mixul de marketing si care constituie un instrument de promovare a acestei politici:
- Produsul - reflecta calitatea, modelul, dimensiunea, ambalajul, marca etc;
- Pretul - include stabilirea pretului la diferite etape ale vietii economice a produsului, reducerile si ofertele speciale, adaosurile etc;
- Plasamentul (distributia) - reflecta canalele de distributie, logistica (depozitarea, transportul), metodele de vanzare etc;
- Promovarea - publicitatea, public relations, merchandisigh etc.


Fisiere in arhiva (1):

  • Politica Strategia si Tactica Preturilor.doc

Imagini din acest referat

Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.


Hopa sus!