Politica Strategia si Tactica Preturilor

Extras din referat Cum descarc?

Marketingul cuprinde un ansamblu de activitati, metode si tehnici care au ca obiectiv studiul cererii consumatorilor si satisfacerea ei cu produse si servicii in conditii cat mai favorabile. Modul in care - firma isi concepe dezvoltarea activitatii, directiile de perspectiva si actiunile practice concrete, vizand valorificarea potentialului sau in concordanta cu cerintele pietei, caracterizeaza politica de marketing a firmei. Prin politica de marketing firma isi defineste pozitia sa fata de 4 variabile, care formeaza mixul de marketing si care constituie un instrument de promovare a acestei politici:
- Produsul - reflecta calitatea, modelul, dimensiunea, ambalajul, marca etc;
- Pretul - include stabilirea pretului la diferite etape ale vietii economice a produsului, reducerile si ofertele speciale, adaosurile etc;
- Plasamentul (distributia) - reflecta canalele de distributie, logistica (depozitarea, transportul), metodele de vanzare etc;
- Promovarea - publicitatea, public relations, merchandisigh etc.


Fisiere in arhiva (1):

  • Politica Strategia si Tactica Preturilor.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!