Politica de Marketing

Extras din referat Cum descarc?

Firmele isi desfasoara activitatea intr-un mediu tot mai turbulent, fiind necesara adaptarea acestora. Toate activitatile desfasurate in mod curent de o firma trebuie astfel derulate incat sa duca la atingerea unor obiective strategice (viziune de perspectiva).
O asemenea viziune se numeste viziune strategica, ceea ce a dus la aparitia notiunii de marketing strategic.
Politica de marketing este alcatuita din strategii si tactici si are 5 zone :
1.strategia de piata 46991yoz19bvh1u 
2.politica de pret
3.politica promotionala
4.politica de produs
5.politica de distributie ov991y6419bvvh 
In mod curent strategia de marketing desemneaza liniile definitorii ale conduitei si atitudinii intreprinderii in vederea atingerii unor obiective. 
Tactica reprezinta mijloacele,modalitatile de realizare a strategiilor OBS. Trebuie sa existe corespondente intre tactici si strategie.
Politica de marketing desemneaza modul (stilul, maniera) in care firma concepe dezvoltarea activitatii sale, directiile de perspectiva si actiunile practice vizand valorificarea potentialului sau in concordanta cu cerintele pietei.
Elaborarea strategiei de marketing este un proces iterativ (presupune parcurgerea unor etape) : etape de informare, evaluare si stabilire a obiectivului.
Obiectivul strategic se concretizeaza cu ajutorul a 3 elemente :
a)atribut 
-se exprima obiectivul
b)scala
-indicator, instrument de masura
c)scop
-concretizarea unei valori pe scala
Strategia de marketing este in esenta rezultatul unei optiuni dintre mai multe variante, alegandu-se in functie de potential si situatia mediului extern. 
O intreprindere trebuie sa-si stabileasca un loc al produselor sale pe piata pentru a putea fi distinse de clienti fata de concurenta.Aceasta pozitionare trebuie gandita foarte amplu,pana la firma. 
Odata pozitionat produsul, firma trebuie sa identifice posibilele avantaje competitive fata de concurenta. Astfel, strategiile de marketing vor defini calea prin care se pot atinge obiectivele.
Etapele pozitionarii:
-identificarea trasaturilor cheie
-intocmirea unei harti a perceptiei
-alegerea strategiei concurentiale
-proiectarea atributelor produsului si a simbolisticii asociate acestuia


Fisiere in arhiva (1):

  • Politica de Marketing.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!