Profesionistii in marketing si vanzari se confrunta deseori cu situatii care ridica probleme de etica, fiind pusi sa aleaga intre a actiona conform principiilor si valorilor morale, recunoscute de societate ori in acord cu interesele directe si imediate personale sau ale organizatiei. Comportamentul etic in afaceri ajuta la consolidarea reputatiei companiei si la evitarea vulnerabilizarii acesteia in fata publicului. Etica in marketing presupune aplicarea unor norme si principii morale opticii si practicii de marketing. Acest lucru nu este respectat de orice companie deoarece marketingul inseamna ,,a minti frumos" in ceea ce priveste cei patru P (pret, produs, promovare si plasare) ai mixului de marketing pentru a ajuta la cresterea vanzarilor. In cadrul politicii de produs, pot aparea diferite neconcordante intre caracteristicile acestuia si cele facute cunoscute publicului larg doar pentru ca el sa se cumpere.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).